Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція)
Очікувана вартість
7 758 727,00 UAH
UA-2020-11-27-005431-a c2b120cc850249f0bd851a4b33e577d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міклош Левко Іванович

park318@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство « Львівський центральний парк культури і відпочинку ім. Б. Хмельницького»
Код ЄДРПОУ: 02219688
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Болгарська, буд. 4
Контактна особа: Міклош Левко Іванович
park318@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
На початку 2020 року ЛКП « Львівський центральний парк культури і відпочинку ім. Б. Хмельницького» було проведено відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція) (Номер закупівлі в електронній системі - UA-2020-02-10-001882-a). За результатами даної процедури 17 березня 2020 року було укладено договір з Підприємством об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" на загальну суму 24 867 755,00 гривень без ПДВ.
В процесі виконання даного договору підрядник Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" неодноразово звертався до Замовника з листами про виявлення додаткових будівельних робіт (збільшення об’ємів робіт) та необхідність внесення змін до проектно-кошторисної документації по даному об’єкту.
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, була виявлена в процесі виконання договору по об’єкту і не могла бути передбачена на момент розробки первісної проектно-кошторисної документації.
Для завершення реставрації об’єкта в цілому та забезпечення належних технічних показників, при коригуванні проекту було, проведено додаткові дослідження та враховано необхідність виконання таких додаткових робіт:
- Долучення об’ємів робіт з демонтажу;
- Коригування конструктивної схеми фундаментів з влаштуванням буроін’єкційних паль;
- Захоронення шпунтів
- Влаштування дренажної каналізації
- - влаштування фундаментів, перекриттів
- Опорядження підтрибунних приміщень

21 серпня 2020 року Замовником було проведено нараду за участю авторського та технічного нагляду, представників замовника та підрядника, за результатами якої було зафіксовано необхідність виконання додаткових робіт не зазначених у початковому проекті, але які є необхідними для виконання проекту в цілому. Після проведеної технічної наради Замовник звернувся в проектну організацію з проханням провести коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція).

На підставі даного звернення Генеральним проектувальником ТзОВ «Шеремата Архітект Груп» було проведено коригування проектно-кошторисної документації на даний об’єкт. Експертним звітом від 14.09.2020 року № 719/20-ЕЗ було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки, кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку.

Загальна кошторисна вартість проекту складає 33 787 831,00 із них:
- 5 384 451 грн. вартість виконаних робіт за проектом
- 28 403 380 грн. вартість завершення робіт в тому числі:
- 8 034 583,37 тис грн вартість додаткових робіт, не включених в початковий проект.

Відповідно до проведеного розрахунку (за мінусом витрат замовника від кошторисної вартості додаткових робіт по об’єкту) вартість додаткових робіт становить - 8 034 583,37 грн. з ПДВ Таким чином, вартість додаткових будівельних робіт не перевищує 50% вартості головного (первинного) договору.
Таким чином, виникає необхідність здійснення додаткової закупівлі будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція).
При прийнятті рішення про вибір процедури закупівлі треба взяти до уваги наступні обставини:
- заплановані до виконання роботи є технологічним продовженням раніше виконаних робіт та забезпеченням раніше прийнятих основних проектних рішень, без їх виконання здати об'єкт в експлуатацію неможливо;
- ці роботи є безпосередньо технічно та економічно пов’язаними з головним (первинним) договором і не можуть бути відокремленими в окремий самостійний комплекс;
- роботи підлягають виконанню в межах того ж будівельного майданчика, який вже переданий згідно договору діючому підряднику;
- роботи виконують згідно з погодженими із замовником проектними та технологічними рішеннями, з використанням певних матеріалів та обладнання, а заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт та може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними;
- заміна підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
- натомість, залучення до виконання підрядника, який вже виконував і продовжує виконувати роботи з будівництва вищевказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень.

В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт з будівництва об’єкта, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.
За таких обставин проведення конкурентної процедури є неможливим.
Зважаючи на вищевикладене, та, враховуючи належне виконання діючим підрядником Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" своїх зобов’язань за договором, виникає підстава для проведення переговорної процедури закупівлі в того ж самого підрядника на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція) на підставі п 5. ч.2 cт. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Таким чином, зважаючи на те, що виявлені аналогічні додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, загальна вартість цих робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору та закупівля додаткових робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, маємо усі підстави для проведення переговорної процедури закупівлі з попереднім виконавцем робіт – Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС".


Усі умови, встановлені законом як необхідні для проведення переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, є дотриманими.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
− Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX − пункт 5 частини 2 статті 40;
− договір на закупівлю робіт «Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція) № 17/03 від 17 березня 2020 р.
- Експертний звіт від 14.09.2020 року № 719/20-ЕЗ
- лист технагляду від 09.11.2020 року № 9/11
- лист авторського нагляду від 10.11.2020 року № 1/10/11.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівель спортивного комплексу "Юність» на вул. Болгарській, 4» у м. Львові Трибуна з вбудованими допоміжними приміщеннями, навіс та коментаторська будка, відновлення підпірної стінки. Коригування (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, вул. Болгарська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання у розмірі 30% (тридцять) відсотків річної вартості робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

27 листопада 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС
#20774040
Переможець 7 758 727,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

27 листопада 2020 17:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН ЦЕНТР КОМПЛЕКС
#20774040
7 758 727,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2020 17:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:30
Повідомлення про розірвання дого.PDF укладений
08 грудня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:44
дод- угод- 31-груд.-2020 11-22-17.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:02
дог. 08 12.PDF укладений
09 грудня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 08/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 042 110,84
UAH
Причини розірвання договору: описано у прикріпленому документі