Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30200000-1 Комп*ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
123 090,00 UAH
UA-2020-11-27-004980-b 6f6e91c843714665a1113d2b38bd4c74
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олена Миколаївна

+380669139184
+380502246911
+380993364203
petropavlivka-cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕТРОПАВЛІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕТРОПАВЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 36725368
Місцезнаходження: 52700, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Петропавлівка, вул. Миру, буд.102
Контактна особа: Карпенко Олена Миколаївна
+380669139184,+380502246911,+380993364203
petropavlivka-cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 12:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 12:29
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:13
Очікувана вартість: 123 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комплект комп*ютерної техніки ( монітор,системний блок ,клавіатура та миша)- 7 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Комплект комп*ютерної техніки ( монітор,системний блок ,клавіатура та миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52700, Україна, Дніпропетровська область, смт Петропавлівка, вул.Миру 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  17 грудня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 08:21
ОГОЛОШЕННЯ.doc
30 листопада 2020 08:21
ДОГОВІР компютера.docx
27 листопада 2020 12:30
технічні характеристики.doc
30 листопада 2020 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 08:21
ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 листопада 2020 12:30
ОГОЛОШЕННЯ.doc
30 листопада 2020 08:21
ДОГОВІР компютера.docx
27 листопада 2020 12:30
ДОГОВІР 2020рік (1).docx
27 листопада 2020 12:30
технічні характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-004980-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 14 грудня 2020 10:47
Невідповідність пропозиції переможця
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що пропозиція Учасника, якого визначено переможцем не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі:
- відповідно до пункту оголошення 13 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження учаснику необхідно у складі пропозиції надати перелік документів, серед яких також 3. Специфікацію, проте учасником якого визнано переможцем у складі пропозиції не надано відповідного документу;
- відповідно до пункту оголошення 13 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження учаснику необхідно у складі пропозиції надати перелік документів, серед яких також 5. Лист учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)), проте учасником якого визнано переможцем у Інформації про учасника не надано інформацію про відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон);
- відповідно до Додатку № 3 ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ до оголошення учаснику необхідно у складі пропозиції надати перелік документів, серед яких копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), проте учасником якого визнано переможцем у складі пропозиції не надано відповідного документу;
- замовником у оголошенні до процедури закупівлі не передбачено надання учасниками аналогу товарів, які вимагаються відповідно до технічного завдання, проте учасником якого визнано переможцем у пропозиції надано еквіваленти товару аніж той, що вимагається Замовником.
Відповідно до цього пропозиція такого учасника не відповідає вимогам замовника та умовам оголошення про проведення процедури закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до норм чинного законодавства у частині ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо переглянути рішення Замовника, в інакшому випадку будемо змушені оскаржувати неправомірні дії Замовника у відповідному органі - ДАСУ.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 18:36
Шановний Учасник! Тендерний комітет уважно розглянув усі пропозиції , які надали Учасники спрощеної процедури закупівлі і прийшли до висновку ,що Учасник ,який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію ,та прийняли рішення щодо відповідності пропозиції вимогам ,зазначеним у період оголошення Закупівлі. З повагою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

14 грудня 2020 18:36
Документ Microsoft Word.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 115 500,00
UAH з ПДВ
115 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 121 590,00
UAH з ПДВ
120 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 122 100,00
UAH з ПДВ
121 484,26
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИЯН ГАЛИНА ГРИГОРІВНА 122 906,00
UAH з ПДВ
122 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 12:10
Електронний підпис
08 грудня 2020 12:09
_-2000~1.JPG
08 грудня 2020 12:09
_-2000~2.JPG
08 грудня 2020 12:09
066-13~3.PDF
08 грудня 2020 12:09
066-13~2.PDF
08 грудня 2020 12:09
066-13~1.PDF
08 грудня 2020 12:09
СЕС.pdf
08 грудня 2020 12:09
Досвід2000.rar
08 грудня 2020 12:09
Документы Компаком 2000.rar
08 грудня 2020 12:09
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 12:09
Порівняльна Таблиця.pdf
08 грудня 2020 12:09
propozitsiya.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 12:27
15 Специфікація (1).pdf
08 грудня 2020 12:27
Свідоцтво ПДВ.jpg
08 грудня 2020 12:27
Свідоцтво з ЄДРПОУ.jpg
08 грудня 2020 12:27
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
08 грудня 2020 12:27
Доручення КЕП.pdf
08 грудня 2020 12:27
Витяг Комел 30.10.2020.pdf
08 грудня 2020 12:27
Витяг з ТУ_ПК.pdf
08 грудня 2020 12:27
Висновок СЕС ТУ.pdf
08 грудня 2020 12:27
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
08 грудня 2020 12:27
Sertificate
08 грудня 2020 12:27
Philips_SanGig
08 грудня 2020 12:27
Declaration_NV_Philips-2019-2020_2_signed.pdf
08 грудня 2020 12:27
Declaration_NV_Philips-2019-2020_1_signed.pdf
08 грудня 2020 12:27
Declaration
08 грудня 2020 12:27
57438490_Declaration
08 грудня 2020 12:27
14 Згода з договором.pdf
08 грудня 2020 12:27
13 Сервісні центри.pdf
08 грудня 2020 12:27
12 Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 12:27
10 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 22:42
Електронний підпис
07 грудня 2020 22:40
Аналогічні договори (2).pdf
07 грудня 2020 22:26
Гарантлист.pdf
07 грудня 2020 22:04
ПС.pdf
07 грудня 2020 21:24
Санкції.pdf
07 грудня 2020 21:24
МТБ.pdf
07 грудня 2020 21:24
Довідки_17_Закон.pdf
07 грудня 2020 21:24
ProFOP.pdf
07 грудня 2020 21:24
ШГГ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП ШИЯН ГАЛИНА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Рішення скасоване 115 500,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 115 500,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
Переможець 120 960,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:31

Документи

10 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:40
Сканировать10001.PDF
10 грудня 2020 10:40
Сканировать1 (3).PDF

Документи

21 грудня 2020 17:30
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2020 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
120 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:19
дог.PDF укладений
24 грудня 2020 15:18