Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90920000-2 Послуги з санітарно-гігієнічній обробці приміщень ( дератизація , дезінсекція приміщень)
Очікувана вартість
7 196,00 UAH
UA-2020-11-27-004833-b fdd2633e059145f38837bfdcce617207
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любовь Чеховская

+380687804131 dnz-70@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №70 "ЗОРЯНИЧКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26417074
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ГУГЕЛЯ , будинок 9
Контактна особа: Любовь Чеховская
+380687804131
dnz-70@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 11:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 11:47
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:49
Очікувана вартість: 7 196,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90920000-2 Послуги з санітарно-гігієнічній обробці приміщень ( дератизація , приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гугеля, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
1 послуга
ДК 021:2015 90920000-2 Послуги з санітарно-гігієнічній обробці приміщень ( дезінсекція приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гугеля, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 12:21
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 листопада 2020 12:21
проект договору.docx
27 листопада 2020 12:21
технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін реагування на заявку.
Дата подання: 27 листопада 2020 15:12
Дата відповіді: 30 листопада 2020 08:57
Доброго дня! Яким чином нам підтвердити можливість виконання робіт в строк та належної якості?
Відповідь: Доброго дня! Підписання Акту здачі-приймання наданих послуг представником Замовника є підтвердження відсутності претензій з його боку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ 4 048,80
UAH з ПДВ
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович 6 314,00
UAH з ПДВ
3 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 6 420,96
UAH з ПДВ
6 103,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 7 023,32
UAH з ПДВ
7 023,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 15:48
Захисник висновок.PDF
08 грудня 2020 11:15
Уставні документи.rar
08 грудня 2020 11:15
Довідка про ліцензію.JPG

Публічні документи

07 грудня 2020 09:50
Solfac 50EW.pdf
07 грудня 2020 09:48
Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2020 09:48
Выписка..pdf
07 грудня 2020 09:48
К-Отрин SC50.pdf
07 грудня 2020 09:48
ст 17.pdf
07 грудня 2020 09:48
ценовое предложение.pdf
07 грудня 2020 09:48
Декларация 200.pdf
07 грудня 2020 09:48
Паспорт.pdf
07 грудня 2020 09:48
не лицензировать.pdf
07 грудня 2020 09:48
лист-гарантія.pdf
07 грудня 2020 09:48
Solfac Duo.pdf
07 грудня 2020 09:48
график.pdf
07 грудня 2020 09:48
Вытяг новый 2019.pdf
07 грудня 2020 09:48
відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 10:35
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:35
якість послуг.pdf
04 грудня 2020 10:35
техн якісні 70.pdf
04 грудня 2020 10:35
препарати.pdf.p7s
04 грудня 2020 10:35
препарати.pdf
04 грудня 2020 10:35
ПДВ.pdf.p7s
04 грудня 2020 10:35
ліцензування.pdf
04 грудня 2020 10:35
ком пропоз 70.pdf
04 грудня 2020 10:35
інф учасник.pdf
04 грудня 2020 10:35
ВИТЯГ 19.11.2020.pdf.p7s
04 грудня 2020 10:35
Виписка з описом.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ

Фізична особа-підприємець Іващенко Іван Костянтинович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

ТОВ Мартлет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
Переможець 3 888,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:48

Документи

15 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:45
SCAN0028.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:45
SCAN0028.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:04
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
31 січня 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 08:37
Допугода№2.PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 11:45
допугода№1 до Договору12-21.PDF зміни до договору
03 березня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:40
Договор12.21 Дезінфекція, дератизація.PDF укладений
11 січня 2021 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. договору №12/21 від 06.01.2021р. зменшити суму договору на 706,86 грн. (сімсот шість грн.. 86 коп.). Викласти п.1.1 в наступній редакції: Загальна сума Договору складає: 3180грн.87 коп. (Три тисячі сто вісімдесят грн. 87 коп.) без ПДВ. 1.2. Внести зміни до п. 2.1.5 договору №12/21 від 06.01.2021р. і викласти в наступній редакції: Строк надання послуги: з 06.01.2021 року по 31.10.2021 року. 1.3. Внести зміни до п. 4.1 договору №12/21 від 06.01.2021р. і викласти в наступній редакції: Цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до «31» жовтня 2021 року, а в частині фінансових зобов’язань за Договором – до повного їх виконання Сторонами. 2. Сторони підтверджують,що інші умови договору № 12/21від 06.01.2021р. залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання .
Номер договору про закупівлю: 12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 3 180,87
UAH