Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт вул. Вузька, в м. Хоростків на ділянці км 0+000 – км 0+100 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Очікувана вартість
707 980,00 UAH
UA-2020-11-27-004787-a b96bf94ae909448ea7fe5f327f0f142d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 707 980,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 539,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Вузька, в м. Хоростків на ділянці км 0+000 – км 0+100 (окремими ділянками) Гусятинського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Хоростків, вул. Вузька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:45
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2020 15:35
Додаток_5_Проект_договору_.docx
27 листопада 2020 15:35
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
27 листопада 2020 15:35
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
27 листопада 2020 15:35
Додаток_2_Технічне завдання.docx
27 листопада 2020 15:35
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
27 листопада 2020 15:35
Оголошення Вузька.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:15
sign.p7s
09 грудня 2020 16:11
КК.zip
09 грудня 2020 16:11
ІД.zip
09 грудня 2020 16:10
КК 14 тех. паспотри.zip
09 грудня 2020 16:10
Проект договору.zip
09 грудня 2020 16:10
Цінова пропозиція.zip
09 грудня 2020 16:10
Рейтинг_Скан.pdf
09 грудня 2020 16:10
Рейтинг.zip
09 грудня 2020 16:10
ВПВ17.zip
09 грудня 2020 16:10
Лiцензiя.zip
09 грудня 2020 16:10
Ліцензія_скан.pdf
09 грудня 2020 16:10
Довiренiсть_Рижий.zip
09 грудня 2020 16:10
Довiренiсть_скан.pdf
09 грудня 2020 16:10
Гарантия_8920.zip

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 690 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 11:28

Документи

10 грудня 2020 11:27
sign.p7s
10 грудня 2020 11:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 11:27
sign.p7s
10 грудня 2020 11:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2020 18:09
Договір укладений
21 грудня 2020 16:12
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 11:36
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2020 09:34
Додаткова _ 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Документально підтверджені виконавцем об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 107
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку