Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45351000-2 Встановлення механічного обладнання) Заміна артезіанських насосів дренажу будівлі ГЕС, трубопроводів і трубопровідної арматури філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Очікувана вартість
2 697 075,60 UAH
UA-2020-11-27-004700-a f2798f1b4cdf4a059675239643f7f808
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Зоряна Василівна

tenderist140303@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород
Контактна особа: Даниленко Зоряна Василівна
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 697 075,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатків № 5, № 6 вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заміна артезіанських насосів дренажу будівлі ГЕС, трубопроводів і трубопровідної арматури філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45351000-2 — Встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи, поставлене обладнання та/або матеріали Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:30
Додаток №6 Технічне завдання .pdf
27 листопада 2020 15:30
Додаток №4 Проект договору.doc
27 листопада 2020 15:30
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГЛОРЕМСЕРВІС 2 697 012,94
UAH з ПДВ
2 697 012,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 21:32
Електронний підпис
14 грудня 2020 21:31
Пропозиція.rar
14 грудня 2020 21:31
Проект договору.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГЛОРЕМСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГЛОРЕМСЕРВІС
#38640674
Переможець 2 697 012,94
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:33

Документи

21 грудня 2020 17:33
Протокол УО..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГЛОРЕМСЕРВІС
#38640674
2 697 012,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 17:33
Протокол УО..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2022 12:19
Додаткова угода № 6 від 30.05.2022.pdf зміни до договору
02 червня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 17:10
ДУ_5 1126А_2020.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 17:08
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 14:54
ДУ №4 до договору №1126А_2020.pdf зміни до договору
31 березня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:41
Додаткова угода № 3 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:41
Додаткова угода № 2 від 02.12.2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 09:55
Додаткова угода № 1 від 17.06.2021.pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:58
АГЛОМСЕРВІС ДОГОВІР № 1126А_2020 ВІД 06.01.2021.PDF укладений
06 січня 2021 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В розділі 19 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» Договору викласти реквізити ЗАМОВНИКА і ПІДРЯДНИКА в такій редакції: ПрАТ «Укргідроенерго» Україна, 07300, Київська область, Вишгородський р-н, м. Вишгород код ЄДРПОУ 20588716; ІПН 205887110081; номер рахунку за стандартом IBAN UA483004650000000026005306451, відкритий в АТ «Ощадбанк», МФО 300465, Адреса: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна 12-Г, т/ф (04596) 2-20-07, 2-20-06. ТОВ «АГЛОРЕМСЕРВІС» Україна, 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, буд. 22 Код ЄДРПОУ 38640674; ІПН: 386406704182; номер рахунку за стандартом IBAN UA293052990000026000010403902, відкритий в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», код банку 305299, Адреса банку: 01001, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Костенка, 21, т/ф (096) 463-38-83. 2. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, діють умови Договору № 1126А/2020 від 06.01.2021 року. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 4. Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та є невід’ємною частиною Договору № 1126А/2020 від 06.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились тимчасово призупинити виконання робіт за Договором. 2. Сторони дійшли згоди, що на період тимчасового призупинення виконання робіт по Договору кожна із Сторін зобов'язується утримуватися від дій, які могли б перешкодити поновленню виконання робіт за Договором. 3. Сторони дійшли згоди, що відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного Кодексу України, п.1 цієї Додаткової угоди поширює свою дію на взаємовідносини, що склалися у Сторін з 15 «жовтня» 2021 р. 4. Сторони дійшли згоди викласти п.16.2 в новій редакції: «16.2. Цей Договір діє до «31» березня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 5. Сторони дійшли згоди викласти п.2.9 в новій редакції: «2.9. Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених інвестиційною програмою на 2021-2022 рік, та залежно від реального фінансування видатків Замовника.» 6. Сторони узгодили, що поновлення виконання робіт за Договором здійснюється шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 7. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 8. Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору, набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє разом з Договором до закінчення строку останнього. 9. Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились поновити виконання робіт за Договором. 2. Сторони погодили викласти Додаток №4 до Договору - Календарний графік у новій редакції. 3. Сторони дійшли згоди, що відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного Кодексу України ця Додаткова угода поширює свою дію на взаємовідносини, що склалися у Сторін з 15 грудня 2021 року. 4. В усьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, діють умови Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін. 6. Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 7. До даної додаткової угоди додається: - Календарний графік (Додаток №4).
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 16.2. Договору в новій редакції: «16.2. Цей Договір діє до «31» грудня 2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У всьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору та нормами чинного законодавства України. 3. Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору, набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє разом з Договором до закінчення строку останнього. 4. Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законами України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» № 2118-ІХ від 03.03.2022 та «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-ІХ від 15.03.2022, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого згідно Указу Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 133/2022 від 14.03.2022, Сторони погодили внести наступні зміни в Договір: 1. доповнити останній абзац п. 11.4. Договору та викласти його в такій редакції: « - будь-якими фактами, що пов’язані з порушенням Підрядником або залученими ним третіми особами податкового законодавства, в тому числі, але не виключно: не здійснення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.» 2. доповнити Договір п. 17.15. такого змісту: «п.17.15. Сторони дійшли згоди, що на період дії воєнного стану, введеного в Україні Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовженого згідно Указу Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 133/2022 від 14.03.2022, у випадку відсутності можливості своєчасно виконати умови п. 2.7. в частині реєстрації Підрядником належним чином оформлених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, можуть не застосовуватись. Після припинення або скасування воєнного стану в Україні Підрядник зобов’язаний протягом трьох місяців здійснити реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, в Єдиному реєстрі податкових накладних. В разі невиконання Підрядником зобов’язання щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, реєстрацію яких відтерміновано на час дії воєнного стану, в Єдиному реєстрі податкових накладних, настає відповідальність, передбачена п. 11.4. цього Договору.» 3. У всьому іншому, що не передбачено цією Додатковою угодою, Сторони керуються положеннями Договору та нормами чинного законодавства України. 4.Додаткова угода до Договору є невід’ємною частиною Договору, набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє разом з Договором до закінчення строку останнього. 5. Додаткову угоду до Договору складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 2.2. Договору в новій редакції: «п. 2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі сумарного підрахування цін, вказаних у пунктах 2.2.1. – 2.2.2. цього Договору, та становить: 2 685 701,90 грн. (два мільйони шістсот вісімдесят п’ять тисяч сімсот одна грн. 90 коп.), в т. ч. ПДВ 447 616,98 грн. (чотириста сорок сім тисяч шістсот шістнадцять грн. 98 коп.). 2.2.1. Ціна обладнання становить: 2 210 832,00 грн. (два мільйони двісті десять тисяч вісімсот тридцять дві грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ 368 472,00 грн. (триста шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят дві грн. 00 коп.) 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 474 869,90 грн. (чотириста сімдесят чотири тисячі вісімсот шістдесят дев’ять грн. 90 коп.), в. т. ч. ПДВ 79 144,98 грн. (сімдесят дев’ять тисяч сто сорок чотири грн. 98 коп.) 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції: - Додаток № 1 до Договору – договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1–1:2013; - Додаток № 2 до Договору - Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 6. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору, додається: 6.1. Додаток № 1 до Договору – договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1–1:2013; 6.2. Додаток № 2 до Договору - Локальні кошториси з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Номер договору про закупівлю: 1126А/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 685 701,90
UAH (в тому числі ПДВ 447 616,98 UAH)