Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою)
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
Очікувана вартість
423 333,33 UAH
UA-2020-11-27-004007-a c3cdd031b2644e57961de89794b0a6c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухарчик Віктор

+380487293800 omts-amp@port.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Кухарчик Віктор
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Додаткові контактні особи: Гладун Олена Романівна
+38(048) 729-43-15
gor@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kukharchyk Viktor
+380487293800
omts-amp@port.odessa.ua
Additional contacts: HLADUN OLENA
+38(048) 729-43-15
gor@ods.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 10:30
Очікувана вартість: 423 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 233,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH
Publication date: 27 листопада 2020 14:39
Enquiries until: 01 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 07 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2021 10:30

Information

Estimated total value: 423 333 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 4 233 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Scope of the procurement
«Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» за кодом ДК 021-2015: 71240000-2 (Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
"Architectural, engineering and planning services" the code DK 021-2015: 71240000-2 (Services for the implementation of a set of land management and land management works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт та робіт із землеустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, площа Митна, 1/3
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Services for the implementation of a set of land management and land management works
CPV: 71240000-2
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг, які визначені Календарним планом на надання послуг (Додаток № 2 до Договору), проводиться поетапно та здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, на підставі Акту наданих послуг за кожен етап, з моменту отримання належним чином оформленого рахунку від Виконавця за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вихідних даних замовника
Дата подання: 15 грудня 2020 15:31
Дата відповіді: 17 грудня 2020 15:04
Доброго дня. Просимо надати інформацію щодо наявних у Замовника вихідних даних для надання послуг згідно технічних вимог, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема: розпоряджень/рішень щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою?
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
У Замовника наявні всі вихідні данні, в тому числі і рішення Одеської міської ради про надання дозволу на розробку проектів землеустрою та правовстановлюючі документи на об’єкти нерухомого майна розташовані на земельних ділянках.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 січня 2021
UA-2020-11-27-004007-ac3cdd031b2644e57961de89794b0a6c3
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІМ КОНСАЛТИНГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 15:59
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 15:59

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, з урахуванням висновку ВМ та ДР ОФ ДП «АМПУ» вих. № 19-01-06.02/11-7 від 20.01.2021 року, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АІМ Консалтинг» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 без дотримання встановлених Замовником вимог, а саме Учасником не зазначено використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до документу "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 Учасником надано документ "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г." та "Договір про оренду обладнання" №1/20-ОР від 02 січня 2020 року. Співставленням документів "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21 та документів "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г.", "Договір про оренду обладнання" №1/20-ОР від 02 січня 2020 року, Замовником встановлено наступні порушення: Учасником не підтверджено наступне обладнання - Мобільна робоча станція Fujitsu H720 у кількості - 1 од.; Робоча станція Fujitsu MI5W - 2 од.; Системний блок Intel Pentium - 2 од.; Монітор широкоформатний Hanns G HK241 - 12 од.; Ліцензійне програмне забезпечення Digitals - 7 од.; Ліцензійне програмне забезпечення AutoCAD LT 2021 - 1 од.; Автомобіль Chery TSGGO 4 - 1 од.; Геодезичний супутниковий приймач TOPCON GPS GRS-1 - 1 од.; Геодезичний супутниковий приймач TOPCON SOKKIA - 1 од. заявлене в документі "Відомості про матеріально-технічні ресурси" від 05.01.2021 р. №1-01/21. Також учасником надано документ "Оборотно-сальдовая ведомость по счету 12 за Январь 2020 г. - Декабрь 2020 г." без дотримання вимог встановлених Замовником у п.7 Р. І Тендерної документації стосовно мови документів які повинен надавати учасник процедури закупівлі. 1.2. На вимогу пп. 3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Лист щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції" від 05.01.2021 р. №7-01/21 з недостовірним зазначенням щодо відсутності у директора ТОВ "АІМ Консалтинг" обмежень щодо можливості підписання договорів. Учасником надано документ "Рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АІМ КОНСАЛТИНГ" від 06.07.20219 р. б/н в якому зазначено, що Товариство переходить на діяльність на підставі модельного статуту. Постановою КМУ "Деякі питання дерегуляції господарської діяльності" від 27.03.2019 р. №367 затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю. Згідно затвердженого КМУ модельного статуту у директора ТОВ "АІМ КОНСАЛТИНГ" наявні обмеження щодо підписання договорів. Також при складанні документа "Лист щодо повноважень на підпис документів тендерної пропозиції" від 05.01.2021 р. №7-01/21 учасником не дотримано вимоги щодо наявності в даному документі зразка підпису уповноваженої особи. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці.» 2.2. Пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису.» 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Учасник повинен надати/завантажити інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договіру про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 15:44
Електронний підпис
22 січня 2021 15:40
Електронний підпис
22 січня 2021 15:40
ISO9001.pdf.p7s
22 січня 2021 15:39
Рішення_2П.pdf.p7s
22 січня 2021 15:39
Рішення 5П-01.pdf.p7s
22 січня 2021 15:39
ISO9001.pdf
22 січня 2021 15:39
Рішення_2П.pdf
22 січня 2021 15:39
Рішення 5П-01.pdf
22 січня 2021 15:39
Виписка з бух.обліку.pdf
09 січня 2021 12:32
Електронний підпис
06 січня 2021 16:26
Електронний підпис
06 січня 2021 16:26
Рішення про перехід.p7s
06 січня 2021 16:26
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
06 січня 2021 16:26
Ліцензія.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
Ліцензія.pdf
06 січня 2021 16:26
Гарантія 3842-20.pdf.p7s.p7s
06 січня 2021 16:26
Гарантія 3842-20.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
Гарантія 3842-20.pdf
06 січня 2021 16:26
9 - Технічні вимоги.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
9 - Технічні вимоги.pdf
06 січня 2021 16:26
7.1 - До повноважень.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
7.1 - До повноважень.pdf
06 січня 2021 16:26
7 - Лист_повноваження.pdf
06 січня 2021 16:26
4 - Довідка МС.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
4 - Довідка МС.pdf
06 січня 2021 16:26
3842-20.zip.p7s
06 січня 2021 16:26
3842-20.zip
06 січня 2021 16:26
3 - Довідка ст. 17.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
3 - Довідка ст. 17.pdf
06 січня 2021 16:26
2.1 - Сертифікати.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
2.1 - Сертифікати.pdf
06 січня 2021 16:26
2 - Виконавці.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
2 - Виконавці.pdf
06 січня 2021 16:26
11 - Лист_згода.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
11 - Лист_згода.pdf
06 січня 2021 16:26
10 - Довідка_довкілля.pdf
06 січня 2021 16:26
1.1 - до МТБ.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
1.1 - до МТБ.pdf
06 січня 2021 16:26
1- МТБ.pdf.p7s
06 січня 2021 16:26
1- МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, з урахуванням висновку ВМ та ДР ОФ ДП «АМПУ» вих. № 19-01-06.02/11-7 від 20.01.2021 року, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Земельне кадастрове бюро» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" від 30.12.2020 р. №1518/20 без дотримання встановлених Замовником вимог, а саме Учасником не зазначено використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано документ "Балансова виписка" від 30.12.2020 р. №1519. Співставленням документу "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" від 30.12.2020 р. №1518/20 та документу "Балансова виписка" від 30.12.2020 р. Замовником встановлено наступні порушення: Учасником не підтверджено наступне обладнання - Ноутбук HP ProBook 450 (P4P30EA) у кількості - 2 шт.; Компютер Impression CoolPlay 11117 у кількості - 1 шт.; Принтер та сканер Canon MF 4400 у кількості - 1 шт.; Ліцензійне програмне забезпечення Геодезична Інформаційна Система 6 (GIS 6) у кількості - 3 шт.; Ліцензійне програмне забезпечення Digitals у кількості - 3 шт.; Електронний тахеометр Topcon GTS-105Nу кількості - 1 шт.; Квадрокоптер БПЛС DJI Phantom 4 Pro кількості - 1 шт. 1.2. На вимогу пп.1.2. п 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхзідні знання та досвід" від 30.12.2020 р. №1517/20 в якому зазначено працівника Шевчук Любов Геннадіївна, яка займає посаду Інженер-землевпорядник. На підтвердження на імя даного працівника надано Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника №014533 від 27.12.2019 р. виданий відповідно до протоколу рішення Кваліфікаційної комісії НУ БІП України №12 від 19.12.2019. Проте в документі "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" від 30.12.2020 р. №1517/20 зазначено сертифікат інженера-землевпорядника №014533 від 26.12.2019 р. виданий відповідно до протоколу рішення Кваліфікаційної комісії НУ БІП України №12 від 19.12.2019. 1.3. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано документ "Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів)" від 30.12.2020 р. №1520/20. В даному документі зазначено Договір №15/18 від 14.10.19 р., проте учасником на підтвердження не надано копію Договору №15/18 від 14.10.19 р. невід’ємними частинами; копію документу(ів), передбаченого(их) умовами цього договору (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за цим договором; копію позитивного листа-відгуку від контрагента за цим договором. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці.» 2.2. Пп.1.2. п.1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація про наявність чинних кваліфікаційних сертифікатів із зазначенням дати, номера видачі та ким видані), а саме: • не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що підтверджується завіреними Учасником копіями кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, згідно зі ст. 26 Закону України «Про землеустрій»; • одного сертифікованого інженера-геодезиста, що підтверджується завіреною Учасником копією кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках).» 2.3. Пп.1.3. п.1. Додатку 1 до тендерної документації «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору.» 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати/завантажити Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців,використання/невикористання(власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація про наявність чинних кваліфікаційних сертифікатів із зазначенням дати, номера видачі та ким видані), а саме: • не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, що підтверджується завіреними Учасником копіями кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, згідно зі ст. 26 Закону України «Про землеустрій»; • одного сертифікованого інженера-геодезиста, що підтверджується завіреною Учасником копією кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, згідно Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в розрізі співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькових, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 12:54
Електронний підпис
22 січня 2021 12:53
Довідка працівники.pdf
22 січня 2021 12:53
Довідка обладнання.pdf
11 січня 2021 08:44
Електронний підпис
11 січня 2021 08:39
Технічне завдання.pdf
11 січня 2021 08:39
Додаток №3.pdf
11 січня 2021 08:39
Додаток №3.1.pdf
11 січня 2021 08:39
Довідка ст. 17.pdf
11 січня 2021 08:39
Витяг єдиний податок.pdf
11 січня 2021 08:39
Довідка працівники.pdf
11 січня 2021 08:39
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІМ КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій