Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир сичужний 50 % жирності, фасований; сир кисломолочний 9% жирності
Очікувана вартість
2 672 778,00 UAH
UA-2020-11-27-003648-c 8c1088e0cb904845b081be187d46c2d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халіна Надія Миколаївна

380577255005 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Халіна Надія Миколаївна
380577255005
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 23:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 23:50
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 672 778,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 363,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21800 кілограми
Сир сичужний 50 % жирності, фасований; сир кисломолочний 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Умови оплати: замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. 2. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, можуть бути складені як українською, так і російською мовами. 3. Місцезнаходження замовника: 61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд. 26. 4. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. 5. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100%. 6. Назва та код номенклатурної позиції предмету закупівлі: 1) сир сичужний 50 % жирності, фасований, код ДК 021:2015: 15544000-3 Твердий сир; 2) сир кисломолочний 9% жирності, код ДК 021:2015: 15542000-9 Свіжий сир Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 14:25
перелік_змiн_до_ТД_сир від 04.12.20.doc
04 грудня 2020 14:23
ТД сир 2021 від 04.12.20.doc
27 листопада 2020 23:43
Договiр_сир.docx
04 грудня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 23:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 14:25
перелік_змiн_до_ТД_сир від 04.12.20.doc
04 грудня 2020 14:23
перелік_змiн_до_ТД_сир від 04.12.20.doc
04 грудня 2020 14:23
ТД сир 2021 від 04.12.20.doc
27 листопада 2020 23:44
ТД_сир_2021.doc
27 листопада 2020 23:43
Договiр_сир.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮХНО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ 2 672 770,00
UAH з ПДВ
2 672 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САРЕЦЯН СЕРГІЙ ВАЧАГАНОВИЧ 2 672 778,00
UAH з ПДВ
2 672 778,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 09:06
Юхно ст. 17.pdf
08 грудня 2020 20:30
Сир_сичужний_07_12_20.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 17:40
повідомлення Сарецян.pdf
07 грудня 2020 17:40
печатка.pdf
07 грудня 2020 17:40
пдв.pdf
07 грудня 2020 17:40
додаток.pdf
07 грудня 2020 17:40
додат.pdf
07 грудня 2020 17:40
дов підпис.pdf
07 грудня 2020 17:40
витяг Сарецян.pdf
07 грудня 2020 17:40
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮХНО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САРЕЦЯН СЕРГІЙ ВАЧАГАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮХНО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2451921097
Переможець 2 672 770,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 13:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:21

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2020-11-27-003648-c» виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ФО-П Юхно О. В. (надалі - Учасник) у тендерній пропозиції та підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасником надано аналогічні договори, укладені з двома різними замовниками управліннями (відділами) освіти, що підтверджують досвід постачання Учасником сирних продуктів до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів до кожного із замовників за кожним з наданих договорів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» частини 5 «Квалiфiкацiйнi критерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» учаснику необхідно надати аналогічні договори, укладені не менше ніж з трьома різними замовниками управліннями (відділами) освіти, що підтверджують досвід постачання Учасником сирних продуктів до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів до кожного із замовників за кожним з наданих договорів; 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати додатково щонайменше один аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником сирних продуктів до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів до кожного із замовників за кожним з наданих договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮХНО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2451921097
2 672 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 14:59
Дод.угода №1_ сир.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:02
договор 6 сир.pdf укладений
13 січня 2021 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з неможливістю виконання умов договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 06 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 1 704 970,14
UAH
Причини розірвання договору: Неможливість виконання Постачальником умов договору