Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги консультаційні з питань оподаткування та підготовки документації щодо трансферного ціноутворення для формування Звіту про контрольовані операції (79220000-2 Податкові послуги )
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-11-27-003616-a 41c0962042ec46c7b9532820aed33748
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 12:30
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79220000-2: Податкові послуги


Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 Год.
Послуга з ідентифікації операцій які відповідають вимогам статті 39 та підпункту 140.5.4 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги
17 Год.
Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог статті 39 Податкового кодексу України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги
38 Год.
Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог підпункту 140.5.4 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення обсягу робіт
Дата подання: 03 грудня 2020 10:33
Дата відповіді: 08 грудня 2020 10:28
Доброго дня, для оцінки обсягу робіт, просимо уточнити наступні питання: 1. Які типи контрольованих операцій та операцій, які підлягають обґрунтуванню згідно пп. 140.5.4 ПКУ, мали місце у 2019 році? З якою кількістю контрагентів? 2. Чи підтверджує Компанія, що для цілей ідентифікації контрольованих операцій та операцій, які підлягають обґрунтуванню згідно пп. 140.5.4 ПКУ нам буде надано за запитом всю необхідну інформацію: дані бухгалтерського обліку; інформацію щодо пов’язаності іноземних контрагентів та Компанії за критеріями, встановленим ПКУ; інформацію щодо ланцюгів постачання; інформацію щодо функцій активів та ризиків контрагентів в операціях; інформацію щодо обсягів операцій з контрагентами за цінами, що відповідають принципу «витягнутою руки» (у тому разі, якщо є відмінності, які можуть вплинути на вартісний критерій) тощо. 3. Оскільки зміна підходів при підготовці документації з року в рік є неприпустимою (у разі незмінності законодавства та характеру операцій) просимо прокоментувати, які підходи були застосовані при підготовці документації у попередніх роках до аналогічного типу операцій (метод ТЦУ, джерело інформації, сторона що підлягає тестуванню)? Завчасно дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Підлягають обгрунтуванню наступні типи контрольованих операцій та операцій, які підлягають обґрунтуванню згідно пп. 140.5.4 ПКУ:
№ п/п Послуги Кількість контрагентів
1. Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог статті 39 Податкового кодексу України - 17
2. Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог підпункту 140.5.4 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України - 38

2.Для цілей ідентифікації контрольованих операцій та операцій, які підлягають обґрунтуванню згідно пп. 140.5.4 ПКУ за запитом Виконавця Компанією буде надано інформацію, яка необхідна для виконання робіт, а саме: дані бухгалтерського обліку, обсяги операцій з контрагентами.
Що стосується інших питань, то Виконавцю необхідно буде самостійно визначити і підтвердити інформацію щодо:
- пов’язаності іноземних контрагентів та Компанії за критеріями, встановленим ПКУ;
- ланцюгів постачання;
- функцій активів та ризиків контрагентів в операціях;
- визначення операцій з контрагентами за цінами, що відповідають принципу «витягнутою руки» тощо.
3. Підходи застосування при підготовці документації у попередніх роках до аналогічних операцій будуть повідомлені переможцю торгів після підписання договору.
Щодо доступу та користування комерційними базами даних
Дата подання: 03 грудня 2020 19:33
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:28
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення з наступного питання: Додаток 2 п 4.2 Довідка (складена у довільній формі) містить вимогу щодо наявності комп’ютерного обладнання (із зазначенням кількості комп’ютерного обладнання, що буде використане під час надання послуг) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, зокрема наявність діючих угод щодо доступу та користування комерційними базами даних для цілей трансфертного ціноутворення: Ruslana, СПАРК, ktMINE, Royalty Range або Royalty Stat. На підтвердження наявності доступу до зазначених баз даних учасник має надати копії укладених договорів. Просимо надати роз'яснення, чи вимагається документальне підтвердження доступу до всіх перерахованих комерційних баз даних, чи достатньо буде надати копії договорів, доступ до яких є в наявності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо надати копії договорів щодо доступу та користування комерційними базами даних, які є в наявності в Учасника.
При цьому наявний доступ до комерційних баз даних повинен забезпечити можливість Учаснику якісно провести аналіз контрольованих операцій (відповідно до вимог Податкового кодексу України).
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:36
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:29
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Відповідно до вимог тендерної документації довідки, що надаються учасником у довільній формі, а також певні інші документи мають бути засвідчені належним чином. Просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під "засвідчені належним чином". Чи достатньо для цих цілей підпису уповноваженої особи учасника та печатки підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для засвідчення належним чином документів достатньо підпису уповноваженої особи Учасника (при наявності відповідної довіреності) та печатки Учасника.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:37
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:30
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник має надати копію договору страхування професійної відповідальності перед третіми особами на суму не менш ніж 50 млн. грн. Як правило, такі договори є суворо конфіденційними і не можуть надаватися/розголошуватися третім особам. Для цілей підтвердження наявності чинного договору страхування професійної відповідальності перед третіми особами страховик зазвичай спеціально надає страховий сертифікат із зазначенням суми покриття, строку дії тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не заперечуємо щодо доповнення умов тендерної документації переліком документів, які підтверджують страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:40
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:31
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Згідно з вимогами тендерної документації Учасник має надати копію договору страхування професійної відповідальності перед третіми особами на суму не менш ніж 50 млн. грн. Як правило, такі договори є суворо конфіденційними і не можуть надаватися/розголошуватися третім особам. Для цілей підтвердження наявності чинного договору страхування професійної відповідальності перед третіми особами страховик зазвичай спеціально надає страховий сертифікат із зазначенням суми покриття, строку дії тощо. Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та передбачити можливість надання "копії договору страхування професійної відповідальності та/або іншого документа (страхове свідоцтво або поліс, або сертифікат), який би підтверджував наявність в Учасника відповідного договору страхування професійної відповідальності"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не заперечуємо щодо доповнення умов тендерної документації переліком документів, які підтверджують страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:42
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:31
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Умови тендерної документації рекомендують накладати КЕП/ЕЦП на документи тендерної пропозиції. Просимо надати роз'яснення, чи є умова накладання КЕП/ЕЦП обов'язковою і чи підлягатиме відхиленню пропозиція учасника, яка не міститиме накладеного КЕП/ЕЦП? Якщо умова накладання КЕП/ЕЦП є обов'язковою, просимо надати роз'яснення, хто саме має скріпити документи пропозиції своїм КЕП/ЕЦП: керівник учасника чи уповноважена особа, яка має право підписувати тендерну пропозицію від імені учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Накладання КЕП/ЕЦП є обов'язковою. Підпис достатньо уповноваженої особи, яка має право підписувати тендерну пропозицію від імені учасника, у зв’язку з чим вважаємо за необхідне внести уточнення в тендерну документацію.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:43
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:32
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Тендерна документація містить умову, що документи, складені мовою іншою ніж українська мова або російська мова, повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, а переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством порядку. Оскільки відповідно до діючого в Україні законодавства при поданні такого роду документів – зокрема тендерної пропозиції для участі у відкритих процедурах закупівлі – відповідальність за достовірність перекладу несе учасник, вважаємо вимогу нотаріального засвідчення достовірності перекладу надмірною (особливо в умовах карантинних обмежень, що діють на території України) і такою, що ускладнює підготовку тендерної пропозиції учасником. З огляду на це просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та прибрати вимогу щодо нотаріального засвідчення достовірності перекладу з боку учасника, що сприятиме більшій конкуренції самої закупівлі за рахунок полегшення процесу підготовки документів тендерних пропозицій з боку якомога більшого числа зацікавлених учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозицію учасника торгів необхідно відхилити.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:44
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:33
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Для підтвердження фінансової спроможності учасника, згідно з вимогами тендерної документації, серед іншого необхідно надати "копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період – ІІ квартал 2020 року (завірена належним чином) – для юридичних осіб – резидентів". Просимо взяти до уваги, принципи бухгалтерського обліку, які зарає є чинними в Україні, не передбачають підготовку юридичними особами – резидентами України квартальних звітів про рух грошових коштів. Такий звіт про рух грошових коштів готується лише за повний фінансовий період – тобто за рік, що закінчується 31 грудня певного року. Просимо усунути невідповідність в тендерній документації та внести зміни, передбачивши надання звіту про рух грошових коштів на 31 грудня 2019 року, оскільки зважаючи на дату подання тендерних пропозицій саме ця дата і є датою останнього звітного періоду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки відповідно до МСБО цей звіт надається щокварталу, а до П(С)БО щорічно, то пропонуємо цей пункт викласти в такій редакції «-копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (завірена належним чином) – для юридичних осіб – резидентів (якщо Учасник створений пізніше попереднього звітного періоду, він надає вказані документи за всі звітні періоди після його створення). Останній звітний період для підприємств, які складають звітність за МСБО – 9 місяців 2020 року, для підприємств які складають звітність за П(С)БО – 2019 рік».
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:46
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:34
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Для підтвердження фінансової спроможності учасника, згідно з вимогами тендерної документації, серед іншого необхідно надати копії балансу Учасника (форма № 1) за три попередніх звітних періоди (2019, 2018, 2017 роки) та проміжну фінансову звітність за останній звітний період – ІІ квартал 2020 року (завірені належним чином). Просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під "завірені належним чином"? Чи достатнього для належного завірення підпису уповноваженої особи та печатки учасника, чи необхідно надати копії квитанцій про надходження відповідних звітів до статистичних органів (у випадку якщо такі документи надавалися учасником в електронному вигляді)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо підпису уповноваженої особи Учасника (при наявності відповідної довіреності) та печатки Учасника.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 03 грудня 2020 19:47
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:35
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Для підтвердження аналогічного досвіду від Учасника вимагається надання "копій договорів (інформацію, яка за угодою сторін є конфіденційною Учасник має право закрити, крім інформації щодо сторін договору, предмету договору, переліку послуг та реквізитів сторін з підписами сторін) з підприємствами монополістами, що мають державну частку власності, протягом 2018-2020 років, завірених учасником, або письмове підтвердження факту виконання таких договорів з докладанням інших підтверджуючих документів (інформації про обрання переможцем закупівлі, рекомендації (відгуки) таких підприємств тощо (відгуки, інше підтвердження надається щодо кожного із заявлених учасником договорів). Для уникнення сумніву просимо підтвердити, що надання одного документа (наприклад, або копії договору, або листа-відгуку) буде достатнім для цілей підтвердження аналогічного досвіду і від Учасника не вимагається надання і копії договору, і копії листа-відгуку для підтвердження одного і того ж виконаного проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо достатнім є надання одного з цих документів - або копії договору, або листа-відгуку (на вибір Учасника).
Щодо обсягу робіт
Дата подання: 03 грудня 2020 19:49
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:36
Як зацікавлений учасник, просимо надати роз'яснення щодо наступного питання: Просимо уточнити обсяг робіт (одиниці виміру), який зазначений у Додатку 1 та має бути зазначений Учасником у додатку 4 до Тендерної документації. Вказаний у цих додатках показник «Кількість людино-годин» не відображає кількісний обсяг послуги, який як правило вимірюється кількістю контрагентів (для послуги № 1 за переліком) або кількістю контрольованих операцій ( для послуг № 2,3 за переліком).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: № п/п Послуги Кількість контрагентів
1. Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог статті 39 Податкового кодексу України 17
2. Послуги з підготовки документації щодо контрольованих операцій з контрагентами-нерезидентами для цілей виконання вимог підпункту 140.5.4 пункту 140.5 статті 140 Податкового кодексу України 38
3. Послуга з ідентифікації операцій які відповідають вимогам статті 39 та підпункту 140.5.4 пункту 140.5 статті 140 Податквого кодексу України 160
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 грудня 2020 20:42
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:36
1. Підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлена вимога щодо працівників з підтвердженням їх відповідної кваліфікації. Чи буде достатньо інформації про вищу освіту в довідці, складеної в довільній формі?
Відповідь: Не достатньо надання інформації про вищу освіту працівників для підтвердження відповідної кваліфікації працівників Учасника. Необхідно надати відповідні сертифікати щодо проходження навчання на комерційних базах для цілей трансфертного ціноутворення, спеціалізованих курсів тощо.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 грудня 2020 20:43
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:37
Підпунктом 4.2 пункту 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлена вимога щодо користування комерційними базами даних для цілей трансфертного ціноутворення: Ruslana, СПАРК, ktMINE, Royalty Range або Royalty Stat. Для цілей трансферного ціноутворення використовують досить широкий спектр баз даних і деякі з них є аналогічними до тих, які вказані в списку. Чи буде задовольняти дану вимогу тендерної документації надання інформації щодо використання аналогічних за функціоналом баз даних (наприклад, TP Catalyst та Capital IQ)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік не є вичерпним. Наявні бази в Учасника повинні надати йому можливість якісно провести аналіз контрольованих операцій (відповідно до вимог Податкового кодексу України).
Щодо Договору
Дата подання: 03 грудня 2020 20:57
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:59
Просимо розглянути можливість внесення змін до окремих пунктів проєкту договору. Поточна редакція: 1.5 Виконавець підтверджує, що на момент підписання цього Договору, він має всі належні дозвільні документі для належного надання Послуг (дозволи, ліцензії, довідки та інш.). Належним чином засвідчена копія зазначеного дозвільного документу додається до цього Договору та становить його невід’ємну частину. Пропонуємо виключити друге речення «Належним чином засвідчена копія зазначеного дозвільного документу додається до цього Договору та становить його невід’ємну частину.» Надання консультаційних послуг з питань оподаткування, зокрема послуги з ідентифікації операцій та підготовки документації щодо трансфертного ціноутворення не потребує отримання дозвільного документу, цей вид діяльності не ліцензується. Поточна редакція: 4.2. Виконавець зобов’язується: 7) надавати роз’яснення (консультації) фахівцям Замовника з питань належного інтегрування (впровадження) результатів наданих Послуг; Пропонуємо доповнити цей пункт словами «під час надання Послуг»: 7) під час надання Послуг надавати роз’яснення (консультації) фахівцям Замовника з питань належного інтегрування (впровадження) результатів наданих Послуг; У діючій редакції пункт означає, що після закінчення надання послуг Виконавець має зобов’язання необмежений час надавати роз’яснення (консультації) фахівцям Замовника, що не відповідає сталої практики на ринку надання відповідних послуг. Пропонуємо обмежити цей час періодом надання Послуг. Поточна редакція: 5.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості Послуг з Виконавця стягується штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісних Послуг. Пропонуємо виключити цей пункт, так як за відсутності визначення поняття « якість Послуг» або «неякісні Послуги» цей пункт є дискримінуючим для Виконавця. Адже Замовник на свій розсуд може вважати Послуги неякісними без відповідного обґрунтування. Поточна редакція: 5.5. Якщо Виконавець не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії, в результаті чого Замовник втратив права на податковий кредит, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від суми операції/й, по якій не зареєстровано, неправильно або несвоєчасного зареєстровано податкову/і накладну/і. Такий штраф Виконавцем сплачується самостійно у семиденний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником. Застосовується до виконавців-платників податку на додану вартість. Пропонуємо доповнити та виключити такі словосполучення/речення у п.5.5., що забезпечує настання відповідальності Виконавця виключно за наявності встановлення та доведення його винних дій, та виключає застосування до нього штрафних санкцій у разі відсутності його вини: 5.5.Якщо Виконавець виключно з власної вини не зареєстрував, неправильно або несвоєчасно зареєстрував податкову/і накладну/і в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, в результаті чого Замовник втратив права на податковий кредит, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від суми операції/й, по якій не зареєстровано, неправильно або несвоєчасного зареєстровано податкову/і накладну/і. Такий штраф Виконавцем сплачується самостійно у семиденний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником. Застосовується до виконавців-платників податку на додану вартість. Такий штраф сплачується Виконавцем за наявності доведеної вини Виконавця на підставі рішення суду, що набрало законної сили та за умови, що були вичерпані усі національні засоби захисту порушеного права у судовому порядку. Поточна редакція: 5.6. Оплата штрафних санкцій за порушення умов Договору з боку Виконавця здійснюється шляхом утримання Замовником визначеної за умовами Договору суми штрафних санкцій із суми, що підлягає сплаті Виконавцю за надані Послуги у відповідному періоді/за конкретний етап наданих Послуг. Пропонуємо доповнити такими словосполученнями у п.5.6.: «Оплата штрафних санкцій за порушення умов Договору з боку Виконавця здійснюється шляхом утримання Замовником визначеної за умовами Договору суми штрафних санкцій із суми, що підлягає сплаті Виконавцю за надані Послуги у відповідному періоді/за конкретний етап наданих Послуг, за умови, що такі штрафні санкції не оспорюються Виконавцем.» У разі перемоги у тендері, просимо розглянути можливість розширення договору наступними пунктами, які є обов’язковими для Консультанта як частини групи Міжнародної мережі Консультанта «7.7. Замовник дозволяє Виконавцеві розкривати Конфіденційну інформацію без отримання згоди Замовника таким особам: — страховикам, юридичним та іншим консультантам, за умови, що на них поширюються такі ж умови стосовно конфіденційності, як передбачено цим Договором, з метою поточного та/або потенційного здійснення захисту своїх прав — Представникам Консультанта в межах необхідних для надання Послуг, та/або з метою полегшення обміну статистичними даними між Представниками Консультанта, проведення перевірки якості або нормативно- правової відповідності, дотримання вимог до фінансової звітності, координування процедур прийняття рішення щодо співпраці із Замовником і надання Послуг, а також проведення перевірок на предмет дотримання принципу незалежності і на предмет наявності конфліктів інтересів, за умови, що на цю інформацію поширюються такі ж гарантії дотримання конфіденційності, як передбачено цим Договором. Представники Консультанта - Виконавець, будь-які інші фірми-члени Міжнародної мережі Консультанта та всі особи, які контролюються такими фірмами-членами, включаючи всіх партнерів, директорів, співробітників та агентів таких фірм-членів і осіб, які ними контролюються. 7.8. Будь-який наданий Замовнику результат наданих Послуг, надається з огляду на те, що він слугуватиме тільки власним інтересам Замовника та задоволенню його інформаційних потреб. Замовник не буде в цілому або частково копіювати результати наданих Послуг, згадувати їх в посиланнях або розкривати повністю або частково (за винятком випадків, коли це робиться з метою внутрішнього користування) без попередньої письмової згоди Виконавця, яка може бути надана на певних умовах. Письмова згода Виконавця не вимагається у випадку розкриття Замовником результатів наданих Послуг відповідно до вимог законодавства України, в тому числі податкових органам. 7.9. Виконавець зберігає за собою виключні авторські права та всі інші права інтелектуальної власності на результат наданих Послуг, а також право власності на робочі матеріали. Замовник буде мати право власності на результат наданих Послуг у матеріальній формі по факту оплати вартості Послуг. Поточна редакція: 8.9. Сторони зобов'язуються забезпечувати зберігання всієї інформації, яка стосується укладення та виконання цього Договору, в тому числі щодо своїх ділових партнерів, які мають відношення до цього Договору, протягом трьох років після закінчення строку його дії та надавати їх на запит одна одній або уповноваженим Сторонами особам. Пропонуємо доповнити такими словосполученнями/реченням п.8.9.: 8.9. Сторони зобов'язуються забезпечувати зберігання всієї інформації, яка стосується укладення та виконання цього Договору, в тому числі щодо своїх ділових партнерів, які мають відношення до цього Договору, протягом трьох років після закінчення строку його дії та надавати їх в розумний строк на запит одна одній або уповноваженим Сторонами особам, за умови, що це порушить зобов’язання такої Сторони щодо нерозголошення конфіденційної інформації перед третіми особами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.5. Не заперечуємо.
4.2. Не заперечуємо.
5.4. Пропозицію не підтримуємо.
5.5. Пропозицію не підтримуємо.
5.6. Цей пункт пропонуємо вилучити та п. 5.4. доповнити таким реченням: «Такий штраф Виконавцем сплачується самостійно у семиденний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником.».
7.7.Не заперечуємо при умові попереднього письмового повідомлення Замовника.
7.8. Не заперечуємо при умові вилучення слова «Будь-який» та слово «згоди» замінити на «повідомлення».
7.9. Не заперечуємо
8.9. Пропонуємо в тексті замінити три роки на сім років та словосполучення «що це порушить» замінити на «що це не порушить».
Будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" 2 438 771,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КПМГ-Україна 1 900 800,00
UAH з ПДВ
1 682 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК 2 340 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 19:41
Електронний підпис
18 грудня 2020 19:36
Цiнова пропозицiя.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:36
Банкiвська гарантiя.zip
18 грудня 2020 19:36
3_Вiдповiднiсть ст.17.pdf.p7s

Публічні документи

21 січня 2021 16:37
Електронний підпис
20 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
20 грудня 2020 13:51
IG-201556-001.pdf.p7s.zip
20 грудня 2020 13:51
IG-201556-001.pdf.p7s.p7s.zip
20 грудня 2020 13:51
06 Цінова пропозиція.zip

Публічні документи

18 грудня 2020 20:00
Електронний підпис
18 грудня 2020 19:58
Цінова пропозиція.zip
18 грудня 2020 19:58
Банківська гарантія.zip
18 грудня 2020 19:58
5. Лист щодо договору.zip
18 грудня 2020 19:58
4. Страхування.zip
18 грудня 2020 19:58
3. Ст.17.zip
18 грудня 2020 19:58
2. ПДВ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"

ТОВ КПМГ-Україна

ТОВ Делойт енд Туш ЮСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"
#33306958
Відхилено
890 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 грудня 2020 00:00
ТОВ КПМГ-Україна
#21534148
Переможець 1 682 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 15:34

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КПМГ-Україна
#21534148
1 682 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 10:33
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-3_21.pdf зміни до договору
12 березня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 16:01
Ф_ЦН-Т-3_21.pdf укладений
04 лютого 2021 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключити з умов Договору підпункт 6 пункту 4.2 розділу 4 Договору.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-3/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML