Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з монтажу системи контролю доступу та системи відеоспостереження в приміщеннях за адресою: м. Київ, вул. І.Франка, 31Б
Очікувана вартість
185 500,00 UAH
UA-2020-11-27-003546-a 12d7d2cff7e847308bb1123ec0aeb4c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестерова Аліна Іванівна

(044) 523-40-14 A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24
Контактна особа: Нестерова Аліна Іванівна
(044) 523-40-14
A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:16
Очікувана вартість: 185 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 927,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Роботи з монтажу системи контролю доступу та системи відеоспостереження в приміщеннях за адресою: м. Київ, вул. І.Франка, 31Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка, 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг за договором проводиться за фактом надання послуг протягом 20 робочих днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг. Код ДК 021:2015 45315100-9 Встановлення електротехнічного обладнання Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:59
витяг 80.pdf
27 листопада 2020 13:59
Оголошення про проведення.docx
27 листопада 2020 13:59
Вимоги до предмета закупівлі.docx
27 листопада 2020 13:59
Додаток 1 до Вимог - пропозиція (цінова).docx
27 листопада 2020 13:59
Додаток 2 до Вимог - Технічна специфікація.pdf
27 листопада 2020 13:58
ДОГОВІР ПРОЕКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 01 грудня 2020 13:00
Дата відповіді: 03 грудня 2020 12:04
Доброго дня! У тендерній документації міститься вимога: часник повинен надати копію Дозволу виданого державною службою України з питань праці (або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) щодо виконання роботи підвищеної небезпеки: роботи що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи що виконуються за допомогою підйомних колисок; зварювальні роботи, а саме ручне дугове зварювання (дозвіл або декларація повинні бути дійсними на момент подання пропозицій учасників). Надайте пояснення, які роботи будуть проводитись на висоті понад 5 метрів над поверхнею грунту, для яких необхідний вищевказаний дозвіл? Якщо роботи на висоті понад 5 метрів над поверхнею ґрунту проводитись не будуть, то дана вимога підлягає виключенню з тендерної документації, так як є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічної спеціфікації необхідно встановити відеокамери зовнішні (Табл.2).
Роботи необхідно виконати на висоті понад 5 метрів над поверхнею ґрунту

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс" 185 217,60
UAH з ПДВ
185 217,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Володимир Васильович 185 500,00
UAH з ПДВ
185 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 12:22
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:16
Кошторисні документи.pdf
09 грудня 2020 12:16
Трудова директор.pdf
09 грудня 2020 12:16
Трудова гол.інженер.pdf
09 грудня 2020 12:16
Посвідчення.pdf
09 грудня 2020 12:16
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 12:16
Трудова монтер.pdf
09 грудня 2020 12:16
Посвідчення монтер.pdf
09 грудня 2020 12:16
Зведена довідка ст.17.pdf
09 грудня 2020 12:16
Дозвіл.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПНВП "Прометей-Сервіс"

Фізична особа-підприємець Науменко Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
Переможець 185 217,60
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 14:12

Документи

16 грудня 2020 14:12
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:12
Витяг 88.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
185 217,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 14:12
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:12
Витяг 88.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 20:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
00815 Прометей-Сервіс ДУ1 (1895) (1).tif зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:42
00815 Прометей-Сервіс (1895).tif укладений
22 грудня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неможливістю технологічно виконати роботи у встановлений договором строк.
Номер договору про закупівлю: 128/20/1-125-13-20-00815
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 185 217,60
UAH (в тому числі ПДВ 30 869,60 UAH)