Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо заморожене (тазостегнова частина свиняча, тазостегнова частина яловича)
Очікувана вартість
1 529 240,00 UAH
UA-2020-11-27-003540-c 8b7e8284f98a4dfa98e4ed5318260dfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:46
Очікувана вартість: 1 529 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 646,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому на очікувану вартість на 2021 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10766 кілограми
Тазостегнова частина свиняча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1396 кілограми
Тазостегнова частина яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету (загальний та спеціальний фонди). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:17
ТД м'ясо (зі змінами).docx
03 грудня 2020 17:17
Зміни 03.12.20.doc
03 грудня 2020 14:18
Додаток 2 технічні умови (зі змінами).docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 5 відомості про учасника.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 6 лист-згода.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 3 проєкт договору.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 1 ст.16, 17.docx
03 грудня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 21:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:17
ТД м'ясо (зі змінами).docx
03 грудня 2020 14:18
ТД м'ясо (зі змінами).docx
27 листопада 2020 21:55
ТД м'ясо.docx
03 грудня 2020 17:17
Зміни 03.12.20.doc
03 грудня 2020 14:18
Зміни 03.12.20.doc
03 грудня 2020 14:18
Додаток 2 технічні умови (зі змінами).docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 2 технічні умови.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 5 відомості про учасника.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 6 лист-згода.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 3 проєкт договору.docx
27 листопада 2020 21:55
Додаток 1 ст.16, 17.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 1 290 843,60
UAH з ПДВ
1 290 843,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 1 520 250,00
UAH з ПДВ
1 520 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія" 1 529 227,66
UAH з ПДВ
1 529 227,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 09:21
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:19
Довідка ст.17 ПА.pdf
14 грудня 2020 09:19
М_ясо_свин. ялов.part2.rar
14 грудня 2020 09:19
М_ясо_свин. ялов.part1.rar
14 грудня 2020 09:19
Статут ПА.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 20:42
Електронний підпис
12 грудня 2020 10:27
Електронний підпис
11 грудня 2020 23:41
15Договір з виробником.pdf
11 грудня 2020 23:41
11Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 23:41
9оригінал Статуту.PDF
11 грудня 2020 23:41
2лист згода додаток 6.pdf
11 грудня 2020 23:41
8Захист довкілля.pdf
11 грудня 2020 23:41
5лист_гарантія.pdf
11 грудня 2020 23:41
4Декларації виробника.pdf
11 грудня 2020 23:41
2гарантійні листи.pdf
11 грудня 2020 23:41
16Фото автомобілів.pdf
11 грудня 2020 23:41
15Позитивні відгуки.pdf
11 грудня 2020 23:41
13Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:21
58. акт 3293а листопад 2020.pdf
10 грудня 2020 14:21
57. жовтень авто 3293а.pdf
10 грудня 2020 14:21
20. Пікарська О.А..pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Пікарська к.pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Жук Р.М..pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Любич П.С. к.pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Бейгул.pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Богун В.Г. к.pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Богун В.Г..pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Бейгул к.pdf
10 грудня 2020 14:20
17. План аудиту 9001 2015.pdf
10 грудня 2020 14:20
17. План аудиту 22000 2018.pdf
10 грудня 2020 14:20
17. ISO 22000_2018_19.pdf
10 грудня 2020 14:20
16. акт Наказ 446.PDF
10 грудня 2020 14:20
16. акт Наказ 447 склад.PDF
10 грудня 2020 14:20
12. Копія статуту.pdf
10 грудня 2020 14:20
12.Опис реєстратора.PDF
10 грудня 2020 14:20
12. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
10 грудня 2020 14:20
11. довідка МТБ.pdf
10 грудня 2020 14:20
2.6. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
10 грудня 2020 14:20
2.6 Свідоцтво AX6135НA.pdf
10 грудня 2020 14:20
1. Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 14:20
Згода ПД.pdf
10 грудня 2020 14:20
Довідка корисл мотиви.pdf
10 грудня 2020 14:20
декларації.pdf
10 грудня 2020 14:20
58. акт 2832 листопад 2020.pdf
10 грудня 2020 14:20
20. Ковбан к.pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Любич П.С..pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Ковбан І.С..pdf
10 грудня 2020 14:20
20 Жук Р.М.к.pdf
10 грудня 2020 14:20
17. ISO 9001_2015_19.pdf
10 грудня 2020 14:20
12. Довідка 4-ОПП.PDF
10 грудня 2020 14:20
2. Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"

ПП Торгпродсервіс

Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
Відхилено 1 290 843,60
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 20:02
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 1 520 250,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 17:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 грудня 2020 20:02
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
1 520 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 17:21
д.у. №5 від 04.02.22.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 17:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:25
д.у. №4 від 31.12.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 17:24
д.у. №3 від 13.09.21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:42
Д.у.2 до дог.4 від 11.01.21р..pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 17:21
д.у. №1 від 25.03.21.pdf зміни до договору
29 березня 2021 17:20
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:11
Дог. №4 від 11.01.2021.pdf укладений
11 січня 2021 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. У зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 118,88 грн. (Сто вісімнадцять гривень 88 копійок) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни товару на ринку у разі коливання ціни товару на ринку за умови,що така зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару.Сторони домовились зменшити загальну суму договору на 44,85 грн (Сорок чотири гривні 85 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у.2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів споживчої потреби товару, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно загальну суму Договору на 9 978,54 грн. (Дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят вісім гривень 54 копійки) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 4 від 11 січня 2021 року та викласти пункт 15.1. Договору № 4 від 11 січня 2021 року в наступній редакції: «15.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) і діє до «31» березня 2022 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами договірних зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) й враховуючи Додаткову угоду № 4 від 31 грудня 2021 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 4 від 11 січня 2021 року в період з 01 січня по 31 березня 2022 року включно.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 436 571,90
UAH (в тому числі ПДВ 239 428,65 UAH)