Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Рис (облущений); борошно пшеничне; вівсяні пластівці; крупи: пшенична, гречана, ячна, перлова, пшоно)
Очікувана вартість
1 050 619,00 UAH
UA-2020-11-27-003536-c 4ec094b37f164b108a064a9635b84755
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлакова Тетяна Ігорівна

380573400464 i-dogovir@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Бурлакова Тетяна Ігорівна
380573400464
i-dogovir@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:39
Очікувана вартість: 1 050 619,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 253,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кілограми
Рис (облущений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
19000 кілограми
борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4200 кілограми
вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограми
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
7000 кілограми
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2500 кілограми
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограми
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограми
пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування – місцевий бюджет; Місцезнаходження замовника. 61045, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шекспіра, 8-а; Вид процедури - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська, відповідно до умов тендерної документації; Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна; Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 23:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 23:09
Перелік змін_КРУПИ.docx
04 грудня 2020 23:09
19_ТД_крупи_2021 (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
27 листопада 2020 21:49
19_ОГОЛОШЕННЯ_крупи.docx
27 листопада 2020 21:49
ДОГОВІР продукти харчування.doc
04 грудня 2020 23:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 21:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 23:09
Перелік змін_КРУПИ.docx
04 грудня 2020 23:09
19_ТД_крупи_2021 (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
27 листопада 2020 21:49
19_ТД_крупи_2021.doc
27 листопада 2020 21:49
19_ОГОЛОШЕННЯ_крупи.docx
27 листопада 2020 21:49
ДОГОВІР продукти харчування.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федоров Дмитро Олексійович 1 050 493,00
UAH з ПДВ
1 050 493,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 050 540,00
UAH з ПДВ
1 050 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 21:18
МВС
13 грудня 2020 20:12
Електронний підпис

Публічні документи

10 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:24
Спецавтотранспорт.pdf
10 грудня 2020 14:24
Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 14:24
Підписант.pdf
10 грудня 2020 14:24
Лист-гарантия ст.17.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 10.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 9.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 8.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 7.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 5.pdf
10 грудня 2020 14:24
Додаток 4.pdf
10 грудня 2020 14:24
Трудові книжки.pdf
10 грудня 2020 14:24
Трудов. договора..pdf
10 грудня 2020 14:24
тех. паспорта.pdf
10 грудня 2020 14:24
Ст.17.pdf
10 грудня 2020 14:24
Сертифікат НАССР.pdf
10 грудня 2020 14:24
Податковий розрахунок.pdf
10 грудня 2020 14:24
паспорт, код.pdf
10 грудня 2020 14:24
Мед. книжки.pdf
10 грудня 2020 14:24
мед. довідки.pdf
10 грудня 2020 14:24
Експлутаційний дозвіл.pdf
10 грудня 2020 14:24
Договора оренди авто..pdf
10 грудня 2020 14:24
Договір транспорт..pdf
10 грудня 2020 14:24
Договір зберігання.pdf
10 грудня 2020 14:24
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 14:24
Витяг ЄП.pdf
10 грудня 2020 14:24
Виписка.pdf
10 грудня 2020 14:24
Аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Федоров Дмитро Олексійович

ФОП "ОБЕРЕМКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федоров Дмитро Олексійович
#2938008118
Переможець 1 050 493,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федоров Дмитро Олексійович
#2938008118
1 050 493,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 19:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 19:29
ДУ_№3_Крупи_2021.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 19:28
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 15:24
Д.У.1_Крупи_19-21.PDF зміни до договору
17 червня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:34
Договір_Крупи_19-21.pdf укладений
12 січня 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більш ніж на 10% за умови, що сума договору не збільшується
Номер договору про закупівлю: 19-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 659 912,43
UAH