Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації, а саме, робочий проект: «Реконструкція Будинку культури с. Радовель, по вул. Лесі Українки, 1а, Олевського району, Житомирської області»
Очікувана вартість
161 950,00 UAH
UA-2020-11-27-003336-c b50022f4008b4c2281d57487add2d283
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлань Надія Пилипівна

+380962909430 RADARADOVEL@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАДОВЕЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343620
Місцезнаходження: 11025, Україна , Житомирська обл., с. Радовель, ВУЛ. МОСКОВСЬКА , будинок 1
Контактна особа: Хлань Надія Пилипівна
+380962909430
RADARADOVEL@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:35
Очікувана вартість: 161 950,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 619,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектно-кошторисної документації, а саме, робочий проект: «Реконструкція Будинку культури с. Радовель, по вул. Лесі Українки, 1а, Олевського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11025, Україна, Житомирська область, с. Радовель, Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Замовник перераховує Виконавцю аванс в розмірі 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт протягом 7-ми банківських з дати виставлення рахунку Виконавцем та за наявності підписаного Договору Сторонами Аванс 7 Банківські 30
Надання послуг - Кінцевий платіж здійснюватиметься Замовником протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з моменту підписання Замовником та Виконавцем акту здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:39
Додаток 1_Проект договору_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
27 листопада 2020 18:52
Технічний звіт.pdf
27 листопада 2020 18:52
Додаток 3_Додаток до ТЗ на проектування.rar
27 листопада 2020 18:52
Оголошення.doc
27 листопада 2020 18:52
Додаток 2_Завдання на проектування.doc
27 листопада 2020 18:52
Додаток 4_Форма_Пропозиція.doc
02 грудня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:39
Додаток 1_Проект договору_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
27 листопада 2020 18:52
Додаток 1_Проект договору.doc
27 листопада 2020 18:52
Технічний звіт.pdf
27 листопада 2020 18:52
Додаток 3_Додаток до ТЗ на проектування.rar
27 листопада 2020 18:52
Оголошення.doc
27 листопада 2020 18:52
Додаток 2_Завдання на проектування.doc
27 листопада 2020 18:52
Додаток 4_Форма_Пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо порядку надання копій документів
Дата подання: 30 листопада 2020 10:59
Дата відповіді: 30 листопада 2020 12:58
Просимо надати роз'яснення з наступного питання: копії документів (копія Статуту, ЄДРПОУ тощо..) податься завірені печаткою та підписом керівника підприємства чи надається просто відсканована копія?
Відповідь: Згідно оголошення учасник в електронній системі закупівель у сканованому вигляді у складі своєї пропозиції подає:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість та/або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платника єдиного податку та/або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках);
- копію Статуту у повному обсязі (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
В оголошенні нема вимоги стосовно того, щоб копії вищезазначених документів були завірені печаткою та підписом керівника. В той же час, якщо надійде пропозиція із завіреними підписом та печаткою керівника копіями даних документів, це не буде підставою для відхилення даної пропозиції.
Також зверніть увагу на п.16.4 оголошення: учасник, якого визнано переможцем, надає завірені підписом та печаткою копії вищеперерахованих документів.
Щодо проекту договору та додатків до нього
Дата подання: 30 листопада 2020 11:07
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:42
Просимо надати роз'яснення з наступного питання: Учасник в складі тендерної пропозиції надає проект договору із заповненим пунктом 2.1. щодо вартості? Які саме додатки до договору і в якому вигляді має надати Учасник в складі тендерної пропозиції?
Відповідь: В оголошенні до закупівлі не зазначено про необхідність в складі тендерної пропозиції подавати проект договору. Обов’язковою є форма «Пропозиція», в якій учасник, враховуючи технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначає загальну вартість виготовлення проектно-кошторисної документації по даному проекту. У свою чергу, після завершення аукціону (у разі його проведення), договір буде підписуватись з переможцем у відповідності до проекту договору, при цьому вартість зазначатиметься з урахуванням результатів аукціону, а розрахунок цієї вартості відображатиметься у кошторисах.
Щодо формування цінової пропозиції та кошторисів
Дата подання: 30 листопада 2020 11:55
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:43
Просимо уточнити наступне питання: якщо Учасник є платником ПДВ, то цінову пропозицію рахувати з ПДВ чи без ПДВ окремо його зазначаючи?
Відповідь: Якщо учасник є платником ПДВ, то цінову пропозицію рахувати з ПДВ.
Щодо надання згод на обробку персональних даних
Дата подання: 30 листопада 2020 18:55
Дата відповіді: 30 листопада 2020 20:02
В пункті 5 Оголошення зазначено, що всі прпраціники надають згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. Просимо уточнити наступне: кожен працівник надає згоду окремо? Якщо так то така згода має бути на окремому аркуші, оскільки працівник не має права формувати документи на фірмовому бланку підприємства за власним підписом? На фірмовому бланку підприємства має право ставити підпис лише диретор. просимо уточнити дане питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ті працівники, які будуть залучені до виконання роботи, дають згоду на обробку персональних даних у довільній формі, кожен на окремому чистому аркуші паперу. В оголошенні немає посилання на те, що їх згода має бути оформлена на фірмовому бланку.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-003336-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 30 листопада 2020 16:28
Невідповідність умов проекту Договору термінам надання послуг згідно Оголошення
Просимо внести зміни в пункт 10.1 проекту Договору і зазначити термін, який відповідає терміну надання послуг згідно Оголошення (термін дії Договору має бути до 10.02.2021 року як мінімум, а в проекті договру заначено 31.12.2020 року0
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 20:26
Термін дії договору буде продовжений на необхідний період шляхом укладання додаткової угоди.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-11-27-003336-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 01 грудня 2020 12:39
Невідповідність законодавству
Просимо видалити п. 5.1.1. в проекті Договору, оскількт Виконавець не зобов'язаний мати ліцензію, оскільки даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 грудня 2020 17:58
Видалені пункти, в яких йшлося про ліцензію. Проект договору зі змінами додається у вигляді нової редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 95 833,34
UAH
90 974,84
UAH
Документи
ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ 161 950,00
UAH
157 500,00
UAH
Документи
ФОП Кобилинський Валентин Вікторович 158 410,00
UAH
158 410,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:40
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР.rar

Публічні документи

10 грудня 2020 22:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:31
6_Завдання.pdf
10 грудня 2020 17:31
Кошторис.pdf
10 грудня 2020 17:31
7_Лист погодження.pdf
10 грудня 2020 17:31
1_Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 17:31
Сертифікат.pdf
10 грудня 2020 17:31
Договора.pdf
10 грудня 2020 17:31
Статутні.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:19
01. Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ФОП ХЛАНЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Кобилинський Валентин Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Очікує рішення 90 974,84
UAH
14 грудня 2020 15:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2020 17:50
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє закупівлю в зв'язку з реорганізацією
Документи:
18 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:49
рішення про реорганізацію.pdf