Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво будівлі закладу освіти. Загальна освітня школа на 540 місць за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, м. Роздільна, вул. Садова, № 9»
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2020-11-27-003219-c 3109ee86790b4f73abb4b680c21535f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Лариса Василівна

+380485331750 larisashevchh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСВТГРР "Роздільнянський районний центр забезпечення та обслуговування закладів та установ освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Ярослава Мудрого,1 а
Контактна особа: Шевченко Лариса Василівна
+380485331750
larisashevchh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:51
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво будівлі закладу освіти. Загальна освітня школа на 540 місць за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, м. Роздільна, вул. Садова, № 9»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Рівненська область, м.Роздільна, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в оголошенні). Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, рівень розпорядника бюджетних коштів - 3. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 17:19
2020 додаток _ 5 Проект договору.docx
27 листопада 2020 17:19
2020 Оголошення..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до 24 груд. 2020 і до 31.12.2020р.
Дата подання: 01 грудня 2020 17:56
Яким нормативним документом Ви керуєтеся, коли вказуєте такий період виконання проектно-кошторисної документації - до 24 грудня 2020 р. ?! Та ще й з проходженням ПКД експертизи. Аукціон буде - 09.12.2020 р. Після цього Ви протягом 5 днів будете розглядати на відповідність пропозицію учасника. Далі до 10 днів на підписання договору. Це при умові розгляду першого учасника. Чи реально розробити проектно-кошторисну документацію з проходженням експертизи (яка по нормативним документам триває до 30 к.д.) до 24 грудня 2020 р.? А ще виконати геолого-геодезичні роботи. А ще виявить, що потрібно отримувати містобудівні умови, бо у вас їх немає. А внести зміни в проект договору стосовно продовження строку виконання буде безпідставним і суперечитиме закону "Про публічні закупівлі". Єдине, що може у вас уже є виготовлена кимось проектно-кошторисна документація, а дана закупівля потрібна лише як формальність ?!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-003219-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПРОГРАД", Код ЄДРПОУ:40428411
Дата подання: 28 листопада 2020 10:26
Термін виконання
Доброго дня!
Термін виконання робіт згідно пункту 3.5 Оголошення до 24.12.2020 р.
Але згідно пункту 1 додатка №1 вказано: що треба буде здійснити експертизу проектних рішень до 31.03.2021 р. Тоді треба термін виконання робіт визначити 31.03.2021 р.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-11-27-003219-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІПРОГРАД", Код ЄДРПОУ:40428411
Дата подання: 28 листопада 2020 10:28
Технічні умови та містобудівні умови
Доброго дня!
В оголошенні невідомо про технічні умови та містобудівні умови. Якщо вони є - треба це уточнити. Якщо нема, тоді неможливо здійснити роботи за визначений термін.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-11-27-003219-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 28 листопада 2020 19:36
термін нереальний
вказаний термін реалізації неареальний із урахуванням терміну на розробку та терміну проходження експертизи, а також терміну для проходження тендерної процедури, можливого періоду оскарження. є підстава вважати що замовник вже має свого проектувальника і тепер необхідно лише протягнути цього учасника. є підстава вважати що один із претендентів, вступив в зв'язки із Замовником що підпадає під ст.17. ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо не виставляти нереальні строки і не давати підстави для оскарження тендеру в суді та подання скарги до ДАСУ.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2020 04:15
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
03 грудня 2020 04:15
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:50
протокол