Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна дверей на металопластикові) в приміщеннях загального користування, що знаходяться на балансі Держстату, на 3 поверсі адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 4-6, а саме: дверей між сходовою клітиною IX та прим. № 1, між прим. № 1 та прим. № 25
Очікувана вартість
62 766,00 UAH
UA-2020-11-27-003167-c 50bbdb8e452147beab3826b80f3d3193
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митник Тетяна Віталіївна

380442350071 T.Mytnyk@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Митник Тетяна Віталіївна
380442350071
T.Mytnyk@ukrstat.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 62 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 627,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяги робіт зазначені в додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт (заміна дверей на металопластикові) в приміщеннях загального користування, що знаходяться на балансі Держстату, на 3 поверсі адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 4-6, а саме: дверей між сходовою клітиною IX та прим. № 1, між прим. № 1 та прим. № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Еспланадна, 4-6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником за рахунок коштів загального фонду державного бюджету по КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики", КЕКВ 3132 на підставі Акту здачі-приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2В (далі-Акт) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за примірною формою № КБ-3 (далі-Довідка), затвердженою ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які підписуються уповноваженими представниками Сторін. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Акту та Довідки протягом 5 (п'яти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. За відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів у зазначений період оплата здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:56
Оголошення Держстат_(заміна дверей) 2.docx
27 листопада 2020 16:56
Додаток 1 Технічні вимоги та обсяги закупівлі (1).docx
27 листопада 2020 16:56
Додаток 2 Проєкт Договору (1).docx
27 листопада 2020 16:56
Додаток 3 Вимоги до учасників (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 61 920,00
UAH з ПДВ
61 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:23
095.Проект договору.pdf
06 грудня 2020 12:23
091.Паспорт виробу.pdf
06 грудня 2020 12:23
083.Кошториси.rar
06 грудня 2020 12:23
016.Витяг з ЕДР.pdf
06 грудня 2020 12:23
002.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Переможець 61 920,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 14:41

Документи

10 грудня 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
61 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:27
Договір № 117 від 16 12 2020.pdf укладений
16 грудня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 320,00 UAH)