Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рибні консерви натуральні (рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, код ДК 021:2015:15240000-2)
Очікувана вартість
202 410,00 UAH
UA-2020-11-27-003019-a a014260a05b045939c3fe4ec89f918ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 11:57
Очікувана вартість: 202 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 012,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, можуть бути складені як українською, так і російською мовами.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не передбачене.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Рибні консерви натуральні (рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, код ДК 021:2015:15240000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Місцезнаходження замовника: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ярославська, буд. 21. Вид закупівлі: процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Ціна 100 %. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:14
проект договору рибні консерви.docx
27 листопада 2020 13:14
ТД рибні консерви.doc
27 листопада 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:14
проект договору рибні консерви.docx
27 листопада 2020 13:14
ТД рибні консерви.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 202 410,00
UAH з ПДВ
202 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯНКОВА ЛЮБОВ ФЕДОРІВНА 202 410,00
UAH з ПДВ
202 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:47
Кузьменко-код.pdf
08 грудня 2020 14:47
Кузьменко-Выписка.PDF
08 грудня 2020 14:47
Додаток 8.pdf
08 грудня 2020 14:47
Додаток 6.pdf
08 грудня 2020 14:47
Додаток 5.pdf
08 грудня 2020 14:47
Дог.транс Кузм.PDF
08 грудня 2020 14:47
Дог.збер.Кузьм.PDF

Публічні документи

23 грудня 2020 22:13
Додаток 11.pdf
23 грудня 2020 22:13
Додаток 1.pdf
23 грудня 2020 22:13
довідка МВС.pdf
08 грудня 2020 22:47
Додатки да довідки.pdf
08 грудня 2020 22:47
Статистика.pdf
08 грудня 2020 22:47
Св-ва на автомобілі.pdf
08 грудня 2020 22:47
медичні книжки.pdf
08 грудня 2020 22:47
Медичні довідки.pdf
08 грудня 2020 22:47
захист довкілля.pdf
08 грудня 2020 22:47
Договір 3Б2018-1.pdf
08 грудня 2020 22:47
Договір 218-28к.pdf
08 грудня 2020 22:47
1-ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯНКОВА ЛЮБОВ ФЕДОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3260806811
Відхилено 202 410,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 18:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯНКОВА ЛЮБОВ ФЕДОРІВНА
#1984402381
Переможець 202 410,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 15:56

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Невідповідність пункту 1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1.1. Відсутня інформація у вигляді таблиці (за формою зазначеною у п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД) про наявність спеціалізованого автотранспорту - (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт) відповідно до п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД; 1.2. Відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт, або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами), або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) відповідно до п.п. б) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД; 1.3. Відсутнє рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт відповідно до п.п. в) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД; 1.4. Відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9 відповідно до п.п. г) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД; 1.5. Відсутній виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію відповідно до зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів відповідно до абз. 3 п.п.г) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2. Невідповідність пункту 2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 2.1. Відсутня інформація у формі таблиці (за формою зазначеною у п.п.а) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і двох комплектувальників товарів. Всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки це є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації. Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. В інтересах Замовника мати впевненість, що учасник, як потенційний постачальник за договором, може забезпечити як мінімум три повних екіпажі, складених з водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника відповідно до п.п. а) п.2 ч.5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД; 2.2. Відсутні документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби на двох комплектувальників товару, водія, експедитора транспортного та вантажника (за умовами ТД кількість водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та відповідно до вимог п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації – наявність спеціалізованого автотранспорту не менше трьох одиниць) відповідно до п.п. б) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. Відсутнє повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби на Матвієнко Олексія Ігоровича (трудова книжка якого надається учасником у складі тендерної пропозиції) відповідно до п.п. б) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2.3. Відсутні особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, комплектувальників товарів та двох вантажників відповідно до п.п. в) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД; 2.4. Відсутній податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників відповідно до п.п.г) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 3. Невідповідність пункту 3 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» : 3.1. Відсутні аналогічні договори, укладені не менше ніж з двома різними замовниками управліннями (відділами) освіти, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів до кожного із замовників за кожним з наданих договорів відповідно до п.п.а) п.3 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 4. Невідповідність ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 4.1. Відсутні документи повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi, щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї: Для учасника юридичної особи відсутні: довідка в довільній формі із зазначенням ПІБ керівника учасника станом на дату подання тендерної пропозиції (така інформація повинна збігатися із відомостями про керівника учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або виданою керівником учасника довіреністю на іншу особу з наданням повноважень на підпис документів тендерної пропозиції учасника та подання тендерної пропозиції учасника для участі в даному тендері відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД ; Для учасника фізичної особи/фізичної особи-підприємця відсутні: довідка в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено учасником підписувати документи тендерної пропозиції учасника та подання тендерної пропозиції учасника для участі в даному тендері відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД ; 4.2. Відсутня довідка в довільній формі, в якій має бути зазначено ПІБ особи, яка уповноважена та буде підписувати договір про закупівлю відповідно до частини відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати наступні документи 1. Надати документи, що передбачені пунктом 1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: 1.1. Надати інформацію у вигляді таблиці (за формою зазначеною у п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД) про наявність спеціалізованого автотранспорту - (не менше трьох одиниць у зв’язку із великою кількістю місць доставки та щільним графіком поставки, особливо в літню пору року) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт) відповідно до п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 1.2. Надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт, або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами), або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) відповідно до п.п. б) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 1.3. Надати рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт відповідно до п.п. в) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. 1.4. Надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9 відповідно до п.п. г) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 1.5. Надати виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію відповідно до зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів відповідно до абз. 3 п.п.г) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2. Надати документи, що передбачені пунктом 2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 2.1. Надати інформацію у формі таблиці (за формою зазначеною у п.п.а) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників і двох комплектувальників товарів. Всі повідомлені Учасником працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше трьох місяців на останньому місці роботи, оскільки це є мінімальним строком при якому дані про працівника будуть відображені в податковій звітності, яка вимагається в цій тендерній документації. Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо експедиторів транспортних і окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. В інтересах Замовника мати впевненість, що учасник, як потенційний постачальник за договором, може забезпечити як мінімум три повних екіпажі, складених з водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника відповідно до п.п. а) п.2 ч.5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2.2. Надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби на двох комплектувальників товару, водія, експедитора транспортного та вантажника (за умовами ТД кількість водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі та відповідно до вимог п.п. а) п.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації – наявність спеціалізованого автотранспорту не менше трьох одиниць) відповідно до п.п. б) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. Надати повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби на Матвієнко Олексія Ігоровича (трудова книжка якого надається учасником у складі тендерної пропозиції) відповідно до п.п. б) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2.3. Надати особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, комплектувальників товарів та двох вантажників (особиста медична книжка на вантажника Долгошеєва Миколу Миколайовича надана учасником у складі тендерної пропозиції) відповідно до п.п. в) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 2.4. Надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця відповідно до п.п. г) п.2 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 3. Надати документи, що передбачені пунктом 3 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: 3.1. Надати аналогічні договори, укладені не менше ніж з двома різними замовниками управліннями (відділами) освіти, що підтверджують досвід постачання Учасником предмету закупівлі до дошкільних навчальних закладів та/або закладів дошкільної освіти на протязі не менш ніж триста календарних днів до кожного із замовників за кожним з наданих договорів відповідно до п.п.а) п.3 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД. 4. Надати документи, що передбачені частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації (далі - ТД) щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 4.1. Для учасника юридичної особи надати: довідку в довільній формі із зазначенням ПІБ керівника учасника станом на дату подання тендерної пропозиції (така інформація повинна збігатися із відомостями про керівника учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) або виданою керівником учасника довіреністю на іншу особу з наданням повноважень на підпис документів тендерної пропозиції учасника та подання тендерної пропозиції учасника для участі в даному тендері відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД ; Для учасника фізичної особи/фізичної особи-підприємця надати: довідку в довільній формі, де має бути вказано про наявність/відсутність уповноваженої/посадової особи, її ПІБ (за наявності), якій доручено учасником підписувати документи тендерної пропозиції учасника та подання тендерної пропозиції учасника для участі в даному тендері відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД; 4.2. Надати довідку в довільній формі, в якій має бути зазначено ПІБ особи, яка уповноважена та буде підписувати договір про закупівлю відповідно до частини відповідно до ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.

Документи

21 грудня 2020 15:37
Електронний підпис
21 грудня 2020 15:36
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯНКОВА ЛЮБОВ ФЕДОРІВНА
#1984402381
202 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:17
Додаткова угода №3 16к.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 09:50
Додаткова угода №2 16к.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:09
договір 16к.PDF укладений
06 січня 2021 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16к
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/16к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16к
Договір:
Номер додаткової угоди: №3/16к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рибні консерви натуральні (рибні консерви та інші рибні страви і пресерви, код ДК 021:2015:15240000-2) 427.1 кілограми 202,41
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 86 449,32
UAH