Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в Броварській гімназії ім. С.І.Олійника, ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги
School Catering Services - Brovary Gymnasium named after S.I. Oliinyk, DK 021:2015-55520000-1 Catering Services
Очікувана вартість
8 584 931,27 UAH
UA-2020-11-27-002970-c 327e61205e244b26992d907ca5e46c89
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мегеря Марина Володимирівна

0459467172 gymnazium@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Броварська гімназія ім. С.І. Олійника
Код ЄДРПОУ: 22208557
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., БРОВАРИ, вул. Сергія Москаленка, 3-А
Контактна особа: Мегеря Марина Володимирівна
0459467172
gymnazium@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Brovary Gymnasium named after S.I. Oliinyk
National ID: 22208557
Contact point: Meheria Maryna
0459467172
gymnazium@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 14:13
Початок аукціону: 06 січня 2021 14:13
Очікувана вартість: 8 584 931,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 924,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 листопада 2020 16:07
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 18:00
Planned auction date: 06 січня 2021 14:13

Information

Estimated total value: 8 584 931 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 925 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в Броварській гімназії ім. С.І.Олійника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

School Catering Services - Brovary Gymnasium named after S.I. Oliinyk, DK 021:2015-55520000-1 Catering Services
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів щомісячно з моменту надання послуг згідно зведених видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані послуги здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:07
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000016 ● bbfad37aa98244b98eb50207d310e0f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 12:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-11-27-002970-c 27.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-27-002970-c У констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в Броварській гімназії ім. С.І. Олійника, ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-27-002970-c) зазначено, що за результатами моніторингу закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 3 частини 1 стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. 1. Згідно частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. При цьому законом не передбачено що зазначена інформація в частині 2 статті 21 Закону обов’язково повинна бути зазначеною. Крім того, частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. При цьому, слід зазначити, що частиною 1 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» ВСТАНОВЛЕНО, що Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно Тендерної документації до предмету закупівлі: Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в Броварській гімназії ім. С.І. Олійника, ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 27.11.2020 року та оприлюдненої 27 листопада 2020 року передбачено частиною 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовника інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Станом на 27 листопада 2020 року ТЕХНІЧНО НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНО майданчиками заповнення окремого поля в електронній системі закупівель (в оголошенні) з інформацією про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Але в той же час, враховуючи норми частини 1 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» ВСТАНОВЛЕНО, що Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель СЛІД ВВАЖАТИ, що дана інформація зазначена в оголошені, так як тендерна документація Замовника, яка містить таку інформацію оприлюднена разом з оголошенням та є її невід’ємною частиною. А отже, приймати рішення про відмінну торгів на підставі того, що оголошення не містить інформації про мову є не правомірним, не законним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, порушення у сфері публічних закупівель, як на підставу відміни тендеру відсутні. Враховуючи, також досвід розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник використовуючи такий підхід до прийняття рішення про відміну торгів порушує вимоги частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їхньою участю у Процедурі закупівлі. Враховуючи вищенаведене та рішення Антимонопольного комітету України від 01.02.2021 № 1718.pdf. посилання на закупівлю, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-15-000593-a (додається), свідчить, що рішення Замовника про відміну тендеру є незаконним, неправомірним та таким, що порушує права учасників, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 5 Додатку №4 вимог тендерної документації містить в собі окремо вимоги до учасника торгів та до переможця. Так, учасник торгів на виконання вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен в складі пропозиції надати Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Так, ФОП ЛЕУС Л. І. в складі тендерної пропозиції, на виконання п. 5 Додатку 4 до ТД (щодо учасників торгів) надано Інформаційну довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Зазначена довідка була завантажена через електронну систему разом з тендерною пропозицією 28.12.2020 о 16.21 годині. У вказаній довідці містились інформація про відсутність підстав, визначених у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (крім пунктів 1 і 7 ч. 1). Таким чином, ФОП ЛЕУС Л. І. виконала вимоги ТД щодо тендерної пропозиції в частині підтвердження відсутності обставин, визначених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 5 Додатку 4 до ТД, Переможець торгів на виконання вимог статті 17 повинен надати таку інформацію: Документ (оригінал або документ в електронному вигляді, або нотаріально завірена копія документа), виданий відповідним органом, з інформацією про те, що Фізична особа, яка є Учасником, не була/була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документу. Спосіб надання даного документу замовнику учасником визначено як оригінал або документ в електронному вигляді, або нотаріально завірена копія документа. На виконання даної вимоги Переможцем – ФОП Леус Людмила Іванівна – 15.01.2021 було надано Замовнику оригінал довідки Міністерства внутрішніх справ України за № 1019567 від 13.01.2021 (додається). Таким чином, ФОП ЛЕУС Л. І., 15.01.2021 було виконано вимоги ТД (п. 5 Додатку 4 до ТД). Враховуючи викладене, зважаючи на виконання ФОП ЛЕУС Л. І., як у часником та і як переможцем торгів, вимог ТД, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП ЛЕУС Л. І. Зазначаємо, що Замовник має намір в судовому порядку оскаржити Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-27-002970-c.

2021-04-07 15:17:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст. 21, п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: номер провадження П/320/4195/21
Дата публікації: 12 квітня 2021

Документи:

12 квітня 2021 13:40
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-11-27-002970-c327e61205e244b26992d907ca5e46c89
Найменування: Броварська гімназія ім. С.І. Олійника
Код ЄДРПОУ: 22208557
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., БРОВАРИ, вул. Сергія Москаленка, 3-А
Учасник Документи Рішення
ФОП Бондаренко Леонід Леонідович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА Документи
Допущено до аукціону
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:22
10. копія паспорта.pdf
28 грудня 2020 16:22
1. Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2020 16:21
8. Проект договору.pdf
28 грудня 2020 16:21
11. Довідка про санкції.pdf

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:45
РЕЄСТР.pdf
28 грудня 2020 17:45
20.Проект договору.pdf
28 грудня 2020 17:45
18Статут-копія.pdf
28 грудня 2020 17:45
17.Опис до Статуту.PDF
28 грудня 2020 17:45
15.Меню.pdf
28 грудня 2020 17:45
14.Медичні книжки.pdf
28 грудня 2020 17:45
13.Листи-згоди.pdf
28 грудня 2020 17:45
9.Довідка-ст.17.pdf
28 грудня 2020 17:45
8.Довідка-працівники.pdf
28 грудня 2020 17:45
7.Довідка-МТБ.pdf
28 грудня 2020 17:45
3.Витяг платника ПДВ.pdf
28 грудня 2020 17:45
2.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2020 17:45
1.Виписка з ЄДРПОУ_pdf.pdf
28 грудня 2020 17:45
РЕЄСТР.pdf
28 грудня 2020 17:45
20.Проект договору.pdf
28 грудня 2020 17:45
18Статут-копія.pdf
28 грудня 2020 17:45
17.Опис до Статуту.PDF
28 грудня 2020 17:45
15.Меню.pdf
28 грудня 2020 17:45
14.Медичні книжки.pdf
28 грудня 2020 17:45
13.Листи-згоди.pdf
28 грудня 2020 17:45
9.Довідка-ст.17.pdf
28 грудня 2020 17:45
8.Довідка-працівники.pdf
28 грудня 2020 17:45
7.Довідка-МТБ.pdf
28 грудня 2020 17:45
3.Витяг платника ПДВ.pdf
28 грудня 2020 17:45
2.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2020 17:45
1.Виписка з ЄДРПОУ_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондаренко Леонід Леонідович

ФОП ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА 8 584 931,27
UAH з ПДВ
8 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондаренко Леонід Леонідович 8 122 453,00
UAH з ПДВ
8 122 453,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:14
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:22
10. копія паспорта.pdf
28 грудня 2020 16:22
1. Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2020 16:21
8. Проект договору.pdf
28 грудня 2020 16:21
11. Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА

ФОП Бондаренко Леонід Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
#СТ514528
Переможець 8 100 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕУС ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
#СТ514528
8 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 20:17
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 15:27
дод.4.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:54
додаткова 3.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:52
дод. 2.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:54
дод 1 до уг 1.PDF зміни до договору
21 січня 2021 10:53
дод 1.PDF зміни до договору
21 січня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:43
дог 5.pdf укладений
21 січня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з виділенням кошторисних призначень у сумі меншій ніж сума акціона Сторонами погоджено зменшити суму Договору від 20.01.2021 №5 на суму 1 218 644 грн. 37 коп (один мільйон двісті вісімнадцять тисяч шістсот сорок чотири гривні 37 коп) без ПДВ. 2. Внести зміни в п 2 Договору від 20.01.2021 №5: Загальна вартість Договору становить 6 881 355 грн 63 коп (Шість мільйонів вісімсот вісімдесят одна тисяча триста п’ятдесят п’ять гривень 63 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку зі зменшенням потреб між Сторонами погоджено зменшити вартість договору на суму 2631222 грн. 71 коп. 2. Внести зміни в п.3.1 розділу 3 : Загальна вартість договору становить 4 250 132 грн 92 коп без ПДВ. 3. Інші умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цієї Додатковоі угоди становить 849 991,56 грн. (Вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто одна гривня 56 копійок), без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Невід’ємною частиною цієї Додаткової Угоди є Додаток 1. Інші умови договору про закупівлю товару залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них своі зобов’язання. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання і діє до 28 лютого 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 513236 грн 79 коп. Специфікацію(Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції. 2. Внести зміни в п.3.1 розділу ІІІ: Ціна цього договору становить 4586887 грн.69 коп без ПДВ. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 04.02.2022 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2021 — 04 лютого 2022
Сума оплати за договором: 4 586 887,69
UAH