Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт автобуса
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2020-11-27-002696-a 7063dee581fa4bc1afeeaf7fa4f6cda0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельцова Людмила Іванівна

(045) 65 9 32 07 ekoref@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "РЕФРИЖЕРАТОРНА ВАГОННА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081326
Місцезнаходження: 08502, Україна , Київська обл., Фастів, 08502, Київська обл., місто Фастів, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ ШЕПТИЦЬКОГО, будинок 1-Б
Контактна особа: Стрельцова Людмила Іванівна
(045) 65 9 32 07
ekoref@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 11:24
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Детальна інформація в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ремонт автобуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 12:39
Основні умови договору Ремонт автобуса.doc
27 листопада 2020 12:39
ТД Ремонт автобуса.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬПІНА 1" 120 600,00
UAH з ПДВ
119 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИЧ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 125 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 10:09
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:58
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:58
Договір Узин.pdf.p7s
18 грудня 2020 09:58
Договір ДПТНЗ.pdf.p7s
18 грудня 2020 09:58
Договір Узин.pdf
18 грудня 2020 09:58
Договір ДПТНЗ.pdf
14 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:50
Статут.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Статут.pdf
14 грудня 2020 09:50
Рішення засновника.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Рішення засновника.pdf
14 грудня 2020 09:50
Реквізити.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Реквізити.pdf
14 грудня 2020 09:50
Наказ директора.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Наказ директора.pdf
14 грудня 2020 09:50
Довідка СТО.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Довідка СТО.pdf
14 грудня 2020 09:50
Довідка працівники.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Довідка працівники.pdf
14 грудня 2020 09:50
Гарантійний лист.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 09:50
Виписка ЄДР.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Виписка ЄДР.pdf
14 грудня 2020 09:50
Акт Узин.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Акт Узин.pdf
14 грудня 2020 09:50
Акт ДПТНЗ.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
Акт ДПТНЗ.pdf
14 грудня 2020 09:50
тех. специфікація.pdf.p7s
14 грудня 2020 09:50
тех. специфікація.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 10:45
Довідка ст.17.pdf
14 грудня 2020 10:45
свідоцтво с.1.jpg
14 грудня 2020 10:45
реквізити.jpg
14 грудня 2020 10:45
Довідка СТО.pdf
14 грудня 2020 10:45
Довідка гарант якості.pdf
14 грудня 2020 10:45
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 10:45
тех. специфікація 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬПІНА 1"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИЧ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬПІНА 1"
#43829436
Рішення скасоване 119 970,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 16:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬПІНА 1"
#43829436
Відхилено 119 970,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 10:41
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УСТИЧ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2878203613
Відхилено 120 000,00
UAH з ПДВ
06 січня 2021 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬПІНА 1» в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-27-002696-a «Ремонт автобуса» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасником надано акт надання послуг №1 від 09.10.2020р. та акт надання послуг №2 від 23.10.2020р., але договори надання послуг, зазначених в цих актах, відсутні; - учасником не надано документ, який підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2.3 Додатку 1А тендерної документації; - п.3 Додатку 1А тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору: копія договору поставки аналогічного товару з документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткові накладні на товар та/або акти приймання-передачі товару). - Для фізичних осіб – підприємців – довідка в довільній формі з зазначенням ідентифікаційного коду та прізвища, ім’я, по-батькові. Для юридичних осіб – довідка в довільній формі з зазначенням коду ЄДРПОУ, та інформацією про статус керівника та про відсутність обмежень на укладання договору про закупівлю. Для всіх учасників – у разі уповноваження на підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю третьої особи – надати довіреність (чинну протягом строку чинності тендерних пропозицій), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП УСТИЧ ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-27-002696-a «Ремонт автобуса» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасником не надано документи для підтвердження кваліфікаційним критеріям; - учасником не надано документ, який підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2 Додатку 1А тендерної документації; - п.3 Додатку 1А тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, зазначених в Додатку №4 Технічна специфікація. - Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору. - Документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору: копія договору надання аналогічних послуг з актами наданих послуг. - Для фізичних осіб – підприємців – довідка в довільній формі з зазначенням ідентифікаційного коду та прізвища, ім’я, по-батькові. Для юридичних осіб – довідка в довільній формі з зазначенням коду ЄДРПОУ, та інформацією про статус керівника та про відсутність обмежень на укладання договору про закупівлю. Для всіх учасників – у разі уповноваження на підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю третьої особи – надати довіреність (чинну протягом строку чинності тендерних пропозицій), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 січня 2021 14:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі