Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
2 272 000,00 UAH
UA-2020-11-27-002337-b bb4a6a8324444fd9806f98d454e77c85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гандзюк

+380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Світлана Гандзюк
+380382794430
mtz@km.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 14:00
Очікувана вартість: 2 272 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


персональні комп'ютери

Тендерна документація

27 листопада 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:33
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ № 2.doc
27 листопада 2020 10:33
Д2.pdf
27 листопада 2020 10:33
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ № 3.doc
27 листопада 2020 10:33
Оголошення.pdf
27 листопада 2020 10:33
ТД.pdf
27 листопада 2020 10:33
Додаток2.doc
27 листопада 2020 10:33
Додатки 4_5_6 (1) .doc
27 листопада 2020 10:33
Д1.pdf
27 листопада 2020 10:33
Дод 1Технічне_завдання .doc
27 листопада 2020 10:33
ДКТ_Комп 2 (3).doc
27 листопада 2020 10:33
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 01 грудня 2020 00:46
Дата відповіді: 02 грудня 2020 11:13
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначеним Додатком 1 до Тендерної документації з урахуванням вимог, передбачених у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент - товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Строки поставки
Дата подання: 02 грудня 2020 13:46
Дата відповіді: 03 грудня 2020 09:57
Шановний Замовнику! В п. 4.4. Розділу 1 ТД, встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) "з моменту підписання договору до 28 грудня 2020 р". В проєкті договорів, а саме в п. 4.7. зазначено, що Товарна продукція повинна бути поставлена не пізніше 10-х днів від дня отримання Постачальником замовлення. При умові, якщо аукціон відбудеться 14.12.2020 року, та Ви, як Замовник, визначите одразу в цей же день Учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - Переможцем, договір зможете підписати тільки після спливу 10 днів - з 25.12.2020 (що є вихідним), а отже з 28.12.2020 року. Все це наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з Учасником, оскільки строки для підписання договору та поставки товару в повному обсязі замалі. Прохання внести відповідні зміни до ТД та проєкту договору, задля збереження основніих принципів публічних закупівель,які закріплені в ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, Ваше питання розглянуто та повідомляємо наступне.Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) є бюджетною установою, яка фінансується за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до річного кошторису помісячного плану асигнувань та діє виключно у відповідності до вимог бюджетного законодавства та Закону України "Про публічні закупівлі".Згідно статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного кодексу асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду. Інформуємо, що бюджетний період закінчується 31.12.2020 року. Враховуючи проведення післяоплати за поставлений товар та стислі строки до закінчення бюджетного періоду, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.Вказане призведе до неможливості виконання зобов'язань Замовником в частині оплати за поставлений товар.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-002337-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 грудня 2020 13:02
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
- Учасником не зазначено у стверджувальній формі про те, що він підтверджує відповідність тендерної пропозиції зазначеним вимогам, зокрема, стосовно терміну ремонту, який не повинен перевищувати 10 робочих днів (Учасником зазначено «Термін ремонту не повинен перевищувати 10 робочих днів», і при цьому не вказано про відповідність його пропозиції цій умові). При цьому, надана Учасником копія Договору №22 від 23.07.2018 на ремонтні роботи комп’ютерної та оргтехніки, який укладений з ФОП Тарасов М.В., свідчить про збільшення цього терміну до 15 робочих днів (а в деяких випадках і 30 робочих днів), що підтверджується пунктом 1.14 цього Договору, і не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, тобто, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до практики розгляду Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені вище невідповідності не відносяться до таких, на усунення яких учаснику надається 24 години.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 17:57
тендерна пропозиця Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ- УКРАЇНА» відхилена ( пункт 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» )
Номер вимоги: UA-2020-11-27-002337-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 грудня 2020 13:03
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
- Учасником не зазначено у стверджувальній формі про те, що він підтверджує відповідність тендерної пропозиції зазначеним вимогам, зокрема, стосовно терміну ремонту, який не повинен перевищувати 10 робочих днів (Учасником зазначено «Термін ремонту не повинен перевищувати 10 робочих днів», і при цьому не вказано про відповідність його пропозиції цій умові). При цьому, надана Учасником копія Договору №22 від 23.07.2018 на ремонтні роботи комп’ютерної та оргтехніки, який укладений з ФОП Тарасов М.В., свідчить про збільшення цього терміну до 15 робочих днів (а в деяких випадках і 30 робочих днів), що підтверджується пунктом 1.14 цього Договору, і не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації, тобто, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі тендерної документації.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до практики розгляду Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені вище невідповідності не відносяться до таких, на усунення яких учаснику надається 24 години.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2020 17:55
тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ- УКРАЇНА» відхилена ( пункт 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» )

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис предмету закупівлі:
персональні комп'ютери
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 400,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44 шт
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки: 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 10:33
ДКТ_Комп 2 (3).doc
27 листопада 2020 10:33
ТД.pdf
27 листопада 2020 10:33
Оголошення.pdf
27 листопада 2020 10:33
Д2.pdf
27 листопада 2020 10:33
Додатки 4_5_6 (1) .doc
27 листопада 2020 10:33
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1.doc
27 листопада 2020 10:33
Додаток2.doc
27 листопада 2020 10:33
Д1.pdf
27 листопада 2020 10:33
Дод 1Технічне_завдання .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 871 596,00
UAH з ПДВ
871 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:30
Електронний підпис
11 грудня 2020 21:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 20:59
587813_пропозиція_лот 1.pdf
11 грудня 2020 20:59
Витяг_03.12.20_429920953077(к).pdf
11 грудня 2020 20:59
Виписка з ЄДР_копія.pdf
11 грудня 2020 20:59
витяг ПДВ_копія.pdf
11 грудня 2020 20:59
відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 грудня 2020 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій