Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з протипожежного захисту
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-11-27-001994-a cb51d02e629049c89cff39b1a711ae4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островська Ганна Вікторівна

ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37405111
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 24
Контактна особа: Островська Ганна Вікторівна
ganna.ostrovska@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 15:52
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Спостереження, обслуговування та моніторинг пожежної сигналізації за адресами: м. Київ, вул. Д. Щербаківського,37 (184 м.кв.), вул. Д.Щербаківського,49 (399 м.кв.), вул. О.Довженка, 14-б (180 м.кв.), Б.Хмельницького, 24 (144,51 м.кв.), вул.О.Теліги, 43 (153,2 м.кв.) .
Оплата здійснюється протягом десяти днів по факту надання послуг при наявності фінансування, а у разі затримки фінансування - протягом десяти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Спостереження, обслуговування та моніторинг пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, вул. Д. Щербаківського,37, вул. Д.Щербаківського,49, вул. О.Довженка, 14-б, Б.Хмельницького, 24, вул.О.Теліги, 4 .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 11:42
Технічні вимоги ПС зі змінами2.docx
01 грудня 2020 15:47
Вимоги до кваліфікації учасників зі змінами.docx
02 грудня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 11:42
Технічні вимоги ПС зі змінами2.docx
01 грудня 2020 15:46
Технічні вимоги ПС зі змінами.docx
27 листопада 2020 11:36
Технічні вимоги ПС.docx
01 грудня 2020 15:47
Вимоги до кваліфікації учасників зі змінами.docx
27 листопада 2020 11:36
Вимоги до кваліфікації учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 грудня 2020 17:51
Дата відповіді: 02 грудня 2020 11:43
Доброго дня. Шановний Замовнику. У ТД наявна вимога щодо досвіду учасника на ринку 5 років. Не могли б Ви уточнити що ви маєте на увазі? Проте, у будь-якому випадку дана вимога є дискримінаційною, оскільки є ліцензія, яка дає рівні права усім компаніям, незалежно від їх досвіду, виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі. Факт отримання компанією ліцензії вже підтверджує рівень компетанції компанії та можливість виконувати первні роботи. Компанія яка виконує дані роботи 2 роки може виконати договорів набагато більше ніж компанія яка має досвід 5 років, таким чином, зазначена вимога нічим не підкріплена. Якщо вже хочете досвідчену компанію, вимагайте підтверджуння досвіду виконаними договорами (що Ви і робите), а не досвідом, який можна підтвердити двома договорами (договір укладений 5 років назад і договір укладений нещодавно, а те, що компанія у проміжку між цими договорами могла не виконувати ніякі роботи, нікого вже не буде цікавити). Тому просимо видалити цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми внесли зніми до технчного завдання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-001994-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 30 листопада 2020 17:59
Вимога на виправлення умов тендерної документації
Шановний Замовнику, просимо прибрати вимогу з технічних умов до тендерної документації: 1."Виконавець обладнує засобами сигналізації за власні кошти та надає в оренду обладнання за необхідності", як таку, яка не відповідає умовам закупівлі, оскільки предметом закупівлі являється спостереження, обслуговування та моніторинг пожежної сигналізації.
2. Надати не менше 3-ох договорів щодо наявності досвіду по наданню вищевказаних послуг протягом 2015-2020 років в організаціях державного сегменту;Дана вимога є дискримінаційною. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень щодо необхідності надання інформації про досвід виконання аналогічного договору саме з бюджетною організацією, а також не встановлено обмежень щодо років виконання аналогічного договору. Встановлення в умовах тендерної документації конкретних років надання послуг, та конкретних замовників Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ ТА ОБМЕЖУЄ коло потенційних Учасників. У зв’язку з цим просимо виключити дискримінаційну умову, прибравши конкретні роки та конкретних Замовників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2020 16:00
Внесено зміни до технічного завдання та кваліфікаційних вимог закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 55 998,00
UAH з ПДВ
54 798,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс" 60 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:55
Статут копія.pdf
07 грудня 2020 16:55
Ліцензія ПС.pdf
07 грудня 2020 16:55
листи пояснення.pdf
07 грудня 2020 16:55
Відомість ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 16:55
Відгук до технології.pdf
07 грудня 2020 16:55
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 16:55
Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2020 16:55
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 13:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:18
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2020 12:18
Довідка про ТЗ.pdf
04 грудня 2020 12:18
13. довідка.pdf
04 грудня 2020 12:18
11. повірка приладів.pdf
04 грудня 2020 12:18
12. відгук НАН.pdf
04 грудня 2020 12:18
10. довідка.pdf
04 грудня 2020 12:18
9. Договір 10-13.pdf
04 грудня 2020 12:18
9. договір пожеж.pdf
04 грудня 2020 12:18
2. довідка працівники.pdf
04 грудня 2020 12:18
1. СТАТУТ.pdf
04 грудня 2020 12:18
8. Ліцензія пожежна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 54 798,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
54 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:28
дог охорона 004 64-13 від 30,12,20.pdf укладений
30 грудня 2020 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 133,00 UAH)