Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»)
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-11-27-001558-b f192167dc27646dd82fa02e2724754c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СЕРГІЙ БОЙЧУНЬ

+380674333390 natender.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01994391
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
Контактна особа: СЕРГІЙ БОЙЧУНЬ
+380674333390
natender.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:40
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: юридична особи, яка є підприємством, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237000-9 — Частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів
21 штуки
Маніпулятор типу миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
21 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
21 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231310-3 — Плоскопанельні дисплеї
10 штуки
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер- копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:43
зміни на веб портал.docx
01 грудня 2020 16:43
ТД_Компютерне обладнання .doc
27 листопада 2020 10:13
Проект договору.docx
01 грудня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:43
зміни на веб портал.docx
01 грудня 2020 16:43
ТД_Компютерне обладнання .doc
27 листопада 2020 09:55
ТД_Компютерне обладнання .doc
27 листопада 2020 10:13
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 01 грудня 2020 00:36
Дата відповіді: 02 грудня 2020 14:35
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно інформації, що зазначена у Додатку 2 тендерної документації у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею.
Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію здійснює Постачальник за свій рахунок.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-001558-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 01 грудня 2020 15:40
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, про підтвердження статусу партнера Microsoft
Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2020 14:36
Шановний Учаснику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи попередню вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 433 125,42
UAH з ПДВ
433 125,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 459 998,82
UAH з ПДВ
459 998,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 468 564,00
UAH з ПДВ
462 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 468 220,00
UAH з ПДВ
468 220,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович 469 000,00
UAH з ПДВ
469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 01:42
Електронний підпис
12 грудня 2020 01:40
21. Порівняльна таблиця.pdf
12 грудня 2020 01:39
17. Проект договору.pdf
12 грудня 2020 01:39
17. Проект договору.pdf.p7s
12 грудня 2020 01:39
13. Витяг з ЄДР 30.11.2020.pdf
12 грудня 2020 01:39
13. Витяг з ЄДР 30.11.2020.pdf.p7s

Публічні документи

10 грудня 2020 14:41
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:35
01. Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 14:35
29.Проект договору.pdf
10 грудня 2020 14:35
27. Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 14:35
26. Витяг ЄДРПОУ 06.11.2020.pdf
10 грудня 2020 14:35
25. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 14:35
05. Статут (оригінал).pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 18:18
Електронний підпис
21 грудня 2020 18:17
Документи переможця.pdf
21 грудня 2020 18:17
Dovidka_20342512830350686803.pdf
21 грудня 2020 18:17
public_doc.pdf
21 грудня 2020 18:17
Dovidka_20342512830350686803.pdf.p7s
21 грудня 2020 18:17
public_doc.p7s
11 грудня 2020 18:48
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:45
Технічна частина.pdf
11 грудня 2020 18:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 13:23
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:09
Паспорт код Заєць завірені.pdf
30 листопада 2020 13:09
Неліцензування.pdf
30 листопада 2020 13:09
Кваліфікація Ст. 16.pdf
30 листопада 2020 13:09
інші вимоги.pdf
30 листопада 2020 13:09
Зразки.pdf
30 листопада 2020 13:09
Згода - 5 (ОПД).pdf
30 листопада 2020 13:09
ГЛ – працює без печатки.pdf
30 листопада 2020 13:09
ГЛ – захист довкілля.pdf
30 листопада 2020 13:09
ГЛ – гарантія 12 місяців.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 11:35
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:33
Квалфікаційна частина.pdf
08 грудня 2020 11:33
ТЧ.pdf
08 грудня 2020 11:33
Відомості.pdf
08 грудня 2020 11:33
Техчастина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Фізична особа-підприємець Череда Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 433 125,42
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:53
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 459 998,82
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 462 324,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
462 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:42
Дод.угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:24
Дог.ТОВ Діксі-Центр,ком-ри,462324,00.pdf укладений
29 грудня 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України про "Публічні закупівлі" , а також відповідно до ст. 651-654 ЦК України , ст. 188 ГК України, уклали дану угоду про наступне: Сторони вирішили внести зміни у п. 3.1. розділу 3. Ціна договору , та викласти його у наступній редакції. Ціна договору становить 372804,00 грн., в тому числі ПДВ - 62134,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 462 324,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 054,00 UAH)