Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів)
Очікувана вартість
84 600,00 UAH
UA-2020-11-27-001169-c 947225150aea47ba9f6213e534bfb2a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишка Тетяна Юріївна

+380553221004 zoshone@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Код ЄДРПОУ: 25645028
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., Велика Олександрівка, вулиця Свободи (Леніна), 75
Контактна особа: Шишка Тетяна Юріївна
+380553221004
zoshone@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 84 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 846,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


1. Найменування замовника: Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1. 2.Категорія замовника:підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25645028. 4. Місцезнаходження замовника:74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Канцур Олена Олександрівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, 74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75, телефон(05532) 2-10-04, e-mail:zoshone@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Комплект шкільних меблів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню:ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект шкільних меблів). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Комплект одномісний (парта та стілець) – 25 (двадцять п’ять) комплектів; Комплект двомісний (парта та два стільця – 15 (п'ятнадцять) комплектів; Стіл письмовий з шухлядами – 4 (чотири) штуки. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:74100, Херсонська область, Великоолександрівський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 84 600,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі шістсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни:1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «03» грудня 2020 рокучас 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій:«08» грудня 2020 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
Комплект одномісний (парта та стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
15 комплекти
Комплект двомісний (парта та два стільця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стіл письмовий з шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 11:32
Додаток_1.pdf
27 листопада 2020 11:32
Додаток_2.pdf
27 листопада 2020 11:32
Додаток_3.pdf
27 листопада 2020 11:32
Додаток_4.pdf
27 листопада 2020 11:32
Додаток_5.pdf
27 листопада 2020 11:32
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технычних вимог.
Дата подання: 30 листопада 2020 13:56
Дата відповіді: 30 листопада 2020 16:26
Просимо замовника підтвердити або спростувати вимогу до кольору фарбування саме металокаркасу шкільних парт. Колір бук Баварія не характерний для шкільних меблів.
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Щодо вимог кольору дерев’яної конструкції - бук Баварія. Щодо вимог кольору металевої конструкції – сірий.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 84 400,00
UAH з ПДВ
84 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 22:05
Електронний підпис
05 грудня 2020 22:04
17. Довідка працівники.pdf
05 грудня 2020 22:04
6. Фото товару.pdf
05 грудня 2020 22:04
4.4. Серт ISO-14001 меблі.PDF
05 грудня 2020 22:04
4.3. Серт ISO-9001 меблі.PDF
05 грудня 2020 22:04
3. Проект договору.pdf
05 грудня 2020 22:04
2. Пропозиція.pdf
05 грудня 2020 22:04
1.8. Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2020 22:04
1.6. Опис.pdf
05 грудня 2020 22:04
1.3. Рішення №1.pdf
05 грудня 2020 22:04
1.2. Статут.pdf
05 грудня 2020 22:04
1.1. Виписка ЭДРПОУ.pdf
05 грудня 2020 22:04
1. Інф. про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
Переможець 84 400,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 15:04

Документи

08 грудня 2020 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
84 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:33
Договір _20.pdf укладений
15 грудня 2020 17:25