Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбаса дитяча, або лікарська або молочна; сосиски дитячі або молочні
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-11-27-000121-b 12fb74ce593f4ec092b7b180123bffe3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 07:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:16
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:16
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограми
ковбаса дитяча, або лікарська або молочна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1600 кілограми
сосиски дитячі або молочні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 07:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 07:54
Додаток 3 технічні вимоги.docx
27 листопада 2020 07:54
Додаток 2 проект договору поставки.docx
27 листопада 2020 07:54
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
27 листопада 2020 07:54
ТД ковбаса сосиски.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

картка огляду осіб
Дата подання: 30 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:31
Доброго дня! шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник повинен надати - Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я;. Які маєть на увазі картки? відповідно до Форми №140-5/о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльно сті за станом здоров'я"????? Шановний Замовник ВИ Є закладом охорони здоров'я, а тому мали б знати наступне та не вимагати те, що є не законним: відповідно до Закону України "Про інформацію" від 02.10.1992 №2657-ХІІ до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч.2ст.11). Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України "Основи законодавства України прот охорону здоров'я" від 19.11.1992 №2801-ХІІ визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. Для підтвердження інформації про те, що у працівника відсутні протипоказання для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику Форму№1-ОМК "Особиста медична книжка" (форма №1-ОМК), затверджену накозом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року №150. Дана Форма №140-5/о вкладається в особисту медичну картку працівника, яка зберігається у відповідному закладі охорони здоров'я. Тому, враховуючи вищевикладене, відсутні правові підстави ВИМАГАТИ ФОРМУ №140-/5о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я". Просимо внести зміни до документації, а саме прибрати вимогу про надання документу (Форми огляду) яка НЕПРАВОМІРНО вимагається, або ж надати пояснення відповідно до якого ПЕРЕДБАЧЕНОГО ЗАКОНОДАВЧОГО АКТУ дана вищезазначена інформація виманається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! Повідомляємо, що якщо Учасник немає змоги, або не повинен надавати документи зазначені у вимогах до документації згідно чинного законодавства, в такому випадку Учасник надає пояснення.
медичні книжки
Дата подання: 30 листопада 2020 10:27
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:34
Доброго дня! Шановний Замовник на посади яких працівників потрібно надавати медичні книжки відповідно до вигоги тендерної документації -Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). ???? Лише на посади ті, які обов'язково повинні буди на підприємтсві відповідно до вимог Вашої документації, чи лише на водіїв, вантажників, комірників, експедиторів , чи на всіх праціючих на підприємстві???? Адже Ви вимагаєте ще надати копію штатного розпису, а відповідно до штатного розпису у учасника може бути 300-500 чоловік на підприємстві. Потрібно надавати медичні картки на ВСІХ (300-500 осіб)???????? Просимо внести зміни до документації, а саме в частині де вимагаються медичні книжки персоналу, вказати яких саме посад працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У п. 5.21 зазначено надати медичні книжки осіб, які Учасник зазначає у Довідці про наявність працівників та переліченої у документації, відповідно Класифікатора професій.
2 одиниці холодильного обладнання
Дата подання: 30 листопада 2020 11:43
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:36
Доброго дня! Шановний Замовника відповідно до вимоги Вашої тендерної документаці учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). У разі якщо Учасник не має власного холодильного обладнання , він надає в складі тендерної пропозиції договір оренди такого обладнання, в якому повинно бути вказано перелік, кількість, вид призначення холодильного обладнання, рік випуску та серійний номер орендованого обладнання (устаткування) договір повинен бути дійсний впродовж строку поставки товарів (протягом 2021 року); - копію технічних-паспортів на холодильне обладнання ; Питання полягає в наступному, що мається на увазі на вимогу 2 ОДИНИЦІ ХОЛОДИЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ???? Якщо Ви вже надаєте таку увагу холодильному обладнанню, то пояснюйте вже до кінця що мається на увазі холодильне обладнання?? Це повинні бути документи на 2 простих холодильників, що знаходяться у кожного дома, чи морозильні камери, чи холодильні приміщення? Який об'єм зберігання готової продукції повинен буди в холодильному обладнанні?? І забіжимо наперед чому саме той чи інший об'єм камери? Хочемо Вам сказати, що учасник може мати холодильні камери, але не мати Договір купівлі щонайменше 2 одиниць холодильного обладнання, у зв'язку з тим, що підприємство купляло не самі холодильні камери, а скажімо їх комлектуючі, чи інші випадки можуть бути. Просимо надати пояснення, яким документом чи можливо розпорядження (головного лякаря, голов тк чи. ін. особи) нормативно – правовими актами, законами, постановами, тощо; Ви вимагаєте саме холодильне обладнання, технічні паспорти, оборотно-сальдову відомість та ще й у кількості 2 одиниць???????? Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхо видалення вищезазначеної інформації, або якщо і вимагати, то прописати вимоги так, щоб вони відповідали чинному законодавству України. Хочемо зазначити, що вищезазначені Вами вимоги ніяк не впливають на якість товару, самих поставок та інші ВАЖЛИВІ фактори при виконанні Договору, що будуть виконані тим чи іншив учасником. А тому з Вашої сторони слід булоб надати перевагу документам, які дійсно підтверджують якість продукту, що закуповується Вами, а не непотрібними, необгрунтованими та незаконними!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів» та «Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) передбачено у оператора ринку наявність холодильного обладнання, оператор ринку харчових продуктів, який здійснює свою діяльність з обігу харчових продуктів повинен мати власне холодильне обладнання власне або орендоване.
Об’єм холодильного обладнання кожен оператор ринку визначає самостійно відповідно до потреб та об’ємів товарообороту. Кожен учасник надає документи на холодильне обладнання, яке має у власності або використанні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 470 400,00
UAH з ПДВ
470 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 479 920,00
UAH з ПДВ
479 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 09:39
Електронний підпис
21 грудня 2020 09:36
Документи переможця
21 грудня 2020 09:36
Документи переможця
21 грудня 2020 09:36
Документи переможця
21 грудня 2020 09:36
Документи переможця
13 грудня 2020 23:23
Електронний підпис
13 грудня 2020 23:20
Технічні вимоги.pdf
13 грудня 2020 23:20
Згода ПД.pdf
13 грудня 2020 23:20
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
13 грудня 2020 23:20
Довідка спецодяг.pdf
13 грудня 2020 23:20
Довідка корисл мотиви.pdf
13 грудня 2020 23:20
Видаткові накладні.pdf
13 грудня 2020 23:20
65. Експертні висновки.pdf
13 грудня 2020 23:20
65. декларація сосиски.pdf
13 грудня 2020 23:20
65. декларація ковбаса.pdf
13 грудня 2020 23:20
62. Штатний розпис 2020.pdf
13 грудня 2020 23:20
58. акт 3293а листопад 2020.pdf
13 грудня 2020 23:20
58. акт 2832 листопад 2020.pdf
13 грудня 2020 23:20
57. жовтень авто 3293а.pdf
13 грудня 2020 23:20
45. Довідка іонізація.pdf
13 грудня 2020 23:20
32. COVID-19.pdf
13 грудня 2020 23:20
20. Пікарська О.А..pdf
13 грудня 2020 23:20
20. Ковбан к.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Пікарська к.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Любич П.С..pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Любич П.С. к.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Ковбан І.С..pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Жук Р.М.к.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Жук Р.М..pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Богун В.Г..pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Богун В.Г. к.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Бейгул.pdf
13 грудня 2020 23:20
20 Бейгул к.pdf
13 грудня 2020 23:20
17. План аудиту 22000 2018.pdf
13 грудня 2020 23:20
17. План аудиту 9001 2015.pdf
13 грудня 2020 23:20
17. ISO 22000_2018_19.pdf
13 грудня 2020 23:20
17. ISO 9001_2015_19.pdf
13 грудня 2020 23:20
16. акт Наказ 447 склад.PDF
13 грудня 2020 23:20
16. акт Наказ 446.PDF
13 грудня 2020 23:20
12.Опис реєстратора.PDF
13 грудня 2020 23:20
12. Копія статуту.pdf
13 грудня 2020 23:20
12. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
13 грудня 2020 23:20
12. Довідка 4-ОПП.PDF
13 грудня 2020 23:20
11. довідка МТБ.pdf
13 грудня 2020 23:20
2.6. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
13 грудня 2020 23:20
2.6 Свідоцтво AX6135НA.pdf
13 грудня 2020 23:20
2. Довіреність.pdf
13 грудня 2020 23:20
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 10:28
Електронний підпис
12 грудня 2020 00:17
15Договір з виробником.pdf
12 грудня 2020 00:17
9Документи якості.pdf
12 грудня 2020 00:17
8Захист довкілля.pdf
12 грудня 2020 00:17
16Фото автомобілів.pdf
12 грудня 2020 00:17
11Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2020 00:17
9оригінал Статуту.PDF
12 грудня 2020 00:17
Технічні вимоги.pdf
12 грудня 2020 00:17
Проєкт договору.pdf
12 грудня 2020 00:17
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 470 400,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 07:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 07:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
470 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 14:27
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:27
ДУ № 1 від 23.06.2021 П Роман збільшення ціни.pdf зміни до договору
25 червня 2021 09:26
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:13
Договір № 04.01.5 від 04.01.2021 Підприємство Роман ковбаса.pdf укладений
05 січня 2021 09:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 січня 2021 17:06
11 191,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
29 січня 2021 17:09
5 313,80 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
11 лютого 2021 10:03
10 592,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
17 лютого 2021 10:30
12 671,60 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
23 лютого 2021 10:28
11 187,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
26 лютого 2021 11:11
11 827,40 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
09 березня 2021 10:26
12 538,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
16 березня 2021 10:41
10 024,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
24 березня 2021 10:32
8 857,80 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 березня 2021 11:17
10 275,60 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
31 березня 2021 16:57
10 051,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
14 квітня 2021 10:20
8 756,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
19 квітня 2021 16:58
10 146,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
28 квітня 2021 10:58
10 674,40 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 квітня 2021 16:42
10 278,80 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
11 травня 2021 12:39
8 979,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
17 травня 2021 09:52
8 549,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
28 травня 2021 09:52
9 103,40 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
28 травня 2021 09:53
12 857,40 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
07 червня 2021 10:32
12 441,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
15 червня 2021 09:49
13 117,60 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
24 червня 2021 11:34
10 020,00 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 червня 2021 16:44
15 655,66 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 червня 2021 16:44
13 185,56 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
07 липня 2021 14:40
366,01 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
15 липня 2021 11:04
9 146,94 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
15 липня 2021 11:04
224,40 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
26 липня 2021 11:10
11 148,66 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
27 липня 2021 10:37
8 501,51 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
27 липня 2021 10:37
5 475,36 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 липня 2021 10:30
13 623,07 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
06 серпня 2021 11:41
11 441,07 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
12 серпня 2021 09:52
8 431,50 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
18 серпня 2021 10:00
897,60 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
25 серпня 2021 09:55
13 548,86 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
31 серпня 2021 09:55
12 268,98 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
06 вересня 2021 12:02
11 279,04 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
10 вересня 2021 09:56
9 735,31 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
20 вересня 2021 10:05
5 535,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
20 вересня 2021 10:06
9 666,10 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
24 вересня 2021 11:11
11 559,02 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
30 вересня 2021 17:25
9 982,20 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
06 жовтня 2021 10:08
3 336,08 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
13 жовтня 2021 11:15
3 443,86 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
13 жовтня 2021 11:15
7 749,28 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:47
8 742,63 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
21 жовтня 2021 10:47
4 473,04 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
23 жовтня 2021 10:36
9 816,47 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
29 жовтня 2021 17:25
12 835,39 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений
12 листопада 2021 10:18
8 634,59 UAH UA048201720343130001000016859
НДСЛ "ОХМАТДИТ" МОЗ
UA143226690000026000300687029
Пiдпр."Роман" МЛУП "Софiя"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3082,1
Номер договору про закупівлю: 04/01/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 470 156,19
UAH