Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб український; хліб білий батон
Очікувана вартість
509 200,00 UAH
UA-2020-11-27-000105-b f36c9f7096a8499fb86e8018219eb9b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 07:35
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:24
Початок аукціону: 15 грудня 2020 14:24
Очікувана вартість: 509 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10600 кілограми
хліб український
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
20600 кілограми
хліб білий батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 08:41
Перелік змін до ТД хліб.pdf
03 грудня 2020 08:41
ТД хліб,батон (нова редакція).doc
27 листопада 2020 07:35
Додаток 3 технічні вимоги.docx
27 листопада 2020 07:35
Додаток 2 проект договору поставки.docx
27 листопада 2020 07:35
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
03 грудня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 07:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 08:41
Перелік змін до ТД хліб.pdf
03 грудня 2020 08:41
ТД хліб,батон (нова редакція).doc
27 листопада 2020 07:35
ТД хліб,батон.doc
27 листопада 2020 07:35
Додаток 3 технічні вимоги.docx
27 листопада 2020 07:35
Додаток 2 проект договору поставки.docx
27 листопада 2020 07:35
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

карткак огляду осіб
Дата подання: 30 листопада 2020 10:10
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:31
Доброго дня! шановний Замовник, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник повинен надати - Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я;. Які маєть на увазі картки? відповідно до Форми №140-5/о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльно сті за станом здоров'я"????? Шановний Замовник ВИ Є закладом охорони здоров'я, а тому мали б знати наступне та не вимагати те, що є не законним: відповідно до Закону України "Про інформацію" від 02.10.1992 №2657-ХІІ до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч.2ст.11). Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України "Основи законодавства України прот охорону здоров'я" від 19.11.1992 №2801-ХІІ визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. Для підтвердження інформації про те, що у працівника відсутні протипоказання для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику Форму№1-ОМК "Особиста медична книжка" (форма №1-ОМК), затверджену накозом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року №150. Дана Форма №140-5/о вкладається в особисту медичну картку працівника, яка зберігається у відповідному закладі охорони здоров'я. Тому, враховуючи вищевикладене, відсутні правові підстави ВИМАГАТИ ФОРМУ №140-/5о "Медична картка огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я". Просимо внести зміни до документації, а саме прибрати вимогу про надання документу (Форми огляду) яка НЕПРАВОМІРНО вимагається, або ж надати пояснення відповідно до якого ПЕРЕДБАЧЕНОГО ЗАКОНОДАВЧОГО АКТУ дана вищезазначена інформація виманається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! Повідомляємо, що якщо Учасник немає змоги, або не повинен надавати документи зазначені у вимогах до документації згідно чинного законодавства, в такому випадку Учасник надає пояснення.
медичні книжки
Дата подання: 30 листопада 2020 10:28
Дата відповіді: 01 грудня 2020 07:18
Доброго дня! Шановний Замовник на посади яких працівників потрібно надавати медичні книжки відповідно до вигоги тендерної документації -Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). ???? Лише на посади ті, які обов'язково повинні буди на підприємтсві відповідно до вимог Вашої документації, чи лише на водіїв, вантажників, комірників, експедиторів , чи на всіх праціючих на підприємстві???? Адже Ви вимагаєте ще надати копію штатного розпису, а відповідно до штатного розпису у учасника може бути 300-500 чоловік на підприємстві. Потрібно надавати медичні картки на ВСІХ (300-500 осіб)???????? Просимо внести зміни до документації, а саме в частині де вимагаються медичні книжки персоналу, вказати яких саме посад працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Шановний учасник! У п. 5.21 зазначено надати медичні книжки осіб, які Учасник зазначає у Довідці про наявність працівників та переліченої у документації, відповідно Класифікатора професій.
МТБ
Дата подання: 30 листопада 2020 14:58
Дата відповіді: 01 грудня 2020 07:20
Шановний Замовнику, поясніть необхіднісь надання документів щодо холодильного обладнання для постачальників хлібопродуктів (товарів нетривалого зберігання з температурним режимов від 6 °С до 28 °С?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів» та «Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) передбачено у оператора ринку наявність холодильного обладнання, оператор ринку харчових продуктів, який здійснює свою діяльність з обігу харчових продуктів повинен мати власне холодильне обладнання власне або орендоване.
Документація:
Дата подання: 30 листопада 2020 15:57
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:44
Шановний Замовнику просимо надати відповіді на запитання писилаючись на законодавство України: 1. Шановний Замовник, відповідно до вимог документації учасник повинен надати "надати підтверджуючий документ стосовно контролю працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником, та/або інших третіх осіб які можуть контактувати під час здійснення відповідної господарської діяльності, на ознаки наявності та/або відсутності ознак схожих на короновірусну хворобу «COVID-19»(температурний скринінг, дотримання санітарно гігієнічних правил, тощо) під час виконання робочих обов’язків працівників відповідних професій." Який саме підтверджуючий документ має бути наданий?????? Довідка у довільній формі є підтверджуючим документом??? Яким чином Замовник визначає необхіднцсть даної вимоги в документації??? 2. Відповідно до вимог документації учасник повинен надати "5.1.2. Рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або витяг з державного реєстру потужностей, що використовує Учасник під час здійснення господарської діяльності, що пов’язана з обігом продуктів харчування тваринного походження - власних та/або орендованих учасником. 5.1.3. Скан-копію оригіналу експлуатаційного дозволу на функціонування потужностей (об’єктів) що займаються діяльністю пов’язаною з обігом продуктів харчування тваринного походження , виданий Учаснику уповноваженим на те органом, відповідно до чинного законодавства зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - оригінал договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці до дати оголошення процедури закупівлі;" Яка необхідність подачі даних документів, якщо хлібопродукти не тваринного походження??!?!? 2. Відповідно до вимог документації учасник повинен надати "документ, який підтверджує проходження випробувань щодо радіологічних вимірювань (іонізуючого випромінювання) транспортних засобів, які буде застосовано учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією, тощо)" Постачання хлібопродуктів здійснюється при температурному режимі +6 +25, тому для цього використовуються машини без холодильного обладнання, що може здійснювати іонізуюче випромінення. Яка необхідність подачі даних документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до ЗУ«Про захист населенняч від інфекційних хвороб», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України та враховуючи ситуацію, що склалася у світі, на підприємствах різних форм власності має бути введені запобіжні заходи розповсюдження коронавіру SARS-CoV-2 та контролю співробітників щодо наявних симптомів. Учасник надає документи, які підтверджують введення запобіжних заходів та здійснення контролю саме на його підприємстві.

По вимозі щодо холодильного обладнанню до тендерної документації будуть внсеені відповідні зміни.
Радіологічі вимірювання
Дата подання: 03 грудня 2020 15:11
Дата відповіді: 04 грудня 2020 07:29
Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилння та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаются лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівліі (хлібопродуктів).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоров’я, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 509 028,00
UAH з ПДВ
257 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД" 432 180,00
UAH з ПДВ
359 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 472 700,00
UAH з ПДВ
363 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:57
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:23
Договір єдентичності.pdf
14 грудня 2020 10:23
Довідка до актів.pdf
14 грудня 2020 10:23
Договір деретаризації.pdf
14 грудня 2020 10:23
Лист Відгук.pdf
14 грудня 2020 10:03
Лист Відгук.pdf
11 грудня 2020 09:16
Довідка до актів.pdf
11 грудня 2020 08:53
Договір деретаризації.pdf
11 грудня 2020 00:00
Виробник пролонгація.pdf
11 грудня 2020 00:00
Договір виробник.pdf
11 грудня 2020 00:00
Договір Дезінфекції.pdf
11 грудня 2020 00:00
Оренда офіса_20 (1).pdf
11 грудня 2020 00:00
Проєкт договору.pdf
11 грудня 2020 00:00
Договір транспортних.pdf
11 грудня 2020 00:00
Пропозиція Довідки.pdf
11 грудня 2020 00:00
Установчі документи.pdf
11 грудня 2020 00:00
Якісні.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 11:40
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:35
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:28
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:28
Довідка про зразки.pdf
14 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:19
Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:06
Витяг на 02.12.20.pdf
14 грудня 2020 11:06
Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2020 11:06
Виписка.pdf
14 грудня 2020 11:00
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:00
Проект договору.pdf
14 грудня 2020 11:00
Довідки.pdf
14 грудня 2020 11:00
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 11:00
Довідка.pdf
14 грудня 2020 11:00
Захист довкілля.pdf
14 грудня 2020 11:00
До технічних вимог.pdf
14 грудня 2020 11:00
Довідки ст17.pdf
14 грудня 2020 11:00
ДОГОВІР оренди ЦМК.pdf
14 грудня 2020 11:00
Наявність обладнання.pdf
14 грудня 2020 11:00
Наявність працівників.pdf
14 грудня 2020 11:00
Дезинсекція.pdf
14 грудня 2020 11:00
Відгук.pdf
14 грудня 2020 11:00
лист-відгук.pdf
14 грудня 2020 11:00
Договір.pdf
14 грудня 2020 11:00
Аналогічний договір.pdf
14 грудня 2020 11:00
Наказ на призначення.pdf
14 грудня 2020 11:00
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 15:04
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:57
Документи переможця.rar
11 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:27
Частина1.rar
10 грудня 2020 15:27
Частина2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД"

ТОВ "МИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
Відхилено
257 556,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 07:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 грудня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД"
#43264658
Відхилено 359 112,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 07:44
ТОВ "МИЗА"
#38888259
Переможець 363 800,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 07:45

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 07:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИЗА"
#38888259
363 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 10:10
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 10:42
ДУ 4 від 17.01.2022 ТОВ МИЗА 04-01-1.pdf зміни до договору
17 січня 2022 10:42
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 10:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:31
ДУ 3 24.12.2021 МИЗА 04-01-1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 09:52
ДУ № 2 від 08.09.2021 ТОВ МИЗА збільшення на 10%.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 09:33
ДУ № 2 від 29.04.2021 ТОВ МИЗА збільшення ціни на 10%.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 08:57
ДУ № 1 від 18.01.2021 МИЗА.pdf зміни до договору
21 січня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:18
Договір № 04.01.1 від 04.01.2021 ТОВ МИЗА хліб.pdf укладений
05 січня 2021 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 52357
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 49095 шт.
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): хліб український 10241 шт. батон нарізний 37753 шт.
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% угода хліб укр - 295 шт батон наріз - 1000 шт
Номер договору про закупівлю: 04/01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 363 776,53
UAH (в тому числі ПДВ 60 629,42 UAH)