Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер багатофункціональний Xerox WorkCentre 3025BI або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
9 400,00 UAH
UA-2020-11-26-012886-b ● 2a8fefd8b52e4a2d88379d5561e1a4f3
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського |
Код ЄДРПОУ: | 05417058 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., м. Київ , Голосіївський проспект, 3 |
Контактна особа: |
Ольга Совєтнікова +380936531092 sovetnikova.olya30@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 08:00 |
Очікувана вартість: | 9 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Принтер багатофункціональний Xerox WorkCentre 3025BI або еквівалент, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Визначено у вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1) до оголошення.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна з урахуванням усіх витрат на виконання вимог Замовника до предмету закупівлі, зокрема, прямі витрати (накладні витрати, витрати на завантаження Товару в місцях навантаження, вартість доставки товару на територію Замовника, розвантаження та інші витрати), а також вартість тари, пакування, маркування Товару, сплату всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо Учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені при виконанні умов цього Договору, в тому числі загальногосподарські витрати. Питома вага – 100%.
Строк поставки товару З дати підписання договору до 21.12.2020 року
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проєкт договору про закупівлю
Розгорнути
Згорнути
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Визначено у вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1) до оголошення.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна з урахуванням усіх витрат на виконання вимог Замовника до предмету закупівлі, зокрема, прямі витрати (накладні витрати, витрати на завантаження Товару в місцях навантаження, вартість доставки товару на територію Замовника, розвантаження та інші витрати), а також вартість тари, пакування, маркування Товару, сплату всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо Учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені при виконанні умов цього Договору, в тому числі загальногосподарські витрати. Питома вага – 100%.
Строк поставки товару З дати підписання договору до 21.12.2020 року
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Додаток 2 – Проєкт договору про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Принтер багатофункціональний Xerox WorkCentre 3025BI або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, Київ, Голосіївський проспект, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснюється оплата протягом 7 (семи) банківських днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 20:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 20:08 |
Додаток 2 - Проєкт договору.docx | |
26 листопада 2020 20:08 |
Додаток 1 - Вимоги до предмета закупівлі.docx | |
26 листопада 2020 20:08 |
Оголошення.pdf | |
26 листопада 2020 20:08 |
Додаток 1 - Вимоги до предмета закупівлі.docx.p7s | |
26 листопада 2020 20:08 |
Додаток 2 - Проєкт договору.docx.p7s |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій