Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з супроводу програмного забезпечення з обліку промислових споживачів електричної енергії «УКРБІЛІНГ» (код за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-11-26-012133-b 65ffb3e0a2754f1ba7934c7baea52c0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тарасенко

+380442065121 tarasenko@uie.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності Укрінтеренерго"
Код ЄДРПОУ: 19480600
Вебсайт: http://uie.kiev.ua
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, буд. 85
Контактна особа: Інна Тарасенко
+380442065121
tarasenko@uie.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
послуги з супроводу програмного забезпечення з обліку промислових споживачів електричної енергії «УКРБІЛІНГ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється не пізніше 25-го числа того місяця, в якому надаються послуги. Аванс 25 Календарні 30
Надання послуг Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту про надання послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:42
Додаток 1.docx
26 листопада 2020 17:42
Додаток 3.doc
26 листопада 2020 17:42
Оголошення.pdf
26 листопада 2020 17:42
Додаток 6 Лист-згода.docx
26 листопада 2020 17:42
Додаток 2.docx
26 листопада 2020 17:42
Додаток 5 Відомості про учасника.docx
26 листопада 2020 17:42
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДІСОН ЛТД" 198 000,00
UAH
198 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:18
Проєкт договору.pdf
08 грудня 2020 10:18
Витяг з ЕДР.pdf
08 грудня 2020 10:18
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 10:18
Цінова пропозиція.pdf
08 грудня 2020 10:18
Устав сж..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДІСОН ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДІСОН ЛТД"
#42958342
Переможець 198 000,00
UAH
10 грудня 2020 13:44

Документи

10 грудня 2020 13:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДІСОН ЛТД"
#42958342
198 000,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2020 13:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2023 13:06
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
29 червня 2023 13:04
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 18:57
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 18:55
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2022 15:42
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
29 червня 2022 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 16:40
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:00
Договір.pdf укладений
22 грудня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-VIII у зв'язку зі зменшенням фактичних обсягів видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 44/4-67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 30.06.2022 року у зв'язку з затримкою фінансування. Зміни вносяться на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 44/4-67
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31.12.2022 року у зв'язку з затримкою фінансування. Зміни вносяться на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 44/4-67
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 30.06.2023 року згідно додаткової угоди № 4 від 22.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 44/4-67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 44/4-67
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML