Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення науково-проектних робіт по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М. Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14"
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-11-26-012057-b 5884ebfc35ea494988baa1749b419fd4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 17:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 17:22
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення науково-проектних робіт по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М. Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Б.Лятошинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов Договору. Замовник здійснює оплату Робіт на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (далі – Акт), оформленого належним чином, підписаного уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:01
Оголошення (зі змінами).docx
02 грудня 2020 10:01
Додаток 1 проект договору (зі змінами).docx
02 грудня 2020 10:01
Додаток 3 Технічне завдання (зіз змінами).docx
26 листопада 2020 17:34
Оголошення.docx
26 листопада 2020 17:34
Паспорт БТІ старої будівлі гімназії23.pdf
26 листопада 2020 17:34
Додаток 3 Технічне завдання.docx
26 листопада 2020 17:34
Додаток 1 проект договору.docx
02 грудня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 10:01
Оголошення (зі змінами).docx
02 грудня 2020 10:01
Додаток 1 проект договору (зі змінами).docx
02 грудня 2020 10:01
Додаток 3 Технічне завдання (зіз змінами).docx
26 листопада 2020 17:34
Оголошення.docx
26 листопада 2020 17:34
Паспорт БТІ старої будівлі гімназії23.pdf
26 листопада 2020 17:34
Додаток 3 Технічне завдання.docx
26 листопада 2020 17:34
Додаток 1 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація учасників
Дата подання: 28 листопада 2020 14:19
Дата відповіді: 30 листопада 2020 15:44
Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст.32 «Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд» пам’ятки культурної спадщини відносяться до класу наслідків СС3. Тому вимоги Замовника, щодо наяівності головного архітектора проекту щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2; - головного інженера проекту, на інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 вважаємо не коректними. Просимо розглянути та внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Замовником буде внесено відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо форми пропозиції
Дата подання: 30 листопада 2020 17:43
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:25
Шановний замовнику, оскільки в додатках до оголошення відсутня визначена форма тендерної (цінової) пропозиції чи означає це, що учасники можуть подавати свою пропозицію у довільній формі. І чи буде пропозиція подана учасником у довільній формі вважатись такою, що відповідає вимогами до тендерної документації?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Законом України "Про публічні закупівлі" та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не передбачена форма тендерної (цінової) пропозиції, тому вона відсутня в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Відповідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної, при укладанні договру переможець спрощеної закупівлі повинен надати Договірну ціну, що є додатком 2 до Договору з оформленням ціни за результатами аукціону.
Щодо кошторису
Дата подання: 02 грудня 2020 16:42
Дата відповіді: 02 грудня 2020 17:02
Чи потрібно у складі пропозиції надавати кошторис?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Не потрібно у складі пропозиції надавати кошторис. При укладанні договору про закупівлю, переможець спрощеної закупівлі надає Договірну ціну, що є додатком 2 до Договору з оформленням ціни за результатами аукціону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 17:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція" 478 500,00
UAH з ПДВ
478 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЖФ інститут "НДІпроектреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція"
#13568274
Переможець 478 500,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:46

Документи

08 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:45
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська філія інститут "НДІпроектреконструкція"
#13568274
478 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:45
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:06
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:18
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:15
Договір № 104.pdf укладений
23 грудня 2020 15:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 квітня 2021 09:47
478 500,00 UAH UA318201720344221022100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA503117440000026000055824013
Житомир. ф-я "НДIпроектреконструкцiя"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 478 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 750,00 UAH)