Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу «Металург» комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради на пр-ті Металургів, 5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006». Стадія «Робоча документація». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
10 867 379,61 UAH
UA-2020-11-26-011737-b 8e39b9ece0e64f7ea5eececf20c5fec7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:58
Очікувана вартість: 10 867 379,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 336,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція спортивного комплексу «Металург» комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради на пр-ті Металургів, 5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006». Стадія «Робоча документація». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:08
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
26 листопада 2020 17:08
Проект договору Додаток 6.doc
26 листопада 2020 17:08
Форма пропозиції Додаток 5.doc
26 листопада 2020 17:08
Документи для переможця Додаток 4.doc
26 листопада 2020 17:08
Інші документи Додаток 3.doc
26 листопада 2020 17:08
стаття 17 Додаток 2.doc
26 листопада 2020 17:08
стаття 16 Додаток 1.doc
26 листопада 2020 17:08
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 03 грудня 2020 14:39
Дата відповіді: 07 грудня 2020 16:46
Згідно вимог п.3.1 Додаток 1 учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, у тому числі, щодо наявності у Учасника: - Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) (Головний інженер проекту) – 1 фахівець; Головний інженер проекту має бути з досвідом роботи проектування будівництва або реконструкії об’єтів соціального призначення класу наслідків (відповідальності) СС3, що підтверджується копією наказу на ГІПа та експертним звітом; - Інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації – 1 фахівець; - Інженерно-будівельне проєктування у частині дотримання вимог пожежної безпеки – 1 фахівець; - Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення економії енергії – 1 фахівець; - Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва – 1 фахівець; - Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – 2 фахівця; - Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) – 3 фахівець; - Архітектурне об’ємне проєктування – 2 фахівця. Чи буде учасник відповідати кваліфікаційним критеріям, якщо у нього один фахівець буде мати два необхідних сертифіката, а не два окремих фахівця по одному сертифікату? Чи всетаки загальна кількість кваліфікованих працівників має становити 12 чоловік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації не встановлена необхідна загальна кількість працівників у Учасника у розмірі 12 осіб. Проте, звертаємо вашу увагу, що вказана умова встановлює необхідну, у Учасника кількість фахівців, за вказаними напрямками, з обов'язковою наявністю у них сертифікатів та свідоцтв. Зазначена умова є підтверджуючим фактом спроможності учасника виконати роботи за договором, вчасно і у зв'язку зі стислими термінами.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-30-000003 ● c2d02fed23f948d3a7db9c66d4f92fed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2021 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.04.2021 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.04.2021 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1 UA-2020-11-26-011737-b 26.11.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-06 11:36:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-26-011737-b відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 26.11.2020 №1 Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками копій документів, що підтверджують використання ліцензійних програм, аналогічних АВК-5, для створення робочих документів, кошторисної документації.
Учасником ФОП Китай Яна Сергіївна надано довідку від 11.12.2020 №84/1220 згідно з якою повідомляється, що при розробці робочої документації будуть використані неліцензійні програми.
Отже, ФОП Китай Яна Сергіївна не підтверджено кваліфікаційний критерій в частині наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Китай Яна Сергіївна ?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-08 12:07:42

Згідно довідці про обладнання та технологій для виконання робіт.

Згідно довідці про обладнання та технологій для виконання робіт,наданий у своєї тендерної пропозиції ФОП Китай Я.С. зазначила ,що при розробці робочої документації будуть використані неліцензійні програми libreoffice та NanoCAD.
Замовник при розгляді тендерної пропозиції перевіряв цю інформацію. Стосовно можливості використання цих програм при розробці робочої документації надаємо наступну інформацію:

1.Офісний пакет Libreoffice розповсюджується згідно міжнародних ліцензій LGPL v3 та Mozilla Public License Version 2.0, що передбачають безкоштовно завантажувати та використовувати продукт для особистого або комерційного призначення, а також створювати на його основі інші продукти при збереженні первинної ліцензії розповсюдження.
2.Графічний редактор Nanocad free є безкоштовним програмним забезпеченням. Для використання в комерційних цілях необхідна безкоштовна реєстрація на сайті виробника, після якої користувач отримує ліцензійний ключ активації на власну електронну адресу.
Вказані програми є ліцензійними, але безкоштовними. Тому копій документів по вказаним програмам не надається. Учасник некоректно вказав у довідці фразу «неліцензійні програми».
При розробці кошторисів вказано,що буде використано програмний комплекс АВК-5 (договір на субпідряд з ПП «Восток-Партнер», ліцензія 02/528-12/062020).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 16 статті 29 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.

2021-04-23 15:16:59

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТАЛОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 6 781 424,00
UAH з ПДВ
6 781 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИТАЙ ЯНА СЕРГІЇВНА" 8 125 298,00
UAH з ПДВ
8 125 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 9 128 598,00
UAH з ПДВ
9 128 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 10 600 000,00
UAH з ПДВ
10 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 16:34
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:33
Лист.pdf
23 грудня 2020 15:15
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:13
справка -ст17 ч1 п12.pdf
23 грудня 2020 15:13
справка -ст 17 ч2.pdf
23 грудня 2020 15:13
довидка ДПС.pdf
23 грудня 2020 15:13
Dovidka_20336551970840028937 МВС.pdf
17 грудня 2020 17:37
Електронний підпис
17 грудня 2020 17:35
Довідка-кадри.pdf
11 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:09
ст.17.pdf
11 грудня 2020 16:09
Гарантия.zip
11 грудня 2020 16:09
Лист-бух.отчет.pdf
11 грудня 2020 16:09
Проект договора.pdf
11 грудня 2020 16:09
Субподряд-справка.pdf
11 грудня 2020 16:09
справка-единый налог.pdf
11 грудня 2020 16:09
Выписка ЭДРПОУ.pdf
11 грудня 2020 16:09
Ведомости участника.pdf
11 грудня 2020 16:09
Налоговая декларация.pdf
11 грудня 2020 16:09
Сертификаты.pdf
11 грудня 2020 16:09
Справки.pdf
11 грудня 2020 16:09
Тендерна пропозиция.pdf

Конфіденційні документи

11 грудня 2020 16:09
паспорт Инн.pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті дані учасника закупівлі

Публічні документи

25 лютого 2021 14:27
Електронний підпис
25 лютого 2021 13:25
Довідка ст.17 ч2.pdf
25 лютого 2021 13:25
Довідка ст.17 ч1 п12 .pdf
25 лютого 2021 13:25
Довідка МВС.pdf
25 лютого 2021 13:25
Довідка ДПС.pdf
12 грудня 2020 11:13
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:11
Довідки, листи.pdf
12 грудня 2020 11:11
Ведомости.pdf
12 грудня 2020 11:11
Паспорт, ИНН.pdf
12 грудня 2020 11:11
Выписка.pdf
12 грудня 2020 11:11
Витяг єдиний податок.pdf
12 грудня 2020 11:11
Договора1.pdf
12 грудня 2020 11:11
Договора2.pdf
12 грудня 2020 11:11
Экспертиза.pdf
12 грудня 2020 11:11
Предложение.pdf
12 грудня 2020 11:11
Гарантия банковская.zip

Публічні документи

14 грудня 2020 10:20
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:14
Підписаний_gar7534.pdf
14 грудня 2020 10:14
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
14 грудня 2020 10:14
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
14 грудня 2020 10:14
46.Баланс _ звіт 2019.pdf
14 грудня 2020 10:14
25. Кошторис.PDF
14 грудня 2020 10:14
22. Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 10:14
20. Лист-відгук.pdf
14 грудня 2020 10:14
13. Тендерна пропозиція.PDF
14 грудня 2020 10:14
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТАЛОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

ФОП "КИТАЙ ЯНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТАЛОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#2147718946
Рішення скасоване 6 781 424,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 17:26
ФОП "ТАЛОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#2147718946
Відхилено 6 781 424,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2021 17:37
ФОП "КИТАЙ ЯНА СЕРГІЇВНА"
#3079311001
Переможець 8 125 298,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 10:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД учасники у складі своїх ТП мають надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю, у тому числі, щодо наявності у Учасника, поміж іншого інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації – 1 фахівець; Інженерно-будівельне проєктування у частині дотримання вимог пожежної безпеки – 1 фахівець; Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва – 1 фахівець; Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості – 2 фахівця; Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) – 3 фахівець;. Учасником ФОП "ТАЛОВА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" було надано, у складі його ТП довідку № 19/20 від 10.12.2020 року «про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт по об’єкту «Реконструкція спортивного комплексу «Металург» комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Криворізької міської ради на пр-ті Металургів, 5 в м. Кривому Розі Дніпропетровської області, 50006». Стадія «Робоча документація» відповідно якої у учасника відсутні фахівці: інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації – 1 фахівець; Інженерно-будівельне проєктування у частині дотримання вимог пожежної безпеки – 1 фахівець; Інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва – 1 фахівець. Також з Інженерно-будівельного проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійкості лише 1 фахівець, із необхідних 2 та Інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) – 1 із необхідних 3. Надати документи та інформацію відповідно до зазначеної вимоги ТД.

Документи

15 лютого 2021 17:37
Електронний підпис
15 лютого 2021 17:33
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2021 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КИТАЙ ЯНА СЕРГІЇВНА"
#3079311001
8 125 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 13:56
Договір Металург.pdf укладений
05 березня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 17:30
ДУ №1 Металург Стадія Р..pdf зміни до договору
09 березня 2021 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Уточнення фактичних видатків у поточному році.
Номер договору про закупівлю: № 13-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML