Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)-23000 кг.
Очікувана вартість
253 000,00 UAH
UA-2020-11-26-010321-b ● edf118f876c644de8189bc0544620723
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вознесенський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 03190538 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. Київська, буд. 275 |
Контактна особа: |
Ірина Таценко +380958928268,+380513457126 vozn.geriatripansion@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 15:02 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 253 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 кілограми
ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля(картопля)-23000 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56507, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ, вул. Київська, 275
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови на які подається тендерна пропозиція-українська мова | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 16:09 |
Тендерна документація картопля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-26-010321-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3135420598
Дата подання: 23 грудня 2020 10:18
Необгрунтований вибір переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Вознесенський геріатричний пансіонат було проведено закупівлю ID UA-2020-11-26-010321-b на ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля(картопля)-23000 кг..
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ФОП Бойко Михайло Дмитрович
2. ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
3. Мале Приватне Підприємство "Ритм"
4. ФОП БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
5. ФОП Мачула Тетяна Миколаївна
6. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОЦЕНТР МЕРКУРІЙ"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Мале Приватне Підприємство "Ритм".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) згідно п.п. 10, п. 2 Додатку №1 Тендерної документації "Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»", учасник повинен надати Довідку про державну реєстрацію виробників у Держпродспоживслужбі. Згідно з наданим учасником Листом авторизації виробником запропонованої продукції є ТОВ "Адоніс Агро Юг", однак довідка про державну реєстрацію ТОВ "Адоніс Агро Юг" у Держпродспоживслужбі відсутня у складі пропозиції учасника.).
2) згідно п.п. 2 п. 3.9, Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником зокрема: Копія якісного посвідчення на товар що буде запропоновано відповідно до технічних вимог та/або інший документ що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. У складі пропозиції Мале Приватне Підприємство "Ритм" надано Декларацію постачальника, яка не містить жодної інформації, що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. Надана декларація постачальник містить посилання на Експертні висновки, однак самі експертні висновки у складі пропозиції не надані, тому чи дійсно зазначені експертні висновки підтверджують якість та безпечність товару встановити неможливо.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Мале Приватне Підприємство "Ритм" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ФОП Бойко Михайло Дмитрович
2. ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
3. Мале Приватне Підприємство "Ритм"
4. ФОП БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
5. ФОП Мачула Тетяна Миколаївна
6. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОЦЕНТР МЕРКУРІЙ"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Мале Приватне Підприємство "Ритм".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) згідно п.п. 10, п. 2 Додатку №1 Тендерної документації "Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»", учасник повинен надати Довідку про державну реєстрацію виробників у Держпродспоживслужбі. Згідно з наданим учасником Листом авторизації виробником запропонованої продукції є ТОВ "Адоніс Агро Юг", однак довідка про державну реєстрацію ТОВ "Адоніс Агро Юг" у Держпродспоживслужбі відсутня у складі пропозиції учасника.).
2) згідно п.п. 2 п. 3.9, Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником зокрема: Копія якісного посвідчення на товар що буде запропоновано відповідно до технічних вимог та/або інший документ що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. У складі пропозиції Мале Приватне Підприємство "Ритм" надано Декларацію постачальника, яка не містить жодної інформації, що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. Надана декларація постачальник містить посилання на Експертні висновки, однак самі експертні висновки у складі пропозиції не надані, тому чи дійсно зазначені експертні висновки підтверджують якість та безпечність товару встановити неможливо.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Мале Приватне Підприємство "Ритм" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 15:35
Відповідь згідно запитання не відповідності.
1.Згідно вимог тендерної документації Додатку № 1, п. 2, Замовник вимагає документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація подається учасником у формі довідки (довідок) в довільній формі або згідно взірця, що запропонований , Лист – гарантія. Учасник МПП «Ритм» надав пункт 5. Інформація підтвердження відсутності підстав для відмови Учасника, згідно взірця, що є підтвердження вимоги.
2.Відповідь згідно запитання не відповідності.
Згідно п.п. 2 п. 3.9, Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником зокрема: Копія якісного посвідчення на товар що буде запропоновано відповідно до технічних вимог та/або інший документ що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. Учасник надав декларацію на картоплю та завірений печаткою та підписом детальний опис товару, в якому вказано відповідність ДСТУ, інформація про виробника та характеристики . Всі інші документи на підтвердження відповідності тех. характеристикам надаються постачальником при поставці товару.
1.Згідно вимог тендерної документації Додатку № 1, п. 2, Замовник вимагає документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація подається учасником у формі довідки (довідок) в довільній формі або згідно взірця, що запропонований , Лист – гарантія. Учасник МПП «Ритм» надав пункт 5. Інформація підтвердження відсутності підстав для відмови Учасника, згідно взірця, що є підтвердження вимоги.
2.Відповідь згідно запитання не відповідності.
Згідно п.п. 2 п. 3.9, Розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником зокрема: Копія якісного посвідчення на товар що буде запропоновано відповідно до технічних вимог та/або інший документ що засвідчує якість товару чи його відповідність санітарно-гігієнічним нормам відповідно до технічних вимог документації. Учасник надав декларацію на картоплю та завірений печаткою та підписом детальний опис товару, в якому вказано відповідність ДСТУ, інформація про виробника та характеристики . Всі інші документи на підтвердження відповідності тех. характеристикам надаються постачальником при поставці товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бойко Михайло Дмитрович |
220 800,00
UAH з ПДВ
|
138 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
190 210,00
UAH з ПДВ
|
172 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" |
231 840,00
UAH з ПДВ
|
222 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
236 900,00
UAH з ПДВ
|
222 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мачула Тетяна Миколаївна |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
223 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОЦЕНТР МЕРКУРІЙ" |
253 000,00
UAH з ПДВ
|
224 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бойко Михайло Дмитрович #2290713675 |
Відхилено |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 15:46
|
|
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2708509339 |
Відхилено |
172 270,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 15:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
222 640,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:48
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 09:49
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 16:17
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:16
|
299.pdf | укладений |
29 грудня 2020 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |