Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту "Заходи щодо відновлення та підтримання гідрологічного режиму і санітарного стану річок. Розчистка русла р. Кабиця в Комунарському районі м. Запоріжжя"
Очікувана вартість
774 000,00 UAH
UA-2020-11-26-010253-b 625bde0a91194f1785d577b99619ac7c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту "Заходи щодо відновлення та підтримання гідрологічного режиму і санітарного стану річок. Розчистка русла р. Кабиця в Комунарському районі м. Запоріжжя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. запоріжжя, вул. Незалежної України, 60-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Післяоплата Замовником виконаних робіт ПІДРЯДНИКУ у розмірі 70% загальної вартості робіт, здійснюється ЗАМОВНИКОМ у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту виконаних робіт після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 45 Календарні 70
Iнша подія Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 30% загальної вартості робіт між ЗАМОВНИКОМ та ПІДРЯДНИКОМ здійснюється згідно Акту приймання-передачі виконаних робіт після отримання позитивного звіту в експертній організації в строк до 45 календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЗАПОРІЖГІДРОПРОЕКТ" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 14:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЗАПОРІЖГІДРОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЗАПОРІЖГІДРОПРОЕКТ"
#37167214
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 14:24

Документи

10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:22
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЗАПОРІЖГІДРОПРОЕКТ"
#37167214
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:22
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 14:37
ДУ№6 від 12.01.2024 до Договору 20.28 від 21.12.2020.pdf укладений
12 січня 2024 14:36
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2023 16:59
ДУ5 від 11.01.2023 до договору 20.28 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
11 січня 2023 16:58
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 13:00
ДУ№4 до Договору №20.28 від 21.12.2020р.pdf зміни до договору
24 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:18
ДУ№3 до Договору №20.28 від 21.12.2020р.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:07
ДУ№2 до Договору №20.28 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:43
ДУ№1 до Договору №20.28 від 21.12.2020р.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:28
Договір №20.28 від 21.12.2020р.pdf укладений
21 грудня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 20.28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо внесення змін до графіку виконання робіт, щодо викладення п.2.11 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20.28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо викладення п.1.1 у нової редакції
Номер договору про закупівлю: 20.28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо зміни реквізитів, викладення пункту 3.1 Договору в новій редакції, викладення Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 20.28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 20.28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 661,42
UAH (в тому числі ПДВ 610,24 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю коштів для фінансування робіт виконавця на 2023,2024 р.р. у головного розпорядника коштів, введення воєнного стану в Україні через агресію з боку рф, на підставі ст. ст. 651,652,654 Цивільного кодексу України