Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

9061 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання території УДЦР)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-11-26-008364-b e36714d404a54226b9573a63167f9f5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:07
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


90611000-3 "Послуги з прибирання вулиць" - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими. Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської або страхової гарантії за формою додатку №4 або №5 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання території УДЦР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться протягом 180-ти робочих днів, з дня підписання акту приймання –передавання наданих послуг за відповідний місяць. Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:02
ТД Прибирання території 2021.doc
26 листопада 2020 15:02
Проект договору Прибирання території 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 985 262,71
UAH з ПДВ
1 974 262,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" 2 190 000,00
UAH з ПДВ
1 985 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:43
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:38
Протокол 73.pdf
28 грудня 2020 17:38
Довідка ст.17.pdf
28 грудня 2020 17:38
Довідка повноваження.pdf
11 грудня 2020 16:55
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:52
12. Аналогічний договір.pdf
11 грудня 2020 16:52
9. Трудові книжки.pdf
11 грудня 2020 16:52
8. Довідка працівники.pdf
11 грудня 2020 16:52
7. Санкції.pdf
11 грудня 2020 16:52
5. Статут.pdf
11 грудня 2020 16:52
3. ст.17 ЗУ.pdf
11 грудня 2020 16:52
1. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 1 974 262,71
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
1 974 262,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:33
ДУ№2_Дог№394_ІНВАЙТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 08:54
ДУ№1_Дог№394_ІНВАЙТ.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 08:52
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:41
Дог№394_ІНВАЙТ.pdf укладений
04 січня 2021 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести такі зміни в Договір, а саме: 1.1. Пункт 1.3 розділу 1 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги з прибирання території УДЦР в період з 04.01.2021 по 04.01.2022 року включно, при цьому послуги надаються на щомісячній основі.». 1.2. Пункт 2.1.22 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.22. техніка та інвентар, який буде використано при наданні послуг з прибирання філій УДЦР, повинні перебувати на території філій УДЦР цілодобово, протягом періоду надання послуг згідно даного Договору, тобто з 04.01.2021 по 04.01.2022.». 1.3. Пункт 11.1 розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати підписання його сторонами та діє до 04 січня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.». 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою на 1 сторінці у 2-х примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріпленням її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись частиною 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг з прибирання території УДЦР на 2022 рік, в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної у Договорі, а саме до 28 лютого 2022 року включно та внести наступні зміни: 1.1. Пункт 1.3 розділу 1 Договору викласти в наступній редакції: «1.3. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги з прибирання території УДЦР в період з 04.01.2021 по 28.02.2022 року включно, при цьому послуги надаються на щомісячній основі.». Пункт 3.1 розділу 3 Договору: «3.1. Вартість послуг складає 1 974 262 грн. 71 коп. (один мільйон дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті шістдесят дві гривні 71 коп.), у тому числі ПДВ 329 043 грн. 79 коп. (триста двадцять дев’ять тисяч сорок три гривні 79 коп.).» викласти в наступній редакції: Вартість послуг за період з 04 січня 2021 року по 04 січня 2022 року включно складає 1 974 262 грн. 71 коп. (один мільйон дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті шістдесят дві гривні 71 коп.), у тому числі ПДВ 329 043 грн. 79 коп. (триста двадцять дев’ять тисяч сорок три гривні 79 коп.). Вартість послуг за період з 05 січня 2022 року по 28 лютого 2022 року включно складає 329 043 грн. 79 коп. (триста двадцять дев’ять тисяч сорок три гривні 79 коп.), у тому числі ПДВ 54 840 грн. 63 коп. (п’ятдесят чотири тисячі вісімсот сорок гривень 63 коп). Загальна вартість послуг за період з 04 січня 2021 року по 28 лютого 2022 року включно складає 2 303 306 грн. 50 коп. (два мільйони триста три тисячі триста шість гривень 50 коп.), у тому числі ПДВ 383 884 грн. 42 коп. (триста вісімдесят три тисячі вісімсот вісімдесят чотири гривні 42 коп.).» 1.2. Підпункт 2.1.22 пункту 2.1 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.22. техніка та інвентар, який буде використано при наданні послуг з прибирання філій УДЦР, повинні перебувати на території філій УДЦР цілодобово, протягом періоду надання послуг згідно даного Договору, тобто з 04.01.2021 по 28.02.2022;» 1.3. Пункт 11.1 розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання сторонами та діє до 28 лютого 2022 року включно, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.» 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 394
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 286 090,43
UAH (в тому числі ПДВ 381 015,07 UAH)