Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-11-26-008244-b 12733fb0ec3c409083ca93a2dfbb3bd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Голбан

+380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40358617
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7
Контактна особа: Катерина Голбан
+380502269731
udvm.buh@polvet.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:38
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 упаковка
Папір для нотаток (з клейким шаром)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
1000 упаковка
Папір для нотаток (непроклеєний)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
1000 упаковка
Стікери-закладки пластикові (з клейким шаром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
200 штуки
ПОЧЕСНА ГРАМОТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199740-9 — Фірмові листівки
200 штуки
ПОДЯКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199740-9 — Фірмові листівки
500 упаковка
Файл для документів з європерфорацією (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
8000 штуки
Папка - швидкозшивач картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
1000 штуки
Папка - швидкозшивач пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
3000 штуки
Ручка кулькова (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка кулькова (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 штуки
Ручка кулькова (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
1000 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка гель (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штуки
Ручка гель (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2000 штуки
Олівець чорно графітний з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
100 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
500 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
50 штуки
Календар квартальний на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
1000 штуки
Диски DVD-R з конвертом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 64 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 16 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 32 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
20 штуки
Календар настільний на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
20 штуки
Перекидний календар настільний на 20 отвори 2021 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
100 штуки
Кліпборд - папка (папка планшет) - А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами.У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:57
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-008244-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 17 грудня 2020 17:32
Не виконання вимог ТД
- Вих. № 3 від 17 грудня 2020 року
-
- Учасник:
- Приватне підприємство «Самтекс дистрибуція»
- Код ЄДРПОУ 38402792
- Адреса: 02094, Київ, вул. Червоноткацька, 71
- Електронна пошта: info@samtex.com.ua
- Телефон: (044) 495-88-51
-

- Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-26-008244-b
-


- ВИМОГА
на рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
-
Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ "СВІКОМ" на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією встановлено таке:

Розділом Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовник вимагає, зокрема:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»

Вищезазначене не виконання вимог тендерної документації відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок Замовником помилкою не вважається.
ТОВ "Свіком" не виконав цих вимог. Подані у складі тендерної пропозиції документи створені у формі електронного документа та завантажені без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Це підтверджується таким чином.

По перше. Усі завантажені документи містять накладений підпис та печатку – всі вони одинакові.
Зразок у вигляді скриншотів наводиться нижче:








По друге. Документи подані в електронному вигляді, а не скановані, як то вимагалось тендерною документацією, а саме з накладеним підписом та печаткою, які за формою є рисунками. А відтак потребують накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). ТОВ «Свіком» не виконав цю вимогу.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ "Свіком", що затверджено Протоколом засідання тендерного комітету індифікатор закупівлі UA-2020-11-26-008244-b, на підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Свіком" зокрема, що його тендерна пропозиція не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, та на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 10:48
Добрий день. Шановний учаснику! Закупівля здійснюється за кошти Держаного бюджету України , що було враховано при визначенні переможця та проаналізовано кількість позитивних відгуків про підприємство.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-008244-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 21 грудня 2020 14:05
Порушення статі 5 Закону України "Про пуублічні закупівлі"
Шановний замовник вимоги до закупівлі встановлені Вами на підставі Закону. Встановлені Вами вимоги не можуть бути змінені на власний розсуд після аукціону. Вимоги едині для усіх учасників. И вони повінні бути виконані і Вами і Учасниками. Будь ласка виконайте вимоги Закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:56
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за допомогу у розгляді тендерної пропозиції переможця. Врахуємо в подальшій роботі.

Документи подані скаржником

17 грудня 2020 17:32
Вимога Сівком Полтава.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 78 840,00
UAH з ПДВ
78 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" 91 278,00
UAH з ПДВ
91 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 94 000,80
UAH з ПДВ
94 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:32
Довідка про ліцензії.pdf
24 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:11
лист ч.2 ст.17.pdf
24 грудня 2020 15:11
лист п.12 ч.1 ст.17.pdf
24 грудня 2020 15:11
ДФС 21.12.pdf
24 грудня 2020 15:11
МВС 0112.zip
24 грудня 2020 15:11
Оновлена пропозиція.pdf
11 грудня 2020 23:50
Електронний підпис
11 грудня 2020 23:50
пропозиція.pdf
11 грудня 2020 23:50
Технічна специфікація.pdf
11 грудня 2020 23:50
Погодження договору.pdf
11 грудня 2020 23:50
Згода.pdf
11 грудня 2020 23:50
Довідка про ліцензії.pdf
11 грудня 2020 23:50
ГЛ довкілля.pdf
11 грудня 2020 23:50
Договір Кр ріг.pdf
11 грудня 2020 23:50
_ЗОУНБ.pdf
11 грудня 2020 23:50
Досвід.pdf
11 грудня 2020 23:50
ЛГ ст. 17.pdf
11 грудня 2020 23:50
Довідка ст. 16.pdf
11 грудня 2020 23:50
Баланс за 9 міс. 2020г.PDF
11 грудня 2020 23:50
ВИТЯГ ПДВ.pdf
11 грудня 2020 23:50
Довідка повноваження.pdf
11 грудня 2020 23:50
_Статут.pdf
11 грудня 2020 23:50
_Протокол.pdf
11 грудня 2020 23:50
_Наказ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 19:57
Електронний підпис
11 грудня 2020 19:56
анал дог8.jpeg
11 грудня 2020 19:56
Виписка2.pdf
11 грудня 2020 19:56
3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
лист гарантія ст17.jpeg
11 грудня 2020 19:56
накл1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
сканирование0009.pdf
11 грудня 2020 19:56
накл3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
накл2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
лист згода.jpeg
11 грудня 2020 19:56
довідка1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
Витяг.pdf
11 грудня 2020 19:56
анал дог7.jpeg
11 грудня 2020 19:56
гарантія договір.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог4.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог5.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог6.jpeg
11 грудня 2020 19:56
ттн1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
ттн3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
тех4.jpeg
11 грудня 2020 19:56
аналогічний договір.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог9.jpeg
11 грудня 2020 19:56
тех5.jpeg
11 грудня 2020 19:56
довідка.jpeg
11 грудня 2020 19:56
Виписка 1.pdf
11 грудня 2020 19:56
стат22.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат21.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат16.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат14.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат15.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат13.jpeg
11 грудня 2020 19:56
сканирование0019.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0008.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0018.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0022.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0021.pdf
11 грудня 2020 19:56
Протокол2.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0016.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0017.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0015.pdf
11 грудня 2020 19:56
ОПИС.jpeg
11 грудня 2020 19:56
Протокол1.pdf
11 грудня 2020 19:56
тех3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
сканирование0014.pdf
11 грудня 2020 19:56
тех1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат23.jpeg
11 грудня 2020 19:56
сканирование0013.pdf
11 грудня 2020 19:56
ттн2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
пропоз2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
пропоз1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
пропоз3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
проект4.jpeg
11 грудня 2020 19:56
сканирование0012.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0011.pdf
11 грудня 2020 19:56
сканирование0010.pdf
11 грудня 2020 19:56
стат20.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат18.jpeg
11 грудня 2020 19:56
проект5.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат24.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат17.jpeg
11 грудня 2020 19:56
стат19.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог10.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
проект3.jpeg
11 грудня 2020 19:56
тех2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
проект2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
проект1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
анал дог1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
2.jpeg
11 грудня 2020 19:56
4.jpeg
11 грудня 2020 19:56
1.jpeg
11 грудня 2020 19:56
5.jpeg
11 грудня 2020 19:56
IMG-4202647d27ee50d710ce270b2d659fcd-V.jpg

Публічні документи

10 грудня 2020 18:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:12
cт 17 повн.pdf
10 грудня 2020 18:12
Щодо санкцій.pdf
10 грудня 2020 18:12
Щодо повноважень.pdf
10 грудня 2020 18:12
Щодо захисту довкілля.pdf
10 грудня 2020 18:12
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 18:12
Статут Самтекс.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:12
Статут Самтекс.pdf
10 грудня 2020 18:12
Специфікація на товар.pdf
10 грудня 2020 18:12
Рішення власника.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:12
Рішення власника.pdf
10 грудня 2020 18:12
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 18:12
Приказ 36-К.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:12
Приказ 36-К.pdf
10 грудня 2020 18:12
Підтвервердження ТХ.pdf
10 грудня 2020 18:12
опис.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:12
опис.pdf
10 грудня 2020 18:12
Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:12
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 18:12
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 78 840,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
78 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:55
Договір 13 ВТ.pdf укладений
28 грудня 2020 12:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 140,00 UAH)