Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
офісне та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-11-26-008244-b ● 12733fb0ec3c409083ca93a2dfbb3bd5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Катерина Голбан +380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 упаковка
Папір для нотаток (з клейким шаром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
1000 упаковка
Папір для нотаток (непроклеєний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
1000 упаковка
Стікери-закладки пластикові (з клейким шаром)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
200 штуки
ПОЧЕСНА ГРАМОТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199740-9 — Фірмові листівки
200 штуки
ПОДЯКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199740-9 — Фірмові листівки
500 упаковка
Файл для документів з європерфорацією (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
8000 штуки
Папка - швидкозшивач картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
1000 штуки
Папка - швидкозшивач пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
3000 штуки
Ручка кулькова (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка кулькова (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 штуки
Ручка кулькова (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
1000 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штуки
Ручка гель (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штуки
Ручка гель (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2000 штуки
Олівець чорно графітний з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
100 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
500 упаковка
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
50 штуки
Календар квартальний на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
1000 штуки
Диски DVD-R з конвертом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 64 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 16 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
USB флеш накопичувач 32 GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
10 штуки
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
20 штуки
Календар настільний на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
20 штуки
Перекидний календар настільний на 20 отвори 2021 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
100 штуки
Кліпборд - папка (папка планшет) - А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами.У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 14:57 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-26-008244-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 17 грудня 2020 17:32
Не виконання вимог ТД
- Вих. № 3 від 17 грудня 2020 року
-
- Учасник:
- Приватне підприємство «Самтекс дистрибуція»
- Код ЄДРПОУ 38402792
- Адреса: 02094, Київ, вул. Червоноткацька, 71
- Електронна пошта: info@samtex.com.ua
- Телефон: (044) 495-88-51
-
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-26-008244-b
-
- ВИМОГА
на рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
-
Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ "СВІКОМ" на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією встановлено таке:
Розділом Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовник вимагає, зокрема:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Вищезазначене не виконання вимог тендерної документації відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок Замовником помилкою не вважається.
ТОВ "Свіком" не виконав цих вимог. Подані у складі тендерної пропозиції документи створені у формі електронного документа та завантажені без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Це підтверджується таким чином.
По перше. Усі завантажені документи містять накладений підпис та печатку – всі вони одинакові.
Зразок у вигляді скриншотів наводиться нижче:
По друге. Документи подані в електронному вигляді, а не скановані, як то вимагалось тендерною документацією, а саме з накладеним підписом та печаткою, які за формою є рисунками. А відтак потребують накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). ТОВ «Свіком» не виконав цю вимогу.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ "Свіком", що затверджено Протоколом засідання тендерного комітету індифікатор закупівлі UA-2020-11-26-008244-b, на підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Свіком" зокрема, що його тендерна пропозиція не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, та на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
-
- Учасник:
- Приватне підприємство «Самтекс дистрибуція»
- Код ЄДРПОУ 38402792
- Адреса: 02094, Київ, вул. Червоноткацька, 71
- Електронна пошта: info@samtex.com.ua
- Телефон: (044) 495-88-51
-
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-26-008244-b
-
- ВИМОГА
на рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
-
Вивчивши тендерну пропозицію ТОВ "СВІКОМ" на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією встановлено таке:
Розділом Інструкції з підготовки тендерних пропозицій Замовник вимагає, зокрема:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Вищезазначене не виконання вимог тендерної документації відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок Замовником помилкою не вважається.
ТОВ "Свіком" не виконав цих вимог. Подані у складі тендерної пропозиції документи створені у формі електронного документа та завантажені без накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Це підтверджується таким чином.
По перше. Усі завантажені документи містять накладений підпис та печатку – всі вони одинакові.
Зразок у вигляді скриншотів наводиться нижче:
По друге. Документи подані в електронному вигляді, а не скановані, як то вимагалось тендерною документацією, а саме з накладеним підписом та печаткою, які за формою є рисунками. А відтак потребують накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). ТОВ «Свіком» не виконав цю вимогу.
Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ "Свіком", що затверджено Протоколом засідання тендерного комітету індифікатор закупівлі UA-2020-11-26-008244-b, на підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Свіком" зокрема, що його тендерна пропозиція не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, та на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 10:48
Добрий день. Шановний учаснику! Закупівля здійснюється за кошти Держаного бюджету України , що було враховано при визначенні переможця та проаналізовано кількість позитивних відгуків про підприємство.
Номер вимоги: UA-2020-11-26-008244-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 21 грудня 2020 14:05
Порушення статі 5 Закону України "Про пуублічні закупівлі"
Шановний замовник вимоги до закупівлі встановлені Вами на підставі Закону. Встановлені Вами вимоги не можуть бути змінені на власний розсуд після аукціону. Вимоги едині для усіх учасників. И вони повінні бути виконані і Вами і Учасниками. Будь ласка виконайте вимоги Закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 15:56
Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за допомогу у розгляді тендерної пропозиції переможця. Врахуємо в подальшій роботі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
78 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" |
91 278,00
UAH з ПДВ
|
91 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
94 000,80
UAH з ПДВ
|
94 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:55
|
Договір 13 ВТ.pdf | укладений |
28 грудня 2020 12:54
|