Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі одноповерхової смт. Олексіївка Добровеличківського РЕМ (заміна вікон, дверей). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (Джерело фінансування - власні кошти)
Очікувана вартість
72 797,00 UAH
UA-2020-11-26-007695-b 3263faf96b924637bceb875f49f31f0f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пільченко

+380522358247 prozorotender2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Ольга Пільченко
+380522358247
prozorotender2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 72 797,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі одноповерхової смт. Олексіївка Добровеличківського РЕМ (заміна вікон, дверей). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, с. Олексіївка Добровеличківського району, вул. В. Бабана 2б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення розмірив
Дата подання: 01 грудня 2020 11:43
Дата відповіді: 01 грудня 2020 15:10
Доброго дня. Де можливо узнати розміри вікон, схеми відкривання, та технічні характеристики вікон ?
Відповідь: - Блоки вiконнi з металопластику серія DE-LUX 60 1.1100х1350 - 4 шт, 2 частини, 1 глуха, 1 поворотно-відкідна :склопакет 4-10-4-10-4И, ручка віконна алюм. біла-1шт 2.780х1330 - 1 шт, 1частина поворотно-відкідна :склопакет 4-10-4-10-4И, ручка віконна алюм. біла- 1шт 3.1460х1450 - 1 шт, 2 частини, 1 глуха, 1 поворотно-відкідна :склопакет 4-10-4-10-4И, ручка віконна алюм. біла-1шт;
- Блоки вiконнi з металопластику серія DE-LUX 60 1. 790х1200 - 1 шт, 2 частини, глухі :склопакет 4-10-4-10-4И;
- Блоки двернi з металопластику серія DE-LUX 60 1. 830х2050 - 1 шт, 1частина відкідна, ручка офісна пряма біла - 1шт, склопакет 4-16-4И, сендвіч - плита 24 біла, порог 20х60 мм ТЕРМО, GEZE TS1500, білий, замок дверний з язичком, циліндр 40х40, петля дверна Pavo 120кг - 4 шт, посилювач 30х35_2мм - 5 м, посилювач 40х50_2мм - 5,064м.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОД" 72 600,00
UAH з ПДВ
72 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 14:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:02
Підписаний_G1220-7580-GL_tender.pdf
10 грудня 2020 19:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:36
24 ДПРЧ У ДСНС України.pdf
10 грудня 2020 19:36
відгук вікна.PDF
10 грудня 2020 19:36
НВО великотроянівська.pdf
10 грудня 2020 19:36
Відомості учасника.pdf
10 грудня 2020 19:36
НВО 25.pdf
10 грудня 2020 19:36
Наказ на Директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОД"
#37059107
Переможець 72 600,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОД"
#37059107
72 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 08:41
Додаткова угода 23 - до Договору 1978-05.PDF зміни до договору
13 січня 2021 08:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:02
1978 Компанія ОД.pdf укладений
31 грудня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1978/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 918,86
UAH (в тому числі ПДВ 10 819,81 UAH)