Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Генерала Карпенка від пр. Центральний до буд. №32 в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (45230000-8) – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 394 584,80 UAH
UA-2020-11-26-007404-a 5a52482c04f44f4c9ea9a8fddaa02a30
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 23:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 13:59
Очікувана вартість: 1 394 584,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 945,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1561 метри квадратні
вул. Генерала Карпенка від пр. Центральний до буд. №32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Благоустрій-НК 1 381 000,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 08:02
Електронний підпис
05 грудня 2020 19:47
цпх.pdf
05 грудня 2020 19:47
Усвiд_Змiсту_I_Вимог.pdf
05 грудня 2020 19:47
т6_квитанція.pdf
05 грудня 2020 19:47
Ст_50.pdf
05 грудня 2020 19:47
реквізити.pdf
05 грудня 2020 19:47
про зобовязання.pdf
05 грудня 2020 19:47
присутність.pdf
05 грудня 2020 19:47
Працiвники.pdf
05 грудня 2020 19:47
немає заборгованості.pdf
05 грудня 2020 19:47
недост даних.pdf
05 грудня 2020 19:47
наказ уповн особа (1).pdf
05 грудня 2020 19:47
лист підтвердження.pdf
05 грудня 2020 19:47
Згода.pdf
05 грудня 2020 19:47
згода з тех завданням.pdf
05 грудня 2020 19:47
довідка ліцензіїї.pdf
05 грудня 2020 19:47
довідка договори.pdf
05 грудня 2020 19:47
Дов_про_зобовязання.pdf
05 грудня 2020 19:47
гарантійний лист.pdf
05 грудня 2020 19:47
відгуки.pdf
05 грудня 2020 19:47
аналогічний договір.pdf
05 грудня 2020 19:47
акти.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 10:19
Електронний підпис
06 грудня 2020 10:18
Електронний підпис
06 грудня 2020 10:16
Документы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Благоустрій-НК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
Переможець 1 349 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 22:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 22:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ №9 від 30.11.2021 до договору №2178 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 20:18
ДУ № 8 від 31.08.2021 (Договір № 2178).pdf зміни до договору
03 вересня 2021 20:17
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 15:04
ДУ №7 від 13.08.2021 (Договір № 2178).pdf зміни до договору
18 серпня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 18:35
ДУ №6 від 30.07.21 до договору №2178 від 21.12.20.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 18:34
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:28
ДУ № 5 від 30.06.2021 (№ 2178).pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 20:00
ДУ № 4 від 28.05.2021 (№ 2178).pdf зміни до договору
02 червня 2021 20:00
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 17:26
ДУ № 3 від 30.04.2021 (№ 2178).pdf зміни до договору
30 квітня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:39
ДУ 1 від 21.12.2020 (2178).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:33
Договір 2178 від 21.12.2020.pdf укладений
23 грудня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 30.04.2021 у звязку із тим, що у департаменту ЖКГ ММР фактично відсутнє фінансування на момент укладення договору.
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 31.05.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження загальних строків виконання робіт до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 31.07.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 15.08.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження троків виконання робіт до 31.08.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 15.09.2021
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 2178
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 042 838,00
UAH (в тому числі ПДВ 173 806,33 UAH)