Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт покриття тротуару по вул. 3 –а Поздовжня від вул. Космонавтів до вул. В'ячеслава Чорновола в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (45230000-8) – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 380 930,00 UAH
UA-2020-11-26-007396-a cb95ff74bd454cae9415a7ce0c3f6759
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:26
Очікувана вартість: 1 380 930,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 809,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1084 метри квадратні
Капітальний ремонт покриття тротуару по вул. 3 –а Поздовжня від вул. Космонавтів до вул. В'ячеслава Чорновола в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (45230000-8) – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни виконання робіт
Дата подання: 01 грудня 2020 15:44
Дата відповіді: 01 грудня 2020 16:33
Добрий день! Уточніть, будь-ласка термін завершення робіт? Аукціон буде проведено 7.12.2020 р. , а термін завершення робіт передбачено 20.12.2020 р. ? Можливо помилково?
Відповідь: Добрий день! Ні, це не помилково, термін завершення робіт - до 20.12.2020. Фінансування на зазначений обєкт передбачено саме на 2020 рік.
Терміни виконання робіт
Дата подання: 01 грудня 2020 16:46
Дата відповіді: 01 грудня 2020 17:16
Прокоментуйте будь-ласка, яким чином можна за 13 днів виконати даний обсяг робіт враховуючи, що є ще терміни укладання договору , а Підрядник розпочинає роботи лише на підставі завершення спрощеної закупівлі та укладеного договору?
Відповідь: В рамках зазначеного розділу Уповноваженій особі може бути задано питання на яке потенційні учасники мають можливість отримати відповідь. Питання було задано, відповідь Вам була надана.
Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає можливості коментування того чи іншого питання.

Прошу також звернути увагу, що Сторони будь-якого договору мають право за обоюдним погодженням внести зміну до договору. Тим паче норма закону України "Про публічні закупівлі" передбачає таку можливість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТУНАІНВЕСТБУД" 1 348 350,00
UAH з ПДВ
1 348 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "КАПІТАЛ-БУД" 1 370 800,00
UAH з ПДВ
1 370 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 12:49
sign.p7s
04 грудня 2020 12:40
Довідка COVID-19.pdf
04 грудня 2020 12:40
Гарантійний лист СOVID-19.pdf
04 грудня 2020 12:40
Відгуки002.pdf
04 грудня 2020 12:40
Відгуки001.pdf
04 грудня 2020 12:40
5_Ліцензія.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 13:01
sign.p7s
04 грудня 2020 12:52
Виписка з ЄДР ю.о..pdf
04 грудня 2020 12:52
Лiцензiя.pdf
04 грудня 2020 12:52
Витяг ПДВ.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ "ФОРТУНАІНВЕСТБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "КАПІТАЛ-БУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРТУНАІНВЕСТБУД"
#41936490
Переможець 1 348 350,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 23:27

Документи

10 грудня 2020 23:27
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 23:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРТУНАІНВЕСТБУД"
#41936490
1 348 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 23:27
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 грудня 2020 16:19
Договір 2179 від 21.12.2020.pdf укладений
23 грудня 2020 16:19
ДУ 2 від 28.12.2020 (2179).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:55
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 16:26
ДУ 1 від 21.12.2020 (2179).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 28.12.2020
Номер договору про закупівлю: 2179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 2179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку