Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2020-11-26-007007-b ab58cc67c358494f92b64b5ae6ad920c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Лазаренко

+380629523193
+380965496814
centr_opeki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольский дитячий будинок змішаного типу "Центр опіки" для дітей дошкільного та шкільного віку Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 30076571
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Шевченка, 87/а
Контактна особа: Людмила Лазаренко
+380629523193,+380965496814
centr_opeki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 14:01
Початок аукціону: 14 грудня 2020 13:23
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Пастеризоване молоко 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, Мариуполь, б-р Шевченко,87 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
210 кілограми
Згущене молоко 8,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, Мариуполь, б-р Шевченко,87 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:07
Тендерна документація 2021 молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-007007-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 28 грудня 2020 17:27
Вимога , щодо скасування рішення Замовника про визнання ФОП Свинцова Світлана Сергіївна переможцем торгів
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги)
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-11-26-007007-b
Предмет закупівлі : ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки

14 грудня 2020 року переможцем торгів було обрано ФОП Свинцова Світлана Сергіївна.
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закуцпівлі ФОП Свинцова Світлана Сергіївна із порушенням вимог та принципів Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відносяться:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформаваного на 08.12.2020 11:58:52 в видах економічної діяльності особи- підприємця відсутні види економічної діяльності за кодами 49.41; 52.10; 52.29.
На підставі вищевикладеного, просимо переглянути Ваше рішення щодо обрання ФОП Свинцова Світлана Сергіївна переможцем процедури торгів. У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 17:27
Вимога 1551.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" 241 890,00
UAH з ПДВ
229 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 265 860,00
UAH з ПДВ
229 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:26
Эксплуатац. дозвіл.jpg
11 грудня 2020 17:26
Тех. паспорт 7822.jpg
11 грудня 2020 17:26
реeстр. Потужностей.jpg
11 грудня 2020 17:26
Проект дог.zip
11 грудня 2020 17:26
Погодження.zip
11 грудня 2020 17:26
НАССР (Вес.).pdf
11 грудня 2020 17:26
Наказ про охорону.jpg
11 грудня 2020 17:26
МТБ Вес.jpg
11 грудня 2020 17:26
Мед. книжка.jpg
11 грудня 2020 17:26
Лист Спец. тран (В).jpg
11 грудня 2020 17:26
Лист гарант (В).jpg
11 грудня 2020 17:26
Кач мол., сгущ.jpg
11 грудня 2020 17:26
Інформац. лист (С).jpg
11 грудня 2020 17:26
Експл дозвіл (Вес.).pdf
11 грудня 2020 17:26
Договор авто.zip
11 грудня 2020 17:26
Довiдка_по_ст._17(1).jpg
11 грудня 2020 17:26
Дов. несуд.jpg
11 грудня 2020 17:26
Дов. відсутн. заборгов.jpg
11 грудня 2020 17:26
Дезинф. (В).jpg
11 грудня 2020 17:26
Витяг про держ. рег..pdf
11 грудня 2020 17:26
Банк.pdf
11 грудня 2020 17:26
Аналог. договор.zip
11 грудня 2020 17:26
ISO 9001-2015 .PDF
11 грудня 2020 17:26
Техн молоко.jpg
11 грудня 2020 17:26
Цен. проп молоко.jpg

Публічні документи

11 грудня 2020 18:35
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:31
Пропозиція-265860.PDF
11 грудня 2020 18:31
Проект договору.PDF
11 грудня 2020 18:31
Погодження 2020-2021.pdf
11 грудня 2020 18:31
Декларації.PDF
11 грудня 2020 18:31
Гарантійний лист.PDF
11 грудня 2020 18:31
Витяг ЄДР 25.11.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"
#2857401441
Переможець 229 499,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"
#2857401441
229 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 09:57
Повідомлення змін молоко075.pdf зміни до договору
26 липня 2021 09:55
Допугода молоко076.pdf зміни до договору
26 липня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 09:07
Допугода 1551125.pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:06
Повідомлення змін 1551127.pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 09:21
Допугода 44ЦО1551048.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:19
Повідомлення змін44ЦО1551053.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:19
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:38
Договор молоко007.pdf укладений
05 січня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 44ЦО/1551
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 44ЦО/1551
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 44ЦО/1551
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML