Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Очікувана вартість
291 768,61 UAH
UA-2020-11-26-006840-a 6dc94278cc094db692f5639b2fd20499
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавріченко Вікторія Валентинівна

Office@kr.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 37918230
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Винниченка, 1а
Контактна особа: Лавріченко Вікторія Валентинівна
Office@kr.treasury.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:05
Очікувана вартість: 291 768,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 917,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8016 Людино-година
послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп.Винниченка, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється щомісячно, по факту надання послуг до 20 числа за місяцем в якому надавались послуги, на підставі рахунку – фактури та акту надання послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 18:15
додаток 6.doc
26 листопада 2020 18:14
дод.2 до договору.doc
26 листопада 2020 18:14
дод.1 до договору.doc
26 листопада 2020 18:14
Додаток 5.doc
26 листопада 2020 18:14
Додаток 4.doc
26 листопада 2020 18:13
Додаток 3 редагований.doc
26 листопада 2020 18:13
Додаток 2.doc
26 листопада 2020 18:12
Додаток 1.doc
26 листопада 2020 18:11
Тендерна документація.doc
26 листопада 2020 18:07
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 грудня 2020 10:14
Дата відповіді: 03 грудня 2020 17:05
Проаналізувавши вимоги документації, встановлено, що необхідний 1-н цілодобовий пост охорони. За рік охорони це 8760 годин. У додатку №6 вказана кількість годин - 8016 годин. Просимо уточнити дану вимогу і за необхідності внести відповідні зміни до документації.
Відповідь: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області проводить закупівлю послуг цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення на 2021 рік, з терміном надання послуг з 01.02.2021 по 31.12.2021 у кількості 8 016 людино/годин (8 760 - (31 х 24) = 8 016), дана вимога передбачена:
- оголошенням про проведення відкритих торгів, сформованим в електронній системі закупівель;
- пунктом 6 “Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг” оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого в електронній системі закупівель;
- пунктом 4.4 розділу І “Загальні положення” тендерної документації щодо предмету закупівлі “Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення (код за (CPV) ДК 021:2015 79710000-4 “Охоронні послуги”)”;
- пунктом 5 розділу “Термін надання послуг, виконання робіт” проєкта договору, наведеному в Додатку 3 до тендерної документації;
- абзацом 1 розділу 1 “Технічні характеристики об’єкту охорони” Додатку 6 до тендерної документації;
- приміткою Додатку 6 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БАР'ЄР-Б" 280 560,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ГЕРОЛ 263 726,40
UAH з ПДВ
259 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 13:14
key_23448784_1005627839.jks
14 грудня 2020 13:11
p.txt
14 грудня 2020 13:11
key_23448784_1005627839.jks
14 грудня 2020 13:11
16. Гарантійний лист .pdf
14 грудня 2020 13:11
13.лист згода .pdf
14 грудня 2020 13:11
2.Дані участника.pdf
14 грудня 2020 13:11
2.Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 13:11
1.Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 20:03
Електронний підпис
28 грудня 2020 19:18
Довідка ДПІ.pdf
28 грудня 2020 19:18
Довідка МВС.pdf
14 грудня 2020 13:36
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:35
статут герол.pdf
14 грудня 2020 13:35
виписка єдрпоу.pdf
14 грудня 2020 13:35
витяг єдиного податку.pdf
14 грудня 2020 13:35
авр за 2019 рік.pdf
14 грудня 2020 13:35
Гарантійний лист ГШР.pdf
14 грудня 2020 13:35
авр за 2020 рік.pdf
14 грудня 2020 13:35
Гарантійний лист.pdf
14 грудня 2020 13:35
Договір №4.pdf
14 грудня 2020 13:35
Згода обробки даних.pdf
14 грудня 2020 13:35
Копії наказів.pdf
14 грудня 2020 13:35
Документи працівників.pdf
14 грудня 2020 13:35
Договір № 01-11.pdf
14 грудня 2020 13:35
паспорт.pdf
14 грудня 2020 13:35
ліцензія.pdf
14 грудня 2020 13:35
Проект договору.pdf
14 грудня 2020 13:35
Реєстр.pdf
14 грудня 2020 13:35
Ст 17.pdf
14 грудня 2020 13:35
провноваження підпису.pdf
14 грудня 2020 13:35
Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2020 13:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БАР'ЄР-Б"

ГЕРОЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БАР'ЄР-Б"
#36734640
Відхилено
140 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 грудня 2020 00:00
ГЕРОЛ
#40027049
Переможець 259 999,99
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 14:40

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГЕРОЛ
#40027049
259 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 14:40
Scan_0094.pdf зміни до договору
26 січня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:09
Scan_0089.pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:39
Scan_0014.pdf укладений
11 січня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної сумми договору
Номер договору про закупівлю: 1-г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/7-г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної сумми договору
Номер договору про закупівлю: 1-г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/7-г
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 259 999,85
UAH