Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Громадянська в м. Миколаєві
current repair of the road on the street Pot'omkinsa from the street Lyahina to the street Hromadyans'ka in Mykolayevi
Очікувана вартість
9 395 283,60 UAH
UA-2020-11-26-006748-a 3ec0e874043c43c1946f83f3200067c4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Mikolayivskoyi miskoyi radi
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 11 лютого 2021 11:38
Очікувана вартість: 9 395 283,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 17:43
Enquiries until: 25 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 січня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 9 395 284 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно з додатком 5 тендерної документації.
language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian and taking into account the requirements of tender documentation. customer category: local government (budgetary institution). conditions for providing security for tender proposals in accordance with Annex 5 of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7587.1 метри квадратні
Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Громадянська в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Громадянська
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

current repair of the road on the street Pot'omkinsa from the street Lyahina to the street Hromadyans'ka in Mykolayevi
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 15 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 грудня 2020 16:27
Дата відповіді: 29 грудня 2020 10:23
Просимо уточнити інформацію щодо технічного завдання додатку 2: п. 18 «улаштування покриття з нових фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші» -3794 м2, на якій площі виконуються роботи з в зв’язку з можливістю розцінювання даного виду робіт за різними РЕКН: - на площадках та тротуарах шириною понад 2 м - на тротуарів, шириною до 2 м п. 21 Монтаж плит перекриття колодязів з люками -2,43 м3 Не зрозуміло як розцінити дану роботу, тому що за РЕКН не передбачено тільки монтаж плит перекриття колодязів з люками в одиницях виміру м3, дані розцінки є комплексними для колодязів та враховують комплекс робіт з улаштування піщаної підготовки, укладання плит днища, мурування цегляних стін та горловин або бетонування стін колодязів, установлення люка грат, установлення сходових скоб. Просимо конкретизувати дану розцінку за видами робіт. Просимо уточнити, який саме люк передбачено технічним завданням, п.23 «решітка зливова»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
При виконанні робіт використовується РЕКН найточніший до складу робіт необхідних для проведення поточного ремонту. З урахуванням умов виконання робіт згідно з тех. 4 п. 3.2.3 таблиці 3 п. 1 Технічним завданням п. 23 передбачені зливові решітки для проїжджої частини.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-006748-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЮГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39791999
Дата подання: 15 січня 2021 16:32
Вимога Замовнику щодо неправомірного відхилення
Учасник ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції. Вважаємо, що повністю виконали умови тендерної документації та надали всі документи, які вимагав Замовник для підтвердження аналогічного досвіду.
14 січня 2020 року учаснику ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» надійшла Вимога про усунення невідповідностей з переліком виявлених невідповідностей: учасником, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано: договір № 31н від 05.06.2019; договір №68н від 03.11.2020; договір № 101н від 24.09.2019; договір №4 від 08.05.2019. В той же час, аналіз вказаних договорів та відгуків до них, не дає чіткого розуміння щодо наявності у учасника досвіду саме з виконання капітального ремонту тротуару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник, серед іншого, повинен надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з капітального ремонту тротуар(ів)у. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель довідку із зазначенням того чи виконувався учасником капітальний ремонт тротуару і якщо виконувався по якому з чотирьох вищевказаних договорів. Така довідка повинна бути надана або учасником та/або Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради та/або Павлинською сільською радою Іванівського району Одеської області.
ПОВІДОМЛЯЄМО ЗАМОВНИКУ, що відповідно до Закону «Про публічні Закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, Закон не обмежує учасника в виправлені лише раніше поданих документів, а й дозволяє завантажувати НОВІ для виправлення виявлених помилок.
Учасник ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» повністю виконав вимогу ЗАМОВНИКА, щодо підтвердження досвіду з капітального ремонту тротуару, наданням Інформаційної довідки, Договору №69н та відгуку до цього договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2021 11:29
Розглянувши вимогу ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» щодо відхилення його пропозиції в процедурі закупівлі за предметом: Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Громадянська в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги), повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому-передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо надання послуг з поточного ремонту доріг та/або поточного ремонту дорожнього (асфальтобетонного) покриття та скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з капітального ремонту тротуар(ів)у.
Учасник може надати один договір, який повинен містити в собі всі ознаки, визначені цим кваліфікаційним критерієм.
Тобто, в тендерній документації чітко визначено необхідність надання підтвердження досвіду капітального ремонту тротуар(ів)у.
ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надало чотири договори, які за своїм предметом та кошторисами не дозволяють визначити їх відповідність саме капітальному ремонту тротуарів.
Водночас, керуючись ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником вирішено звернутися до учасника з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Саме Замовником визначається перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно до розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення, Замовником визначено, що учасник повинен надати через електронну систему закупівель довідку із зазначенням того чи виконувався учасником капітальний ремонт тротуару і якщо виконувався по якому з чотирьох вищевказаних договорів. Така довідка повинна бути надана або учасником та/або Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради та/або Павлинською сільською радою Іванівського району Одеської області.
Натомість, учасником у відповідь на повідомлення Замовника надано інформаційну довідку за № 1 від 14.01.2021, в якій зазначено про наявність досвіду виконання капітального ремонту тротуарів та надано відповідний договір № 69н і відгук до нього. При цьому, від учасника вимагалось надання довідки із зазначенням інформації відносно тих чотирьох договорів, які були надані безпосередньо у складі тендерної пропозиції учасника. Надання довідки з посиланням на раніше не завантажений договір № 69н суперечить вимогам вказаним Замовником у переліку інформації та/або документах, які повинен був подати учасник для усунення невідповідностей.
Фактично, учасник, всупереч повідомленню Замовника, не надав документи та інформацію, які були визначені Замовником для усунення виявлених невідповідностей.
Необхідність чіткого дотримання учасниками тих критеріїв та вимог, які зазначаються Замовником у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 17026-р/пк-пз від 10.09.2020.
Відтак, враховуючи усе вищевикладене, вважаємо що лише неуважність ТОВ «ЮГДОРСТРОЙ» при підготовці свої тендерної пропозиції і наданні відповіді на повідомлення про усунення невідповідностей є головною причиною відхилення їх пропозиції, а відповідно дії Замовника повністю відповідали приписам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

15 січня 2021 16:32
Вимога .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-26-006748-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЮГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39791999
Дата подання: 19 січня 2021 18:22
Помилкове відхилення тендерної пропозиції
Скаржник вважає рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції помилковим та необґрунтованим, а також таким, що підлягає скасуванню
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 січня 2021 19:30
рішення від 20.01.2021 № 936 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 19:30
рішення від 29.01.2021 № 1627.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 20:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1627-р/пк-пз від 29.01.2021 Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Югдорстрой" та проведено повторну оцінку, за результатами якої їх допущено до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2021 09:28
Номер скарги: UA-2020-11-26-006748-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЮГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39791999
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

19 січня 2021 18:15
Скарга.pdf
20 січня 2021 10:54
рішення від 30.07.2020_14717.pdf
20 січня 2021 10:54
Скарга .docx

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

19 січня 2021 18:20
Скарга.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 лютого 2021
UA-2020-11-26-006748-a3ec0e874043c43c1946f83f3200067c4
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 10:41
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 10:39
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:47
Опис з кодом.pdf
24 грудня 2020 16:47
Статут Лидер.pdf
24 грудня 2020 16:47
Ліцензія.pdf
24 грудня 2020 16:47
Довідка про санкції.pdf
24 грудня 2020 16:47
Лист від орендодавця.pdf
24 грудня 2020 16:47
Звіт таблиця 6.pdf
24 грудня 2020 16:47
Лист-відгук від ЖКГ.pdf
24 грудня 2020 16:47
Відгук (2).pdf
24 грудня 2020 16:47
Відгук.pdf
24 грудня 2020 16:47
Акт виконаних робіт 2.pdf
24 грудня 2020 16:47
Акт виконаних робіт 1.pdf
24 грудня 2020 16:47
Договір 15 Поточ.рем..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: учасником, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір оренди транспортних засобів за № 02/06-2020 від 01.06.2020. Предметом оренди є спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид MERCEDES BENZ ACTROS 4140Kза номером ВН8709НО. Водночас, відповідно до п. 5.3 даного договору, строк його дії до 31.12.2020 року. Крім того, вказаний договір наданий не в повному обсязі (не містить усіх сторінок). Учасником, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано довідку за вих.. № 2112-2 від 21.12.2020, в якій зазначено про наявність спеціалізованого напівпричіп-платформа – Е KAMAG за реєстраційним номером ВН3098ХН, що не відповідає номеру вказаному у технічному паспорті на даний напівпричіп. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник, серед іншого, повинен надати довідку довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів), матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) та технологій (у разі наявності) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням правильного реєстраційного номера спеціалізованого напівпричіп-платформа – Е KAMAG. Крім того, учасник через електронну систему закупівель повинен надати повний текст договору № 02/06-2020 від 01.06.2020 з усіма додатками та додаткову угода та/або лист від орендодавця про продовження строку дії договору на 2021 рік та/або довідку від учасника про пролонгацію даного договору на 2021 рік.

Документи

Публічні документи

14 січня 2021 16:01
Електронний підпис
14 січня 2021 15:59
Електронний підпис
14 січня 2021 15:59
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:32
021_Технічне завдання.pdf
29 грудня 2020 14:32
022_Довідка суб.pdf
29 грудня 2020 14:32
023_Довідка ст41.pdf
29 грудня 2020 14:32
018_Довідка довкілля.pdf
29 грудня 2020 14:32
019_Довідка банк реквіз.pdf
29 грудня 2020 14:32
014_Довідка санкції.pdf
29 грудня 2020 14:32
011_Довідка санкції ММР.pdf
29 грудня 2020 14:32
07_Довідка ст.17.pdf
29 грудня 2020 14:32
09_Довідка корисл мотив.pdf
29 грудня 2020 14:32
05_Документи техніка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: учасником, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано: договір № 31н від 05.06.2019; договір №68н від 03.11.2020; договір № 101н від 24.09.2019; договір №4 від 08.05.2019. В той же час, аналіз вказаних договорів та відгуків до них, не дає чіткого розуміння щодо наявності у учасника досвіду саме з виконання капітального ремонту тротуару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник, серед іншого, повинен надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі наданих послуг (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з капітального ремонту тротуар(ів)у. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель довідку із зазначенням того чи виконувався учасником капітальний ремонт тротуару і якщо виконувався по якому з чотирьох вищевказаних договорів. Така довідка повинна бути надана або учасником та/або Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради та/або Павлинською сільською радою Іванівського району Одеської області.

Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 11:12
договір 69н.pdf
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:15
38. Банківська гарантія.rar
31 грудня 2020 17:15
37. Документи банку.zip
31 грудня 2020 17:15
36. Витяг з ЄДР.pdf
31 грудня 2020 17:15
32. Статут Югдорстрой.pdf
31 грудня 2020 17:15
30. Договір 101н.pdf
31 грудня 2020 17:15
28. Договір 68н.pdf
31 грудня 2020 17:15
25. Відгук до договору _4.PDF
31 грудня 2020 17:15
24. Договір _4 .PDF
31 грудня 2020 17:15
16. Проект договору.PDF
31 грудня 2020 17:15
15. Підтвердження МТБ.PDF
31 грудня 2020 17:15
7. Додаток 4 ТД.PDF
31 грудня 2020 17:15
2. Технічне завдання .PDF

Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 11:12
договір 69н.pdf
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:15
38. Банківська гарантія.rar
31 грудня 2020 17:15
37. Документи банку.zip
31 грудня 2020 17:15
36. Витяг з ЄДР.pdf
31 грудня 2020 17:15
32. Статут Югдорстрой.pdf
31 грудня 2020 17:15
30. Договір 101н.pdf
31 грудня 2020 17:15
28. Договір 68н.pdf
31 грудня 2020 17:15
25. Відгук до договору _4.PDF
31 грудня 2020 17:15
24. Договір _4 .PDF
31 грудня 2020 17:15
16. Проект договору.PDF
31 грудня 2020 17:15
15. Підтвердження МТБ.PDF
31 грудня 2020 17:15
7. Додаток 4 ТД.PDF
31 грудня 2020 17:15
2. Технічне завдання .PDF

Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 11:12
договір 69н.pdf
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:15
38. Банківська гарантія.rar
31 грудня 2020 17:15
37. Документи банку.zip
31 грудня 2020 17:15
36. Витяг з ЄДР.pdf
31 грудня 2020 17:15
32. Статут Югдорстрой.pdf
31 грудня 2020 17:15
30. Договір 101н.pdf
31 грудня 2020 17:15
28. Договір 68н.pdf
31 грудня 2020 17:15
25. Відгук до договору _4.PDF
31 грудня 2020 17:15
24. Договір _4 .PDF
31 грудня 2020 17:15
16. Проект договору.PDF
31 грудня 2020 17:15
15. Підтвердження МТБ.PDF
31 грудня 2020 17:15
7. Додаток 4 ТД.PDF
31 грудня 2020 17:15
2. Технічне завдання .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС»

ТОВ ЮГДОРСТРОЙ

ТОВ ЮГДОРСТРОЙ

ТОВ ЮГДОРСТРОЙ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ 8 398 271,52
UAH з ПДВ
7 469 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 8 524 122,00
UAH з ПДВ
7 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС» 8 643 660,00
UAH з ПДВ
8 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 10:43
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 16:31
Електронний підпис
14 січня 2021 11:12
договір 69н.pdf
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
31 грудня 2020 17:15
38. Банківська гарантія.rar
31 грудня 2020 17:15
37. Документи банку.zip
31 грудня 2020 17:15
36. Витяг з ЄДР.pdf
31 грудня 2020 17:15
32. Статут Югдорстрой.pdf
31 грудня 2020 17:15
30. Договір 101н.pdf
31 грудня 2020 17:15
28. Договір 68н.pdf
31 грудня 2020 17:15
25. Відгук до договору _4.PDF
31 грудня 2020 17:15
24. Договір _4 .PDF
31 грудня 2020 17:15
16. Проект договору.PDF
31 грудня 2020 17:15
15. Підтвердження МТБ.PDF
31 грудня 2020 17:15
7. Додаток 4 ТД.PDF
31 грудня 2020 17:15
2. Технічне завдання .PDF

Публічні документи

24 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:47
Опис з кодом.pdf
24 грудня 2020 16:47
Статут Лидер.pdf
24 грудня 2020 16:47
Ліцензія.pdf
24 грудня 2020 16:47
Довідка про санкції.pdf
24 грудня 2020 16:47
Лист від орендодавця.pdf
24 грудня 2020 16:47
Звіт таблиця 6.pdf
24 грудня 2020 16:47
Лист-відгук від ЖКГ.pdf
24 грудня 2020 16:47
Відгук (2).pdf
24 грудня 2020 16:47
Відгук.pdf
24 грудня 2020 16:47
Акт виконаних робіт 2.pdf
24 грудня 2020 16:47
Акт виконаних робіт 1.pdf
24 грудня 2020 16:47
Договір 15 Поточ.рем..pdf

Публічні документи

14 січня 2021 16:01
Електронний підпис
14 січня 2021 15:59
Електронний підпис
14 січня 2021 15:59
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
29 грудня 2020 14:32
021_Технічне завдання.pdf
29 грудня 2020 14:32
022_Довідка суб.pdf
29 грудня 2020 14:32
023_Довідка ст41.pdf
29 грудня 2020 14:32
018_Довідка довкілля.pdf
29 грудня 2020 14:32
019_Довідка банк реквіз.pdf
29 грудня 2020 14:32
014_Довідка санкції.pdf
29 грудня 2020 14:32
011_Довідка санкції ММР.pdf
29 грудня 2020 14:32
07_Довідка ст.17.pdf
29 грудня 2020 14:32
09_Довідка корисл мотив.pdf
29 грудня 2020 14:32
05_Документи техніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГДОРСТРОЙ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛЕКТОП СЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ
#39791999
Переможець 7 469 994,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ
#39791999
7 469 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 10:37
ДУ №4 від 20.09.2021.PDF зміни до договору
21 вересня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 16:29
ДУ № 3 від 01.09.2021.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 11:58
ДУ №2 від 30.07.2021.PDF зміни до договору
04 серпня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 09:55
ДУ № 1 від 04.06.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 16:16
Договір № 108 від 05.03.2021.pdf укладений
10 березня 2021 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобовязань
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 27 вересня 2021
Сума оплати за договором: 7 143 004,67
UAH (в тому числі ПДВ 1 190 500,78 UAH)