Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячо-спортивний майданчик за адресою: м. Львів, вул. О. Довженка, 10)» ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи (45212200-8 – Будівництво спортивних об’єктів).
Очікувана вартість
3 061 054,00 UAH
UA-2020-11-26-006663-a 714992e48374474582762b122317eecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чудійович Оксана Миколаївна

380322975869 umss.lmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40982389
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок 1
Контактна особа: Чудійович Оксана Миколаївна
380322975869
umss.lmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 13:12
Очікувана вартість: 3 061 054,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 305,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15305.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячо-спортивний майданчик за адресою: м. Львів, вул. О. Довженка, 10)» ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи (45212200-8 – Будівництво спортивних об’єктів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:38
Тендерна документація_Довженка.doc
26 листопада 2020 17:37
Технічні якісні та кількісні характеристики_Довженка, 10.docx
26 листопада 2020 17:37
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 2 987 539,84
UAH з ПДВ
2 972 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ 2 985 380,00
UAH з ПДВ
2 985 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:28
Лiцензiя.zip
29 грудня 2020 17:28
Гарантия-9470.zip
29 грудня 2020 17:28
Завірена БГ.PDF
29 грудня 2020 17:28
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
29 грудня 2020 17:27
Рейтинг.zip
29 грудня 2020 17:27
Довiренiсть_Рижий.zip
24 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:25
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:23
550.imd
11 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:16
Рейтинг.zip
11 грудня 2020 16:16
Гарантия_8871.zip
11 грудня 2020 16:16
44.6. Висновок СЕС.pdf
11 грудня 2020 16:16
45. Захист довкілля.pdf
11 грудня 2020 16:16
44.4.Гарантійний лист.pdf
11 грудня 2020 16:16
43.5. Лист - пояснення.pdf
11 грудня 2020 16:16
43.4. Декларація ОП.pdf
11 грудня 2020 16:16
550.imd
11 грудня 2020 16:16
40.1. Згода з ТЗ.pdf
11 грудня 2020 16:16
28. Проект договору.pdf
11 грудня 2020 16:16
22. Виписка ЄДР.pdf
11 грудня 2020 16:16
20.8. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:16
20.5. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:16
20.3. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:15
19.2. Фін.звітність.pdf
11 грудня 2020 16:15
11.2. Штатний розпис.pdf
11 грудня 2020 16:15
7.2. Лист-пояснення.pdf
11 грудня 2020 16:15
Лiцензiя.zip
11 грудня 2020 16:15
Довiренiсть_Рижий.zip
11 грудня 2020 16:15
54. Відсутність санкцій.pdf
11 грудня 2020 16:15
23. Витяг ЄДР.pdf
11 грудня 2020 16:15
25. Витяг пл. ПДВ.pdf
11 грудня 2020 16:15
20.7. ВПВ 17 про КБВ.pdf
11 грудня 2020 16:15
20.1. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:15
20.6. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:15
20.4. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:15
20.2. ВПВ 17.pdf
11 грудня 2020 16:14
16. Фін.звітність.pdf
11 грудня 2020 16:14
3.4.Протокол Заг.зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 2 972 234,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
2 972 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:10
Дод. дог. № 6 Довженка.PDF зміни до договору
03 січня 2024 16:09
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:53
Дод. дог. № 3 Дж.Вашингтона.PDF зміни до договору
03 січня 2024 15:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:54
Дод. уг. 4 Довженка.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 12:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:50
Дод. уг 3 довженка.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 15:43
Додатковий договір №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 13:53
Дод.уг.1_Довженка,10.PDF зміни до договору
26 квітня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:39
Договір_3ДМ від 30.12.2020.PDF укладений
31 грудня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно листа Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради від 17.02.2021р. №4-2103-1103, ухвали Львівської міської ради від 11.03.2021р №313, керуючись пунктом 10.1 Розділу 10 та п. 14.2, Розділу 14 Договору від 30.22.2020р. №3/ДМ (надалі Договір) та пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Підрядника від 30.12.2021 №208, відповідно до пункту 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами), керуючись п. 10.1., Розділу 10 та п. 14.2. Розділу 14 Договору від 30.12.2020 року № З/ДМ у звязку із виникненням об"єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов"язань в строки передбачені договором дійшли згоди продовжити термін виконання договору до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" керуючись п. 10.1. Розділу 14 Договору від 30.12.2020 року №3/ДМ беручи до уваги лист від підрядника від 29.12.2023 та факт систематичного продовження воєнного стану в Україні , ст. 1, 2 ЗУ "Про правовий режим воєнного стану", ст. 617, 842, 855 Цивільного кодексу України сторони дововилися внести зміни в договір та продовжити його дію до 31.12.2024р
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" керуючись п. 10.1. Розділу 10 та п. 14.2. Розділу 14 Договору від 30.12.2020 року №3/ДМ беручи до уваги лист від підрядника від 29.12.2023 та факт систематичного продовження воєнного стану в Україні , ст. 1, 2 ЗУ "Про правовий режим воєнного стану", ст. 617, 842, 855 Цивільного кодексу України сторони дововилися внести зміни в договір та продовжити його дію до 31.12.2024р
Номер договору про закупівлю: 3/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML