Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт центральної частини Наводницького парку у Печерському районі міста Києва»
Очікувана вартість
4 485 000,00 UAH
UA-2020-11-26-006650-a 7d7c23ea4d614c86a90757a224211178
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту «Капітальний ремонт центральної частини Наводницького парку у Печерському районі міста Києва» (далі – Об’єкт) 01 жовтня 2020 року за результатами відкритих торгів (UA-2020-08-27-005678-a) між Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «СВ АЛЬЯНС БУД» було укладено Договір підряду № 305/10 від 01.10.2020 року на виконання робіт з капітального ремонту. Під час виконання робіт за договором та відповідно до Протоколу № 13/11 від 13.11.2020 року виїзної наради по вищезазначеному Об’єкту, виникла необхідність у закупівлі аналогічних додаткових робіт, які не можливо було передбачити основним договором. а саме: - Відновлення фасаду постаменту; - Електромонтажні роботи; - Свердлення отворів в залізобетонних конструкціях, діаметр отвору 60 мм, глибина свердлення 200 мм; - Бетонування чаші басейну; - Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ); - Встановлення лав та урн; - Покриття з керамограніту біля фонтану; - Пандус для маломобільних груп населення. Так в процесі виконання своїх зобов’язань за Договором підряду № 305/10 від 01.10.2020 року ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» вже виконана значна кількість робіт по Об’єкту та роботи продовжуються. Разом з тим, додаткові аналогічні роботи по благоустрою Об’єкту по своїй суті є продовженням робіт які пов’язані із замовленими роботами за основним договором та становлять складову частину у загальному обсязі робіт із капітального ремонту благоустрою паркової зони у відповідності до позитивного експертного звіту № 0835-20/ПРОЕКСП від 12.11.2020 року та їх виконання однією підрядною організацією є економічно вигідним, адже зменшує обсяги супутніх будівельних робіт та відповідно розмір запланованих кошторисних витрат. Окрім того, ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» відповідно до Договору підряду № 305/10 від 01.10.2020 року несе гарантійні зобов’язання за виконані роботи, використані матеріали та технологію виконання робіт та зобов’язується усувати за власний рахунок виявлені дефекти і недоліки протягом 3-х років з моменту прийняття виконаних робіт. Тому, у випадку залучення різних організацій до виконання робіт на Об’єкті, ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» не матиме можливості виконувати гарантійні зобов’язання згідно із Державними будівельними нормами по якості здійснених робіт, оскільки неможливо буде встановити істину причину виникнення виявлених пізніше дефектів або недоліків – дії ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД», як підрядника, чи дії інших організацій, які проводили роботи на цьому ж Об’єкті. Заміна підрядної організації може негативно позначитись на дотриманні будівельних стандартів та строків виконання робіт та зважаючи на те, що більша частина робіт вже виконана в рамках попереднього договору. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД» доцільно в якості виконавця замовлених додаткових робіт обрати саме ТОВ «СВ АЛЬЯНС БУД», що дозволить: - забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт; - дотримання гарантійного та післягарантійного виконання робіт під час обслуговування Об’єкту. Загальна вартість аналогічних додаткових робіт не перевищує 50% вартості основного Договору підряду № 305/10 від 01.10.2020 року. Додаткові роботи входять до позитивного експертного звіту № 0835-20/ПРОЕКСП від 12.11.2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт центральної частини Наводницького парку у Печерському районі міста Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, центральна частина Наводницького парку у Печерському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

26 листопада 2020 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 4 485 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 17:54

Документи

26 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:47
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
4 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:47
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:27
ДУ 1 до Д 347.12.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:25
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:11
договір укладений
08 грудня 2020 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2020 № 2075 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1 та п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 347/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 485 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 747 500,00 UAH)