Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячо-спортивний майданчик за адресою: м. Львів, вул. І. Франка, 165)» ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи (45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів).
Очікувана вартість
2 611 255,00 UAH
UA-2020-11-26-006496-a 302d900d8b214be29c32901b123a3692
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чудійович Оксана Миколаївна

380322975869 umss.lmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40982389
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок 1
Контактна особа: Чудійович Оксана Миколаївна
380322975869
umss.lmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 2 611 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 056,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13056.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків (дитячо-спортивний майданчик за адресою: м. Львів, вул. І. Франка, 165)» ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи (45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:12
Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
26 листопада 2020 17:11
Тендерна документація.doc
26 листопада 2020 17:10
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 2 576 837,00
UAH з ПДВ
2 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 2 593 159,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 16:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:51
кошторис.zip
29 грудня 2020 16:48
кошторис завірений.pdf
29 грудня 2020 16:48
кошторис.zip
29 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
29 грудня 2020 09:29
Гарантія.rtf
29 грудня 2020 09:29
Банківська гарантія.rar
23 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:31
Торгівля людьми.PDF
23 грудня 2020 16:31
Судимість.zip
23 грудня 2020 16:31
кошторис.zip
23 грудня 2020 16:31
кошторис.PDF
23 грудня 2020 16:31
Корупція 2.zip
23 грудня 2020 16:31
Корупція 1.zip
23 грудня 2020 16:31
заборгованість.pdf
23 грудня 2020 16:31
банкрутство.pdf
11 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:14
34. Забезпечення ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
33. Лист від виробника 3.pdf
11 грудня 2020 16:14
32. Сертифікати ТЧ.PDF
11 грудня 2020 16:14
31. Лист від виробника 2.pdf
11 грудня 2020 16:14
30. Лист від виробника 1.pdf
11 грудня 2020 16:14
29. Дозвіл ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
28. Ліцензія ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
27.1. КОШТОРИС.zip
11 грудня 2020 16:14
27. Кошторис.PDF
11 грудня 2020 16:14
24. Конкуренція ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
22. Формування ціни ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
21. Реєстр документів.PDF
11 грудня 2020 16:14
19. Субпідряд ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
18. Охорона об'єкту ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
17. Захист довкілля ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
15. Графіки ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
14. Істотні умови ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
13. Проєкт договору.PDF
11 грудня 2020 16:14
12. Персональні дані ІД.PDF
11 грудня 2020 16:14
9. ВПВ17.PDF
11 грудня 2020 16:14
8. Звітність КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
7.3. Відгук 2 КК.pdf
11 грудня 2020 16:14
7.2. Відгук 1 КК.pdf
11 грудня 2020 16:14
7.1. Договори КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
6.3. Штатний розпис КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
6.2. Лист статистика КК.pdf
11 грудня 2020 16:14
6. Працівники КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
5. АВК-5 КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
4. Обладнання КК.PDF
11 грудня 2020 16:14
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
12 грудня 2020 23:14
ІД_Скан-копія Статуту.pdf
12 грудня 2020 23:14
ІД_Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2020 23:14
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 23:14
Проект договору.pdf
12 грудня 2020 23:14
КК_Ліцензія АВК.pdf
12 грудня 2020 23:14
КК_Лист-відгук_Рубчака.pdf
12 грудня 2020 23:14
ТЧ_Скан-копія ліцензії.pdf
12 грудня 2020 23:14
КК_Лист по формі 1 ПВ.pdf
12 грудня 2020 23:14
ІД_Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Переможець 2 549 900,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
2 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:07
Договір_1ДМ від 30.12.2020.PDF укладений
31 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 15:04
Кошториси з розрахунками.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 17:56
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 15:27
дод.уг.2.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 14:10
Дод.уг.1_Франка,165.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно листа Управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради від 17.02.2021р. №4-2103-1131, ухвали Львівської міської ради від 11.03.2021р №313, керуючись пунктом 10.1 Розділу 10 та п. 14.2, Розділу 14 Договору від 30.12.2020р. №1/ДМ (надалі Договір) та пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації, та покращенням предмету закупівлі, відповідно до пп. 3 та пп. 5 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ухвали Львівської міської ради від 11.03.2021 №313, керуючись п. 14.2, Розділу 14 Договору від 30.12.2020 року № 1/ДМ
Номер договору про закупівлю: 1/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У ході виконання робіт підрядником ТзОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ» було направлено звернення до замовника щодо необхідності продовження строків виконання робіт та дії Договору, та зазначено наступне. Оскільки, виникла необхідність покращення якості предмету закупівлі та відбулося коригування пректно-кошторисної документації, за результатами якого було отримано позитивний експертний звіт. У зв'язку з зазначеним коригуванням було змінено покриття майданчика. У ході подальшого виконання Договору зміна покриття майданчика та отримання погодження проектно-кошторисної документації вплинула на строки виконання робіт. Враховуючи зазначене, неможливим стало вчасне виконання Договору. Враховуючи все вищенаведене, підрядник запропонував строк виконання робіт та дію Договору продовжити до 31.12.2021 року, що є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, а також надав оновлені лінійний календарний графік виконання робіт та календарний план виконання робіт. Таким чином, зміни до договору є змінами істотних умов договору. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобовязань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом. Договір підлягає зміні на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін у проектно-кошторисну документацію та відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1/ДМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 910 106,06
UAH (в тому числі ПДВ 318 351,01 UAH)