Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області»
Очікувана вартість
19 993 831,00 UAH
UA-2020-11-26-006285-a fe386e507382490f9b8c961a756d676a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганкевич Андрій Євгенович

+380322600979 eku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АОМС"Єврорегіон Карпати - Україна"
Код ЄДРПОУ: 35189943
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Ганкевич Андрій Євгенович
+380322600979
eku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:43
Очікувана вартість: 19 993 831,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 969,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова подання тендерних пропозицій українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2.3. Розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82663, Україна, Львівська область, с.Волосянка, .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами у міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-24-000023 ● eeaf50e8bbdb4dc58b6bb8d80f137b58
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 09:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.03.2021 № 207

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-26-006285-a, 26.11.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-26-006285-а від 13 квітня 2021 року Асоціація органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати – Україна» (надалі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідно до Приміток до п.2 Додатку №4 до Тендерної документації закупівлі UA-2020-11-26-006285-а «Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області» (надалі – Тендерна документація): «У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. Документальне підтвердження вимог, зазначених у графі «Спосіб документального підтвердження учасником переможцем» також інформація, що є у відкритих єдиних державних реєстрах може бути подано у складі пропозиції для полегшення роботи тендерного комітету з під час здійснення оцінки тендерних пропозицій та процесу укладення договору про закупівлю у формі довідки (довідок) в довільній формі.» Відповідно до листа Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним»: «Щодо відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Міністерство юстиції України відповідно до визначених повноважень, серед іншого, здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі - Єдиний реєстр підприємств). Порядок формування, ведення й користування Єдиним реєстром підприємств, а також порядок надання відомостей з нього установлено Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3018/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 вересня 2011 року № 1106/19844. У Єдиному реєстрі підприємств міститься інформація про боржників, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство та судову процедуру, в якій перебуває боржник, у тому числі стосовно визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього процедури ліквідації (відповідно до пункту 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» це є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі) та інші дані. З метою спрощення реалізації суб’єктами підприємницької діяльності права на участь у здійсненні державних закупівель та для інших цілей провадження господарської діяльності, Міністерством юстиції забезпечено можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформацію з Єдиного реєстру підприємств в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів. З детальною інформацією щодо отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України за посиланням: напрями діяльності/ банкрутство/ єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство/ порядок отримання інформації з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство/ покрокові дії для отримання інформаційної довідки з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://minjust.gov.ua/section_397). Додатково повідомляємо, що Міністерством юстиції України забезпечується вільний доступ до Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів та Єдиного реєстру нотаріусів. Враховуючи викладене, на сьогодні повністю забезпечено відкритий доступ до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України та надання відповідних електронних сервісів.» Дані про те, що підприємство не є банкрутом, перевіряються Замовником на етапі кваліфікації та підтверджуються витягом з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство: Також варто зауважити, що в складі пропозиції учасника-переможця ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» міститься файл «витяг ЄДР.pdf». Відповідно до наданого файлу, Відомості про перебування учасника-переможця у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство відсутні. Враховуючи вищенаведене, Замовником на етапі кваліфікації переможця закупівлі UA-2020-11-26-006285-а «Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області» перевірено відповідність учасника ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» на відсутність підстав для відмови участі в закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення учасника відповідно до ст.17 Закону відсутні.

2021-04-13 18:16:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" 19 359 294,00
UAH з ПДВ
19 359 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС" 19 964 433,38
UAH з ПДВ
19 664 523,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 13:01
Електронний підпис
25 грудня 2020 12:59
довідка ДПС 23.12.20.pdf
21 грудня 2020 16:11
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:10
документи ст17.pdf
21 грудня 2020 16:10
Довідка1.pdf.p7s
21 грудня 2020 16:10
Довідка.pdf.p7s
21 грудня 2020 16:10
Довідка НАПЗК.pdf
21 грудня 2020 16:10
довідка МВС.pdf
21 грудня 2020 16:10
Довідка 1 НАПЗК.pdf
11 грудня 2020 23:48
Електронний підпис
11 грудня 2020 23:46
договір гарантії.pdf
11 грудня 2020 23:46
інші документи.pdf
11 грудня 2020 22:52
Електронний підпис
11 грудня 2020 22:45
Довідка1.pdf.p7s
11 грудня 2020 22:45
Довідка.pdf.p7s
11 грудня 2020 22:45
Довідка НАПЗК.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довідка 1 НАПЗК.pdf
11 грудня 2020 22:45
рішення засновника.pdf
11 грудня 2020 22:45
перелік субпідр.pdf
11 грудня 2020 22:45
перелік видів робіт (2).pdf
11 грудня 2020 22:45
паспорт та інн.pdf
11 грудня 2020 22:45
наказ на директора.pdf
11 грудня 2020 22:45
ліцензія.pdf
11 грудня 2020 22:45
ліцензія протипож.pdf
11 грудня 2020 22:45
інф лист про мову.pdf
11 грудня 2020 22:45
дозвіл на роботи.pdf
11 грудня 2020 22:45
статут.pdf
11 грудня 2020 22:45
рішення засновника.pdf
11 грудня 2020 22:45
опис до статуту.pdf
11 грудня 2020 22:45
наказ на директора.pdf
11 грудня 2020 22:45
договори ЦПХ.pdf
11 грудня 2020 22:45
договір з ВКГ.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довіреність Пенар А.О..pdf
11 грудня 2020 22:45
відомості.pdf
11 грудня 2020 22:45
витягПДВ.pdf
11 грудня 2020 22:45
витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 22:45
довідки казначейство.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довідки Банк Львів.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довідка ощадбанк.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довідка 2 Банк ІтЗ.pdf
11 грудня 2020 22:45
Довідка 1 Банк ІтЗ.pdf
11 грудня 2020 22:45
цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2020 22:45
проект договору.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч7.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч6.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч5.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч4.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч3.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч2.pdf
11 грудня 2020 22:45
кошторис ч1.pdf
11 грудня 2020 22:45
інші документи.pdf
11 грудня 2020 22:45
витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 22:45
Свідоцтво 30.09.2020.rar
11 грудня 2020 22:45
Довідка+Виписка 23903.pdf
11 грудня 2020 22:45
податкові накладні2020-1.pdf
11 грудня 2020 22:45
податкові накладні2020.pdf
11 грудня 2020 22:45
податкові накладні2019-1.pdf
11 грудня 2020 22:45
податкові накладні2019.pdf
11 грудня 2020 22:45
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:33
Цабан трудова.pdf
11 грудня 2020 17:33
Фінансовий звіт.PDF
11 грудня 2020 17:33
Трудова Крецула.pdf
11 грудня 2020 17:33
статут.pdf
11 грудня 2020 17:33
Ст.17.PDF
11 грудня 2020 17:33
Рішення№5.pdf
11 грудня 2020 17:33
Рейтинг_УБІБUAAa.zip
11 грудня 2020 17:33
Паспорт Крецула.PDF
11 грудня 2020 17:33
Оренда.PDF
11 грудня 2020 17:33
Марисей трудова.pdf
11 грудня 2020 17:33
Копія Ліцензії РБ.PDF
11 грудня 2020 17:33
Копія акту КБ3-2.PDF
11 грудня 2020 17:33
Коник тудова.pdf
11 грудня 2020 17:33
Довідки з банку.PDF
11 грудня 2020 17:33
Довідка_покриття.pdf
11 грудня 2020 17:33
Довідка_ЄС.pdf
11 грудня 2020 17:33
Дмитришин трудова.pdf
11 грудня 2020 17:33
Вовків трудова.pdf
11 грудня 2020 17:33
ВитягПДВ-РБ.pdf
11 грудня 2020 17:33
Виписка Річ Бразерс.pdf
11 грудня 2020 17:33
Аналогічний договір.PDF
11 грудня 2020 17:33
55договірна.imd
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ССР.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_РТСП.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОС_7-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОС_6-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОС_4-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОС_2-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОС_1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОПРОС_7-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОПРОС_6-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОПРОС_4-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ОПРОС_1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС2_7-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС2_1-1-3.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_7-1-6.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_7-1-6.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_7-1-5.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_7-1-4.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_7-1-3.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-11.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-8.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_1-1-2.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.rtf
11 грудня 2020 17:33
55_ДЦ_ДЦ.rtf
11 грудня 2020 17:33
1-ДФ.PDF
11 грудня 2020 17:33
1 пв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"

ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
#41425076
Переможець 19 359 294,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"
#41425076
19 359 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:33
Додаткова угода 2 Будівництво_зміна фінасування.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:34
кошторис 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
кошторис 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:05
Додаткова угода до Договору _ 19 на будівництво КЦРР в с Волосянка.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:26
Гарантія_будівництво КЦРР в с Волосянка.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:16
Протокол _ 39.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:42
Договір укладений
28 грудня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття рішення про усунення розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківська гарантія забезпечення виконання зобовязання
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 24687/20-ГВ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування договору, графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору (Кошториси)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування договору
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML