Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АОМС"Єврорегіон Карпати - Україна" |
Код ЄДРПОУ: | 35189943 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Ганкевич Андрій Євгенович +380322600979 eku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 19 993 831,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 969,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 99900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами у міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 16:52 |
Тендерна документацiя_2020_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.docx | |
26 листопада 2020 16:52 |
Додаток 5. Проект договору_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.docx | |
26 листопада 2020 16:52 |
Додаток 4. Вимоги на виконання_ст.17_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.docx | |
26 листопада 2020 16:52 |
Додаток 3. Технiчна специфiкацiя_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.docx | |
26 листопада 2020 16:52 |
Додаток 2. Квалiфiкацiйнi критерii_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.doc | |
26 листопада 2020 16:52 |
Додаток 1. Цiнова пропозицiя_Будівництво КЦРР в с. Волосянка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-24-000023 ● eeaf50e8bbdb4dc58b6bb8d80f137b58
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 207
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.03.2021 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-26-006285-a, 26.11.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-26-006285-а від 13 квітня 2021 року Асоціація органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати – Україна» (надалі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідно до Приміток до п.2 Додатку №4 до Тендерної документації закупівлі UA-2020-11-26-006285-а «Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області» (надалі – Тендерна документація): «У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. Документальне підтвердження вимог, зазначених у графі «Спосіб документального підтвердження учасником переможцем» також інформація, що є у відкритих єдиних державних реєстрах може бути подано у складі пропозиції для полегшення роботи тендерного комітету з під час здійснення оцінки тендерних пропозицій та процесу укладення договору про закупівлю у формі довідки (довідок) в довільній формі.» Відповідно до листа Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним»: «Щодо відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Міністерство юстиції України відповідно до визначених повноважень, серед іншого, здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі - Єдиний реєстр підприємств). Порядок формування, ведення й користування Єдиним реєстром підприємств, а також порядок надання відомостей з нього установлено Положенням про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3018/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19 вересня 2011 року № 1106/19844. У Єдиному реєстрі підприємств міститься інформація про боржників, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство та судову процедуру, в якій перебуває боржник, у тому числі стосовно визнання боржника банкрутом та відкриття щодо нього процедури ліквідації (відповідно до пункту 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» це є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі) та інші дані. З метою спрощення реалізації суб’єктами підприємницької діяльності права на участь у здійсненні державних закупівель та для інших цілей провадження господарської діяльності, Міністерством юстиції забезпечено можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформацію з Єдиного реєстру підприємств в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів. З детальною інформацією щодо отримання інформації з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України за посиланням: напрями діяльності/ банкрутство/ єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство/ порядок отримання інформації з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство/ покрокові дії для отримання інформаційної довідки з єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://minjust.gov.ua/section_397). Додатково повідомляємо, що Міністерством юстиції України забезпечується вільний доступ до Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів та Єдиного реєстру нотаріусів. Враховуючи викладене, на сьогодні повністю забезпечено відкритий доступ до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України та надання відповідних електронних сервісів.» Дані про те, що підприємство не є банкрутом, перевіряються Замовником на етапі кваліфікації та підтверджуються витягом з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство: Також варто зауважити, що в складі пропозиції учасника-переможця ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» міститься файл «витяг ЄДР.pdf». Відповідно до наданого файлу, Відомості про перебування учасника-переможця у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство відсутні. Враховуючи вищенаведене, Замовником на етапі кваліфікації переможця закупівлі UA-2020-11-26-006285-а «Будівництво Карпатського центру регіонального розвитку в с. Волосянка Сколівського району Львівської області» перевірено відповідність учасника ПП «КОМФОРТ-СКОЛЕ» на відсутність підстав для відмови участі в закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення учасника відповідно до ст.17 Закону відсутні.
2021-04-13 18:16:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" #41425076 |
Переможець |
19 359 294,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:33
|
Додаткова угода 2 Будівництво_зміна фінасування.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:34
|
кошторис 7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 6.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
кошторис 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:05
|
Додаткова угода до Договору _ 19 на будівництво КЦРР в с Волосянка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:26
|
Гарантія_будівництво КЦРР в с Волосянка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 17:16
|
Протокол _ 39.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 15:42
|
Договір | укладений |
28 грудня 2020 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття рішення про усунення розбіжностей |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №39 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківська гарантія забезпечення виконання зобовязання |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24687/20-ГВ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування договору, графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до договору (Кошториси) |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування договору |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |