Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
167 308 415,00 UAH
UA-2020-11-26-006242-a 489dd6246263490d919be52d20f57d63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 26 січня 2021 12:29
Очікувана вартість: 167 308 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 836 542,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 836542.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
мІсцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-02 — /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 16:14
Армування укосів земляного полотна на підходах до шляхопроводу.pdf
05 січня 2021 16:12
3_Н-02 км 311-315. Поперечні профілі конструкції дорожнього одягу (1).pdf
23 грудня 2020 12:44
ТД кап.ремонт Н-02 км 311+009 - км 315+766 зі змінами.pdf
23 грудня 2020 12:44
Додатки до ТД зі змінами.pdf
23 грудня 2020 12:40
Проект договору зі змінами.doc
23 грудня 2020 12:39
перелік змін до ТД Н-02 км 311+009 - км 315+766.pdf
26 листопада 2020 16:54
Проект договору.doc
26 листопада 2020 16:52
ТД кап.ремонт Н-02 км 311+009 - км 315+766.pdf
26 листопада 2020 16:52
Додатки до ТД.pdf
26 листопада 2020 16:52
Підсумкова відомість ресурсів.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 04 січня 2021 14:03
Дата відповіді: 05 січня 2021 16:10
Прохання розмістити креслення поперечних профілів д/о та специфікацію геотекстильних матеріалів, так як не зрозумило які матеріали використовуються? Також прохання уточнити чи можливе закладення в договірну ціну дальність транспортування піску іншу ані ж 110 км так як прописано в технічному завданні?
Відповідь: У відповідь на звернення надаємо креслення по об'єкту: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 311+009 – км 315+766, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Також звертаємо Вашу увагу, що технічним завданням не передбачено транспортування піску на відстань 110 км.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2021 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 157 270 000,00
UAH з ПДВ
157 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 163 125 700,00
UAH з ПДВ
162 289 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 162 289 170,00
UAH з ПДВ
162 289 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2021 11:25
Електронний підпис
04 лютого 2021 19:53
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:26
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:11
public_doc (9).pdf
04 лютого 2021 09:11
public_doc (1).p7s
04 лютого 2021 09:11
МВС.pdf
28 січня 2021 11:34
Електронний підпис
28 січня 2021 11:32
ЦПУ геодезиста.pdf
28 січня 2021 10:19
Електронний підпис
28 січня 2021 10:16
Довідка про АБЗ.pdf
25 січня 2021 08:02
Електронний підпис
22 січня 2021 15:36
Електронний підпис
22 січня 2021 15:30
21.Виписка з Банку.pdf
22 січня 2021 15:30
19.Документи банку.7z
22 січня 2021 15:30
22. Ліцензія.pdf
22 січня 2021 15:30
16.1. Статут.pdf
22 січня 2021 15:30
12. Проект договору.pdf
22 січня 2021 15:30
6.11._Оригiнал_дипломiв.pdf
22 січня 2021 15:30
3.5.Техніка ШБУ-50 ч3.7z
22 січня 2021 15:30
3.4.Техніка ШБУ-50 ч2.7z
22 січня 2021 15:30
3.3.Техніка ШБУ-50 ч1.7z
22 січня 2021 15:30
3.2.Техніка ТОВ БУМ.7z
22 січня 2021 15:30
3.1.Власна техніка.7z
22 січня 2021 15:30
0.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 січня 2021 20:52
Електронний підпис
23 січня 2021 20:20
4.3.3. № Б-А-12 від 11.06.2019.pdf
23 січня 2021 20:20
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2021 20:20
12. Інші документи.pdf
23 січня 2021 20:20
8. ISO 9001-2015.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.12. Машиністи фрези.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.9.2. Машиністи котка.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.9.1. Машиністи котка.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.3. Машиністи крана.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.2.2. Водії.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.2.1. Водії.pdf
23 січня 2021 20:20
4.2.1. ІТР.pdf
23 січня 2021 20:20
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

23 січня 2021 10:10
Електронний підпис
22 січня 2021 23:23
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
22 січня 2021 23:23
ліцензія.zip
22 січня 2021 23:23
Транспортна схема.PDF
22 січня 2021 23:23
Статут Оттема (1).pdf
22 січня 2021 23:23
Скан витягу ПДВ.pdf
22 січня 2021 23:23
Сертифікат ИССО.PDF
22 січня 2021 23:23
Рішення Оттема (2).PDF
22 січня 2021 23:23
Рішення Засновників.PDF
22 січня 2021 23:23
Реєстр документів.PDF
22 січня 2021 23:23
Проект договору.PDF
22 січня 2021 23:23
Новий статут РДС.pdf
22 січня 2021 23:23
Інформація про мтб.PDF
22 січня 2021 23:23
Інформація про АБЗ.PDF
22 січня 2021 23:23
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.PDF
22 січня 2021 23:23
Довідки ст.17.PDF
22 січня 2021 23:23
Гарантія та додатки.rar
22 січня 2021 23:23
Витяг з ЄДР 07.07.2020.pdf
22 січня 2021 23:23
Технічні паспорти.pdf
22 січня 2021 23:23
Інвентарні картки.pdf
22 січня 2021 23:23
ЛИСТ ТФ ТОВ Ескадор.pdf
22 січня 2021 23:23
ЛИСТ ТОВ Ескадор.pdf
22 січня 2021 23:23
Остапенко.pdf
22 січня 2021 23:23
Олійник.pdf
22 січня 2021 23:23
Крикливий.pdf
22 січня 2021 23:23
Джуринський Маренич.pdf
22 січня 2021 23:23
Договір суборенди.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №6 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №5 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №4 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №3 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №2 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ №101-19 (107-111).pdf
22 січня 2021 23:23
КБ №1 дог 108-17.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 9 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 8 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 7 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 6 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 5 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 42Б ч.4.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 42Б ч.3.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 42Б ч.2.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 42Б ч.2-1.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 42Б ч.1.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 4 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 33П ч.2.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 33П ч.1.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 3 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 2 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.7.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.6.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.5.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.4.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.3.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.2.pdf
22 січня 2021 23:23
КБ 121.19 ч.1.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 12 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 11 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 10 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
КБ 1 дог №18-18П.PDF
22 січня 2021 23:23
Договір №18-18П.pdf
22 січня 2021 23:23
Договір №121-19.pdf
22 січня 2021 23:23
Договір №108-17.pdf
22 січня 2021 23:23
Договір №101-19.pdf
22 січня 2021 23:23
Дог.№42Б.pdf
22 січня 2021 23:23
Дог. №33П.pdf
22 січня 2021 23:23
Відгук САД Одеса.PDF
22 січня 2021 23:23
Договір оренди АБЗ.PDF
22 січня 2021 23:23
Атестат АБЗ нова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 157 270 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 14:36

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) учасника: - в гр. 6 з п. 51 по п. 53 не вірно зазначено назву документу, що підтверджує приналежність техніки учаснику; - в гр. 6 п. 7 не вірно зазначена дата документу, що підтверджує приналежність техніки; - в гр. 3 п. 49 не вірно зазначений рік випуску; - в гр. 6 п. 50, двічі зазначено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ №127246 від 02.10.2019 р. 2) В інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), в гр. 3 не вказано тип АБЗ. 3) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників учасника: - в гр. 3 п. 12 не вірно вказано прізвище геодезиста; - в гр. 4 п. 13 не вірно вказано спеціальність працівника. 4) Згідно п. 9.4 цивільно-правового договору №0710-01 від 07.10.2020 р.: «Матеріал, інструмент, обладнання та необхідні умови надаються Замовником Виконавцю для виконання робіт за актом приймання-передачі протягом 2 (двох) днів з моменту підписання цього Договору». Але учасником не завантажено такого акту у складі тендерної пропозиції учасника. 5) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника: - в гр. 2 п. 5 та п. 6 посаду вказано не згідно підтверджуючих документів. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 5 про наявність асфальтобетонного(их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 5 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). 3) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв). 4) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спеаціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 5) Згідно вимог розділу III част. 8 ТД, у разі залучення до виконання робіт субпідрядника, до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються: - документально підтверджена інформація про: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1.1 Додатку 3 ТД на техніку, залучену субпідрядником згідно форми табл. 1); наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (п. 4.1 Додатку 3 ТД на працівників, залучених субпідрядником згідно форми табл. 3). Згідно вимог п. 4 додатку 3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) продовження до протоколу №32 від 27.01.2021 року ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів); - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учаснику необхідно надати в повному обсязі цивільно-правовий договір №0710-01 від 07.10.2020 р.; - на виконання вимог розділу III част. 8 ТД, п. 4 додатку 3 до ТД, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
157 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:15
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:04
18_4_22 км 31-315 Н-02.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:01
18_3_370 від 23.12.21 Н-02 км 311-315.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 08:04
Додаткова угода № 18_2_136 від 08.06.21..pdf зміни до договору
09 червня 2021 08:03
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 10:57
18_1_30 від 12.03.21 Н-02 311-315.pdf зміни до договору
12 березня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 10:23
договір №18 від 16.02.2021р. 157270,000.pdf укладений
17 лютого 2021 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 157 270 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/1/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 2 000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333,33 грн. (триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 91 000,00 грн. (дев’яносто одна тисяча гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 406.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/2/136
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 91 000,00 грн. (дев’яносто одну тисячу гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 157 270 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/3/370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 157 270 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/4/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ