Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень
Canteen services
Очікувана вартість
8 591 400,00 UAH
UA-2020-11-26-006033-b 1b4108ef5f1a4075a6b8137783e203b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Іванівна Кавуліч

+380679147283 kz_kpni_dor@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська область обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Контактна особа: Наталя Іванівна Кавуліч
+380679147283
kz_kpni_dor@i.ua
Додаткові контактні особи: Байталюк Любов Сергіївна
+380679147283
kz_kpni_dor@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal " Krinichansky neuropsychiatric boarding " Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 24448811
Contact point: Kavulich Nataly Ivanivna
+380679147283
kz_kpni_dor@i.ua
Additional contacts: Байталюк Любов Сергіївна
+380679147283
kz_kpni_dor@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 лютого 2021 13:49
Очікувана вартість: 8 591 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 257742 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 13:18
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 8 591 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 957 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Canteen services
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 лютого 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Тендерна документація подається на українській мові. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід виконання аналогічних договорів : 15%
більше 4-х років:: 15%
від 1 до 4 років:: 5%
менше 1 року: 0%
Наявність працівників відповідної кваліфікації: 10%
штат укомплектований працівниками з фаховою освітою, досвідом роботи, наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки:: 10%
штат укомплектований працівниками з фаховою освітою, досвідом роботи:: 5%
штат укомплектований необхідними працівниками:: 0%
Гарантійні зобов’язання: 5%
наявна матеріально – технічна база (власна виробнича база, спеціалізований автотранспорт), яка дозволяє надавати послуги в складних умовах:: 5%
наявна матеріально–технічна база, яка дозволяє надавати послуги на умовах аутсорсинга:: 0%
30 листопада 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:20
зміни.doc
30 листопада 2020 13:20
нова редакція тд.doc
26 листопада 2020 13:18
тд (1).doc
30 листопада 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 13:20
зміни.doc
30 листопада 2020 13:20
нова редакція тд.doc
26 листопада 2020 13:18
тд (1).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-26-006033-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42234821
Дата подання: 11 січня 2021 16:03
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”)
КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" (надалі за текстом – Замовник) 26 листопада 2020 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-26-006033-b) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: «55510000-8 Послуги їдалень». Запланована вартість закупівлі становить: 8 591 400,00 За результатами прекваліфікації, тендерну пропозицію ТОВ «Олімпіус Консалт» (надалі за текстом – Скаржник) дискваліфіковано. Учасник, тільки після звернення до Замовника мав отримав протокол розгляду тендерної пропозиції лише 11.01.2021. З зазначеного вище протоколу вбачається, що Замовником визначено 5 підстав для дискваліфікації тендерної пропозиції Скаржника. Звертаємо увагу колегії, що 4 з зазначених підстав стосується кваліфікаційних критеріїв і Замовником не було надано 24 години на виправлення зазначених помилок, як того вимагає ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон). 1. Щодо ненадання рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби. В Додатку 2 Тендерної документації, який має назву «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», міститься така вимога щодо надання: «Рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів або власника транспортних засобів, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі)». Зважаючи на те, що дана вимогам підтверджує наявність матеріально-технічної бази, відповідно до вимоги ст. 16 Закону та розміщена Замовником в додатку, в якому викладені кваліфікаційні критерії до учасників, у разі ненадання будь-якого з документів, зазначеного в даному додатку, Замовник повинен надати такому учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, як того вимагає ч. 16 ст. 29 Закону. Замовником не надано Скаржнику 24 години на виправлення зазначеної невідповідності, чим грубо порушим його права як учасника закупівлі. Вищенаведене свідчить про грубе порушення Замовником закупівлі вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо невідповідності медичних книжок. В Додатку 2 Тендерної документації, який має назву «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», міститься така вимога щодо надання: «копії особистих медичних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі виключно при наявності згоди на збір, обробку та поширення персональних даних кожного із таких працівників (ф. 1 - ОМК)». Навіть якщо уявити, що Скаржником допущено помилку, то відхилення з даної підстави є неправомірним. Зважаючи на те, що дана вимогам підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимоги ст. 16 Закону та розміщена Замовником в додатку, в якому викладені кваліфікаційні критерії до учасників, у разі ненадання будь-якого з документів, зазначеного в даному додатку, Замовник повинен надати такому учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, як того вимагає ч. 16 ст. 29 Закону. Проте, звертаємо увагу Колегії, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено, обов’язкової наявності фото форми 1-ОМК, що свідчить про відсутність порушення в тендерній пропозиції Скаржника в цій частині. Замовником не надано Скаржнику 24 години на виправлення зазначеної невідповідності, чим грубо порушим його права як учасника закупівлі. Вищенаведене свідчить про грубе порушення Замовником закупівлі вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо відсутності працівників з відповідними сертифікатами. В Додатку 2 Тендерної документації, який має назву «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», міститься така вимога щодо надання: «Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких сертифікатів не менше 2 працівників». На виконання вимог тендерної документації, Скаржником подано сертифікати (файл «Сертифікати НАССР.pdf») на працівників Торощин М.В. та Базавлуцький О.О., які також зазначені в довідці про наявність працівників. Тобто, Скаржником виконано зазначену вимогу в повному обсязі, а тому дискваліфікація тендерної пропозиції з цієї підстави є абсолютно неправомірною. Навіть якщо уявити, що Скаржником допущено помилку, то відхилення з даної підстави є неправомірним. Зважаючи на те, що дана вимогам підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимоги ст. 16 Закону та розміщена Замовником в додатку, в якому викладені кваліфікаційні критерії до учасників, у разі ненадання будь-якого з документів, зазначеного в даному додатку, Замовник повинен надати такому учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, як того вимагає ч. 16 ст. 29 Закону. 4. Щодо непідтвердження фінансової спроможності. В Додатку 2 Тендерної документації, який має назву «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», міститься така вимога щодо надання: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: чистий дохід (виручка) за останній звітний період повинен складати не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі». Зважаючи на те, що дана вимогам підтверджує фінансову спроможність учасника, відповідно до вимоги ст. 16 Закону та розміщена Замовником в додатку, в якому викладені кваліфікаційні критерії до учасників, у разі ненадання будь-якого з документів, зазначеного в даному додатку, Замовник повинен надати такому учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, як того вимагає ч. 16 ст. 29 Закону. Замовником не надано Скаржнику 24 години на виправлення зазначеної невідповідності, чим грубо порушим його права як учасника закупівлі. Вищенаведене свідчить про грубе порушення Замовником закупівлі вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Щодо ненадання орієнтовної калькуляції. Дійсно, в тендерній документації містилася вимога, щодо подання орієнтовної калькуляції загальної вартості тендерної пропозиції. Звертаємо увагу Колегії, що форма проведення закупівлі – відкриті торги з публікацією на англійській мові. Тобто, в даному виді закупівель, учасники не можуть подавати інформацію про ціну до моменту проведення аукціону. Учасники, які розкривають свою ціну до аукціону – повинні бути дискваліфіковані, що підтверджується сталою практикою розгляду скарг у сфері публічних закупівель. Також звертаємо увагу на те, що Замовником не наведено жодних вимог до форми зазначеного документу На виконання вимог тендерної документації, Скаржником подано документ (файл «Розрахунок не заповнений.pdf»), чим виконано вимоги тендерної документації. Даний документ не може бути заповнений зважаючи на вимоги Закону щодо відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Тому, належить дійти висновку про те, що Скаржником виконано дану вимогу в повному обсязі, а тому дискваліфікація з цієї підстави є неправомірною, безпідставною та такою, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 16:13
рішення від 13.01.2021 №419(+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 16:13
рішення від 21.01.2021 №1076.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1076 від 21.01.2021 р. Замовник скасував своє рішення, оформлене протоколом від 06.01.2021 р., та повторно розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ».
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 14:57

Документи подані скаржником

11 січня 2021 15:54
Скарга Олімпіус.pdf

Документи подані замовником

15 січня 2021 13:03
Протокол № 461.PDF
26 січня 2021 13:58
протокол № 298.pdf
28 січня 2021 14:57
відповідь АМКУ.PDF
28 січня 2021 14:57
проткол №4720001.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 лютого 2021
UA-2020-11-26-006033-b1b4108ef5f1a4075a6b8137783e203b0
Найменування: КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 24448811
Місцезнаходження: 52323, Україна, Дніпропетровська область обл., Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ФУД-КУК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2021 14:04

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:05
Рейтинг.zip
24 грудня 2020 09:05
Лiцензiя.zip
24 грудня 2020 09:05
Довiренiсть_Рижий.zip
24 грудня 2020 09:05
Гарантия_8923.zip
24 грудня 2020 09:05
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 09:05
Довідка повноваження.pdf
24 грудня 2020 09:05
Опис до Статуту.pdf
24 грудня 2020 09:05
Статут Товариства.pdf
24 грудня 2020 09:05
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2020 09:05
Копія звіту 1ДФ.pdf

Документи

28 грудня 2020 11:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

24 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:11
Калькуляція.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 3 ТЗ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 1 ЦП.PDF
24 грудня 2020 10:11
Штатний розпис.zip
24 грудня 2020 10:11
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
24 грудня 2020 10:11
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
24 грудня 2020 10:11
МЕДКНИГИ.rar
24 грудня 2020 10:11
КПР нові Статутні.rar
24 грудня 2020 10:11
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
24 грудня 2020 10:11
ДНІПРОСТАЛІВСЬКА 1.rar
24 грудня 2020 10:11
дипломи.rar
24 грудня 2020 10:11
аналог договір 2019р.rar
24 грудня 2020 10:11
ISO 22000 2019.PDF
24 грудня 2020 10:11
ISO 22000 2007.rar
24 грудня 2020 10:11
ISO 14001-2015.pdf
24 грудня 2020 10:11
ISO 9001 2015.rar
24 грудня 2020 10:11
1 ДФ 3 квартал.rar
24 грудня 2020 10:11
Штатний розпис_К.zip
24 грудня 2020 10:11
сертифікати якості.pdf
24 грудня 2020 10:11
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
НЕЦІНОВІ гарант. зобов.rar
24 грудня 2020 10:11
Лист-зг. з умов. закуп..PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо субпідр..PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо миття авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо коду.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо вивез. ТПВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист про тару.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист про Статут.PDF
24 грудня 2020 10:11
ЗВІТ про суми нарах.ЗП.rar
24 грудня 2020 10:11
Захист довкілля.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 7.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 6 ПД.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідки з банку_21_12_2020.zip
24 грудня 2020 10:11
Довідка ст.17.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка про рахунки.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка про авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка МТБ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гарант. лист.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гарант. лист ст.17.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гаран. лист.PDF
24 грудня 2020 10:11
відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 грудня 2020 10:11
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
24 грудня 2020 10:11
Банківська гарантія.zip

Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 09:39
Електронний підпис
23 лютого 2021 09:37
довідка мвс.pdf
22 лютого 2021 16:39
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:34
довідка мвс.pdf
15 лютого 2021 11:43
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:40
тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2021 11:40
технічне завдання.pdf
15 лютого 2021 11:39
калькуляція.pdf
15 лютого 2021 11:39
довідки.pdf
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:38
рішення власника.pdf
24 грудня 2020 15:38
реєстр.pdf
24 грудня 2020 15:38
проект договору.pdf
24 грудня 2020 15:38
приказ на директора.pdf
24 грудня 2020 15:38
опис.pdf
24 грудня 2020 15:38
листи.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников5.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников4.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников3.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников2.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников1.pdf
24 грудня 2020 15:38
додаток 3.pdf
24 грудня 2020 15:38
калькуляція.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 32 2012р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 15 2015р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 14 2016р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 12 2014р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 09 2017р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 4 2013р.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 04 2018р..pdf
24 грудня 2020 15:38
довідки.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка ст.17.pdf
24 грудня 2020 15:38
вытяг ндс.jpeg
24 грудня 2020 15:38
выписка.pdf
24 грудня 2020 15:38
відомості.pdf
24 грудня 2020 15:38
витяг єдрпоу.pdf
24 грудня 2020 15:38
витяг рішення.pdf
24 грудня 2020 15:38
тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2020 15:38
Форма 2 АРТ 9 мес.2020.pdf
24 грудня 2020 15:38
файницкая.pdf
24 грудня 2020 15:38
Ф1. Баланс 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
потужність школа.pdf
24 грудня 2020 15:38
позняк.pdf
24 грудня 2020 15:38
накази працівники.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция форма 2 за 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция баланс 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция 1ДФ АРТ.pdf
24 грудня 2020 15:38
додаткова угода.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода №4.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода №2.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода № 5.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода № 3.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір мусор.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка працівники.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка мтб.pdf
24 грудня 2020 15:38
діпломи файницька.pdf
24 грудня 2020 15:38
диплом Бондаренко В.И..pdf
24 грудня 2020 15:38
відомість обладнання.pdf
24 грудня 2020 15:38
відгук.pdf
24 грудня 2020 15:38
Баланс АРТ 9 мес.2020.pdf
24 грудня 2020 15:38
акти1.pdf
24 грудня 2020 15:38
акти.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт 447.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт 446.pdf
24 грудня 2020 15:38
iso 22000.pdf
24 грудня 2020 15:38
iso 9001.pdf
24 грудня 2020 15:38
потужність.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт склад 447.pdf
24 грудня 2020 15:38
Мед книжка Позняк В..PDF
24 грудня 2020 15:38
потужність.pdf
24 грудня 2020 15:38
Договір Арт Синтез.pdf
24 грудня 2020 15:38
д.у..pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0005.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0003.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0002.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0001.pdf
24 грудня 2020 15:38
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
24 грудня 2020 15:38
IMG-781e3f8acef2ac020f12305d28543c09-V.jpg
24 грудня 2020 15:38
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 13:17
Електронний підпис
29 січня 2021 13:08
Електронний підпис
29 січня 2021 11:27
Довідка-пояснення.pdf
29 січня 2021 11:27
2. Сертифікат Торощин.pdf
29 січня 2021 11:27
1. Наказ технолог.pdf
28 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
28 грудня 2020 08:45
Виписка з ЄДР.pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Статут.pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг.pdf
28 грудня 2020 08:45
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 грудня 2020 08:45
Опись к статуту.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка 9 ст 9.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист демпінг.pdf
28 грудня 2020 08:45
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 08:45
Гарантійний нпа.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист-згода проект.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист переможці.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист відповідність.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка 17 повна.pdf
28 грудня 2020 08:45
ISO 22000 14 груд. 2020 р..pdf
28 грудня 2020 08:45
Статистика (Відомості).pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг завірений.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Сильченко.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Журавлева.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Прохоренко.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Поликевич.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Бабяр.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Броварник.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір на вивіз ТПВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудовая Пустовая В.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Кириченко А.О..pdf
28 грудня 2020 08:45
акти Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка технолог.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка зода особи.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка транспорт.pdf
28 грудня 2020 08:45
Акти Агофудлогістик.pdf
28 грудня 2020 08:45
трудова Голуб.pdf
28 грудня 2020 08:45
ТрудоваКривенко Д.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Відгук Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
ПП Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
ПП Агрофудлогістик.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір оренди ОККО.pdf
28 грудня 2020 08:45
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2020 08:45
Штатний розпис на 2021р.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Федотова.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Торощин.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Шевченко О.О..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Лозовая Т.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Ловчиков Г.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Деркач О.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Пшеничный С.Є..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Дунаєв Д.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.1.pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.2.pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.3.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка працівники.pdf
28 грудня 2020 08:45
Сертифікати НАССР.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка МТБ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Звіт по ЄСВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Диплом Базавлуцький.pdf
28 грудня 2020 08:45
Бух. довідка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1076 від 21.01.2021 р. Замовник скасував своє рішення, оформлене протоколом від 06.01.2021 р., та повторно розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ». За результатами розгляду Замовник зазначає, що тендерна пропозиція учасника має невідповідності в інформації та/або документах, які полягають у наступному: 1. Згідно з вимогами ТД обов’язкова наявність в штаті Учасника технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. У складі пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт» надана довідка № 9/16 від 22.12.2020 р. про наявність кваліфікованого персоналу. П. 2 довідки № 9/16 містить інформацію про інженера-технолога харчової промисловості Базавлуцького Олега Олександровича, досвід роботи за спеціальністю 120 місяців (10 років). Згідно з трудовою книжкою АХ № 405077, заповнена 10.06.2011 р., Базавлуцький Олег Олександрович 11.12.1992 року народження, обіймає в ТОВ «Олімпіус Консалт» посаду директора виробництва на підставі наказу № 9-к від 23.04.2020 р. Аналогічна інформація щодо посади - директор виробництва, міститься в особистій медичній книжці ф 1-ОМК Базавлуцького О.О., серія РРР № 437306. Таким чином, у складі пропозиції відсутні документи, які підтверджують наявність у учасника технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати документи, які підтверджують наявність технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції, відповідно до умов тендерної документації. 2. Згідно з вимогами ТД учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO (надати у складі пропозиції оригінали сертифікатів не менше 2 працівників). У складі пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт» наявні: свідоцтво № 02/20-4 від 07.10.2020, видане Базавлуцькому Олегу Олександровичу, свідоцтво № 02/20-3 від 07.10.2020, видане Торощину Михайлу Володимировичу, про проходження теоретичного та практичного курсу «Внутрішній аудит системи управління безпечністю харчових продуктів. Таким чином, у складі пропозиції відсутні сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO щонайменше на 2 працівників. Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати оригінали сертифікатів з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO щонайменше на 2 працівників. 3. Згідно з вимогами ТД по неціновому критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації» учасник підтверджує укомплектованість штату працівниками з фаховою освітою; наявність в штаті завідуючого виробництвом з фаховою освітою і досвідом роботи, в тому числі, в соціальній сфері; наявність сертифікатів на систему управління якістю та безпеки. У складі пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт» наявна довідка № 9/16 від 22.12.2020 про наявність кваліфікованого персоналу. Відповідно до п.2 довідки інженер-технолог харчової промисловості Базавлуцький Олег Олександрович, який займає посаду начальника виробництва та технолога, має досвід роботи за спеціальністю 120 місяців. З витягу з трудової книжки Базавлуцького О.О. АХ № 405077, відкритої 10.06.2011 р., прослідковується період роботи з 28.09.2018 року. Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати повний витяг з трудової книжки Базавлуцького О.О. АХ № 405077, який підтверджує досвід роботи технологом 10 років, в тому числі в соціальній сфері. 4. Згідно з вимогами ТД учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічні договори у складі пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт», а саме: № 21/04 від 21.04.2020 з ТОВ «ВП «Агрофудлогістік», № 13/04 від 13.04.2020 з ТОВ «Сінергія Груп», не відповідають вимогам ТД оскільки в них не прослідковується повний цикл організації гарячого 4-разового харчування. Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати документи відповідно до умов тендерної документації, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в яких прослідковується повний цикл організації гарячого харчування. 5. В порушення вимог ТД учасником ТОВ «Олімпіус Консалт» не надано рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів або власника транспортних засобів, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі). Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати рішення про державну реєстрацію потужності на транспортні засоби (виданий на ім’я учасника торгів або власника транспортних засобів, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі). 6. Згідно з вимогами ТД фінансова спроможність учасника закупівлі підтверджується фінансовою звітністю; чистий дохід (виручка) за останній звітний період повинен складати не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, очікувана вартість становить 8 591 400,00 грн. На підтвердження фінансової спроможності учасник у складі пропозиції надав копії «Балансу» ф 1-м та «Звіту про фінансові результати» ф 2-м: 1) за 2019 рік, які підписані електронним підписом керівника Мариновського О.В., з відміткою про прийняття, а також копію квитанції від 21.02.2020 про доставлення документу до центру обробки електронних звітів Держстату; 2) за 1 півріччя 2020 р, які підписані електронним підписом керівника Торощина М.В., з відміткою про прийняття, а також копію квитанції від 23.07.2020 про доставлення документу до центру обробки електронних звітів Держстату; 3) за 9 місяців 2020 р., які не підписані електронним підписом керівника та не містять відмітку про прийняття, а також копію квитанції від 26.10.2020 про доставлення документу до центру обробки електронних звітів Держстату. Для усунення недоліків в порядку, визначеному частиною 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі», учаснику необхідно надати оформлену належним чином фінансову звітність («Баланс» ф 1-м та «Звіт про фінансові результати» ф 2-м), яка підтверджує чистий дохід (виручку) Учасника не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупі-влі. Згідно з умовами тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасни-ком, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Враховуючи вище викладене, у відповідності до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник проходить до висновку про необхідність надання учаснику - ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» 24 години для виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того зазначаємо, що пропозиція ТОВ «Олімпіус Консалт» не відповідає іншим вимогам тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 6.1 пунктом 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником згідно з додатком 3 Документації. Додаток 3 Документації містить інформацію щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі. Відповідно до додатку 3 Документації учасник в складі Пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми Пропозиції. У складі Пропозиції ТОВ «Олімпіус Консалт» відсутня орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми Пропозиції. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «Олімпіус Консалт» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Такий висновок викладений в рішенні № 1076-р/пк-пз від 21.01.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах стосовно умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 13:17
Електронний підпис
29 січня 2021 13:08
Електронний підпис
29 січня 2021 11:27
Довідка-пояснення.pdf
29 січня 2021 11:27
2. Сертифікат Торощин.pdf
29 січня 2021 11:27
1. Наказ технолог.pdf
28 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
28 грудня 2020 08:45
Виписка з ЄДР.pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг ПДВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Статут.pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг.pdf
28 грудня 2020 08:45
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 грудня 2020 08:45
Опись к статуту.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка 9 ст 9.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист демпінг.pdf
28 грудня 2020 08:45
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 08:45
Гарантійний нпа.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист-згода проект.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист переможці.pdf
28 грудня 2020 08:45
Лист відповідність.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка 17 повна.pdf
28 грудня 2020 08:45
ISO 22000 14 груд. 2020 р..pdf
28 грудня 2020 08:45
Статистика (Відомості).pdf
28 грудня 2020 08:45
Витяг завірений.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Сильченко.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Журавлева.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Прохоренко.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Поликевич.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Бабяр.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Броварник.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір на вивіз ТПВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудовая Пустовая В.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Кириченко А.О..pdf
28 грудня 2020 08:45
акти Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка технолог.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка зода особи.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка транспорт.pdf
28 грудня 2020 08:45
Акти Агофудлогістик.pdf
28 грудня 2020 08:45
трудова Голуб.pdf
28 грудня 2020 08:45
ТрудоваКривенко Д.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Відгук Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
ПП Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
ПП Агрофудлогістик.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір оренди ОККО.pdf
28 грудня 2020 08:45
Фінансова звітність.pdf
28 грудня 2020 08:45
Штатний розпис на 2021р.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Федотова.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Торощин.pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Шевченко О.О..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Лозовая Т.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Ловчиков Г.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Деркач О.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Пшеничный С.Є..pdf
28 грудня 2020 08:45
Трудова Дунаєв Д.В..pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.1.pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.2.pdf
28 грудня 2020 08:45
Санкнижки ч.3.pdf
28 грудня 2020 08:45
Договір Сінергія.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка працівники.pdf
28 грудня 2020 08:45
Сертифікати НАССР.pdf
28 грудня 2020 08:45
Довідка МТБ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Звіт по ЄСВ.pdf
28 грудня 2020 08:45
Диплом Базавлуцький.pdf
28 грудня 2020 08:45
Бух. довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 8 417 849,00
UAH з ПДВ
8 071 427,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 649 999 Документи
ТОВ ФУД-КУК 8 488 513,00
UAH з ПДВ
6 557 142,85
UAH з ПДВ
1.2142857143 5 399 999.99 Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 8 333 935,50
UAH з ПДВ
7 497 142,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 247 999.99 Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:11
Калькуляція.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 3 ТЗ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 1 ЦП.PDF
24 грудня 2020 10:11
Штатний розпис.zip
24 грудня 2020 10:11
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
24 грудня 2020 10:11
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
24 грудня 2020 10:11
МЕДКНИГИ.rar
24 грудня 2020 10:11
КПР нові Статутні.rar
24 грудня 2020 10:11
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
24 грудня 2020 10:11
ДНІПРОСТАЛІВСЬКА 1.rar
24 грудня 2020 10:11
дипломи.rar
24 грудня 2020 10:11
аналог договір 2019р.rar
24 грудня 2020 10:11
ISO 22000 2019.PDF
24 грудня 2020 10:11
ISO 22000 2007.rar
24 грудня 2020 10:11
ISO 14001-2015.pdf
24 грудня 2020 10:11
ISO 9001 2015.rar
24 грудня 2020 10:11
1 ДФ 3 квартал.rar
24 грудня 2020 10:11
Штатний розпис_К.zip
24 грудня 2020 10:11
сертифікати якості.pdf
24 грудня 2020 10:11
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
НЕЦІНОВІ гарант. зобов.rar
24 грудня 2020 10:11
Лист-зг. з умов. закуп..PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо субпідр..PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо миття авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо коду.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо вивез. ТПВ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист щодо авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист про тару.PDF
24 грудня 2020 10:11
Лист про Статут.PDF
24 грудня 2020 10:11
ЗВІТ про суми нарах.ЗП.rar
24 грудня 2020 10:11
Захист довкілля.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 7.PDF
24 грудня 2020 10:11
Додаток 6 ПД.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідки з банку_21_12_2020.zip
24 грудня 2020 10:11
Довідка ст.17.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка про рахунки.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка про авто.PDF
24 грудня 2020 10:11
Довідка МТБ.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гарант. лист.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гарант. лист ст.17.PDF
24 грудня 2020 10:11
Гаран. лист.PDF
24 грудня 2020 10:11
відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 грудня 2020 10:11
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
24 грудня 2020 10:11
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

24 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:05
Рейтинг.zip
24 грудня 2020 09:05
Лiцензiя.zip
24 грудня 2020 09:05
Довiренiсть_Рижий.zip
24 грудня 2020 09:05
Гарантия_8923.zip
24 грудня 2020 09:05
Проект договору.pdf
24 грудня 2020 09:05
Довідка повноваження.pdf
24 грудня 2020 09:05
Опис до Статуту.pdf
24 грудня 2020 09:05
Статут Товариства.pdf
24 грудня 2020 09:05
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2020 09:05
Копія звіту 1ДФ.pdf

Публічні документи

23 лютого 2021 09:39
Електронний підпис
23 лютого 2021 09:37
довідка мвс.pdf
22 лютого 2021 16:39
Електронний підпис
22 лютого 2021 16:34
довідка мвс.pdf
15 лютого 2021 11:43
Електронний підпис
15 лютого 2021 11:40
тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2021 11:40
технічне завдання.pdf
15 лютого 2021 11:39
калькуляція.pdf
15 лютого 2021 11:39
довідки.pdf
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:38
рішення власника.pdf
24 грудня 2020 15:38
реєстр.pdf
24 грудня 2020 15:38
проект договору.pdf
24 грудня 2020 15:38
приказ на директора.pdf
24 грудня 2020 15:38
опис.pdf
24 грудня 2020 15:38
листи.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников5.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников4.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников3.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников2.pdf
24 грудня 2020 15:38
Лесников1.pdf
24 грудня 2020 15:38
додаток 3.pdf
24 грудня 2020 15:38
калькуляція.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 32 2012р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 15 2015р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 14 2016р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 12 2014р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 09 2017р..pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 4 2013р.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір 04 2018р..pdf
24 грудня 2020 15:38
довідки.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка ст.17.pdf
24 грудня 2020 15:38
вытяг ндс.jpeg
24 грудня 2020 15:38
выписка.pdf
24 грудня 2020 15:38
відомості.pdf
24 грудня 2020 15:38
витяг єдрпоу.pdf
24 грудня 2020 15:38
витяг рішення.pdf
24 грудня 2020 15:38
тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2020 15:38
Форма 2 АРТ 9 мес.2020.pdf
24 грудня 2020 15:38
файницкая.pdf
24 грудня 2020 15:38
Ф1. Баланс 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
потужність школа.pdf
24 грудня 2020 15:38
позняк.pdf
24 грудня 2020 15:38
накази працівники.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция форма 2 за 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция баланс 2019.pdf
24 грудня 2020 15:38
Квитанция 1ДФ АРТ.pdf
24 грудня 2020 15:38
додаткова угода.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода №4.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода №2.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода № 5.pdf
24 грудня 2020 15:38
дод.угода № 3.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір мусор.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка працівники.pdf
24 грудня 2020 15:38
довідка мтб.pdf
24 грудня 2020 15:38
діпломи файницька.pdf
24 грудня 2020 15:38
диплом Бондаренко В.И..pdf
24 грудня 2020 15:38
відомість обладнання.pdf
24 грудня 2020 15:38
відгук.pdf
24 грудня 2020 15:38
Баланс АРТ 9 мес.2020.pdf
24 грудня 2020 15:38
акти1.pdf
24 грудня 2020 15:38
акти.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт 447.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт 446.pdf
24 грудня 2020 15:38
iso 22000.pdf
24 грудня 2020 15:38
iso 9001.pdf
24 грудня 2020 15:38
потужність.pdf
24 грудня 2020 15:38
договір.pdf
24 грудня 2020 15:38
акт склад 447.pdf
24 грудня 2020 15:38
Мед книжка Позняк В..PDF
24 грудня 2020 15:38
потужність.pdf
24 грудня 2020 15:38
Договір Арт Синтез.pdf
24 грудня 2020 15:38
д.у..pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0005.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0003.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0002.pdf
24 грудня 2020 15:38
Scan0001.pdf
24 грудня 2020 15:38
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
24 грудня 2020 15:38
IMG-781e3f8acef2ac020f12305d28543c09-V.jpg
24 грудня 2020 15:38
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Переможець 7 497 142,85
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
7 497 142,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2022 13:53
ДУ№7.pdf зміни до договору
01 березня 2022 13:43
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 08:01
ДУ№6.pdf зміни до договору
21 січня 2022 08:00
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 10:15
ДУ№5 їдальня.pdf зміни до договору
20 січня 2022 10:14
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 08:29
ДУ№4.pdf зміни до договору
13 січня 2022 08:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 08:27
ДУ№3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 08:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:50
дод.угода №20002.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 17:04
дод.угода №1.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:58
Протокол №490.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:58
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 12:26
Ліцензія_Повноваження_засвідчені нові.zip укладений
23 лютого 2021 12:24
9.ЕБГ ТОВ Ф АРТ-СИНТЕЗ UA-2020-11-26-006033-b.zip укладений
23 лютого 2021 12:24
довідка мвс.pdf укладений
23 лютого 2021 12:23
протокол №488.pdf укладений
23 лютого 2021 12:23
Договор № 6.pdf укладений
23 лютого 2021 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): улучшение качества предмета закупки при условии, что такое улучшение не приведет к увеличению суммы, обозначенной в договоре о закупке
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару н
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4 угоди №4 від 13 січня 2022року до договору №6 від 23 лютого 2021 року про надання послуг їдалень в наступній редакції: "дана додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою, обидва примірники мають однакову юридичну силу та набирають чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині виконання зобов'зань відповідно до ст.631 ЦКУ з 01.01.2022р. і діють до повного виконання зобов'зань по Договору".
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.1 додаткової угоди №5 від 20 січня 2022 року до договору №6 від 23 лютого 2021року про надання ПОСЛУГ ЇДАЛЕНЬ в наступній редакції: «дана додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою, обидва примірники мають одинакову юридичну силу та набирають чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині виконання зобов’язань з 01 січня 2022 року і діють до повного виконання забо’вязань по Договору». 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Інші пункти Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 312 715,41
UAH (в тому числі ПДВ 1 052 119,24 UAH)