Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshchiv - Kaniv - Sofiyivka on the section km 305+618 + 000 - km 311 + 009, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
194 351 912,60 UAH
UA-2020-11-26-005927-a 93a89585fbf24153a84606ad9b3bbd49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 09:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 15:56
Очікувана вартість: 194 351 912,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 971 759,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 971759.56 UAH
Publication date: 26 листопада 2020 16:25
Enquiries until: 10 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 16 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2021 09:00

Information

Estimated total value: 194 351 913 UAH including VAT
Minimal lowering step: 971 760 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-02 — /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка

GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshchiv - Kaniv - Sofiyivka on the section km 305+618 + 000 - km 311 + 009, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 16:08
Армування укосів земляного полотна на підходах до шляхопроводу.pdf
05 січня 2021 16:07
3_Н-02 км 305-311. Поперечні профілі конструкції дорожнього одягу.pdf
23 грудня 2020 13:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами.doc
23 грудня 2020 13:52
перелік змін до ТД.pdf
23 грудня 2020 13:08
перелік змін до ТД 305-311 Н-03.pdf
23 грудня 2020 13:14
Додатки до ТД зі змінами.pdf
23 грудня 2020 13:14
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009 зі змінами.pdf
26 листопада 2020 16:38
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009.pdf
26 листопада 2020 16:38
Додатки до ТД.pdf
26 листопада 2020 16:37
Підсумкова відомість ресурсів 305-311.rtf
26 листопада 2020 16:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 04 січня 2021 14:04
Дата відповіді: 05 січня 2021 16:05
Прохання розмістити креслення поперечних профілів д/о та специфікацію геотекстильних матеріалів, так як не зрозумило які матеріали використовуються? Також прохання уточнити чи можливе закладення в договірну ціну дальність транспортування піску іншу ані ж 110 км так як прописано в технічному завданні?
Відповідь: Надаємо креслення по об'єкту: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Також звертаємо Вашу увагу, що технічним завданням не передбачено транспортування піску на відстань 110 км.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 січня 2021
UA-2020-11-26-005927-a93a89585fbf24153a84606ad9b3bbd49
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 13:07

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 08:34
Електронний підпис
20 січня 2021 08:34
Електронний підпис
19 січня 2021 17:21
РЕЄСТР документів.pdf
19 січня 2021 17:21
Остапенко.pdf
19 січня 2021 17:21
Олійник.pdf
19 січня 2021 17:21
Крикливий.pdf
19 січня 2021 17:21
Джуринський Маренич.pdf
19 січня 2021 16:12
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
19 січня 2021 16:12
ліцензія банк.zip
19 січня 2021 16:12
Гарантія з додатками.zip
19 січня 2021 16:12
Транспортна схема.PDF
19 січня 2021 16:12
Статут Оттема (1).pdf
19 січня 2021 16:12
Скан витягу ПДВ.pdf
19 січня 2021 16:12
Сертифікат ИССО.PDF
19 січня 2021 16:12
Рішення Оттема (2).PDF
19 січня 2021 16:12
Рішення засновників.pdf
19 січня 2021 16:12
Проект Договору.PDF
19 січня 2021 16:12
Новий статут РДС.pdf
19 січня 2021 16:12
Інформація про АБЗ.PDF
19 січня 2021 16:12
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.PDF
19 січня 2021 16:12
Довідки за ст. 17.PDF
19 січня 2021 16:12
Витяг з ЄДР 07.07.2020.pdf
19 січня 2021 16:12
Технічні паспорти.pdf
19 січня 2021 16:12
Інвентарні картки.pdf
19 січня 2021 16:12
ЛИСТ ТФ ТОВ Ескадор.pdf
19 січня 2021 16:12
ЛИСТ ТОВ Ескадор.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір суборенди.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №6 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №5 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №4 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №3 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №2 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №101-19 (107-111).pdf
19 січня 2021 16:12
КБ №1 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 9 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 8 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 7 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 6 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 5 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.4.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.3.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.2-1.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.1.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 4 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 33П ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 33П ч.1.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 3 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 2 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.7.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.6.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.5.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.4.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.3.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.1.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 12 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 11 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 10 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 1 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
Договір №18-18П.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №121-19.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №108-17.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №101-19.pdf
19 січня 2021 16:12
Дог.№42Б.pdf
19 січня 2021 16:12
Дог. №33П.pdf
19 січня 2021 16:12
Відгук САД Одеса.PDF
19 січня 2021 16:12
Договір оренди АБЗ.PDF
19 січня 2021 16:12
Атестат АБЗ нова.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) учасника: - в гр. 6 з п. 51 по п. 53 не вірно зазначено назву документу, що підтверджує приналежність техніки учаснику; - в гр. 6 п. 7 не вірно зазначена дата документу, що підтверджує приналежність техніки; - в гр. 3 п. 49 не вірно зазначений рік випуску; - в гр. 6 п. 50, двічі зазначено свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ №127246 від 02.10.2019 р.; 2) В інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), в гр. 3 не вказано тип АБЗ. 3) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників учасника: - в гр. 3 п. 12 не вірно вказано прізвище геодезиста; - в гр. 4 п. 13 не вірно вказано спеціальність працівника. 4) Згідно п. 9.4 цивільно-правового договору №0710-01 від 07.10.2020 р.: «Матеріал, інструмент, обладнання та необхідні умови надаються Замовником Виконавцю для виконання робіт за актом приймання-передачі протягом 2 (двох) днів з моменту підписання цього Договору». Але учасником не завантажено такого акту у складі тендерної пропозиції учасника. 5) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника: - в гр. 2 п. 5 та п. 6 посаду вказано не згідно підтверджуючих документів. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2) Згідно пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 5 про наявність асфальтобетонного(их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 5 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) №з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). 3) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв). 4) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 5) Згідно вимог розділу III част. 8 ТД, у разі залучення до виконання робіт субпідрядника, до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються: - документально підтверджена інформація про: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1.1 Додатку 3 ТД на техніку, залучену субпідрядником згідно форми табл. 1); наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (п. 4.1 Додатку 3 ТД на працівників, залучених субпідрядником згідно форми табл. 3). Згідно вимог п. 4 додатку 3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) продовження до протоколу №31 від 27.01.2021 року ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - на виконання вимог пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів); - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; - на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, учаснику необхідно надати в повному обсязі цивільно-правовий договір №0710-01 від 07.10.2020 р.; - на виконання вимог розділу III част. 8 ТД, п. 4 додатку 3 до ТД, необхідно надати оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників субпідрядника.

Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 10:56
Електронний підпис
22 лютого 2021 10:54
19.02.2021.7z
12 лютого 2021 14:11
Електронний підпис
08 лютого 2021 16:56
Електронний підпис
08 лютого 2021 16:54
МВС.pdf
08 лютого 2021 16:54
public_doc (9).pdf
08 лютого 2021 16:54
public_doc (1).p7s
28 січня 2021 11:36
Електронний підпис
28 січня 2021 11:35
ЦПУ геодезиста.pdf
28 січня 2021 09:52
Електронний підпис
28 січня 2021 09:48
Довідка про АБЗ.pdf
19 січня 2021 18:04
Електронний підпис
19 січня 2021 18:04
Електронний підпис
19 січня 2021 17:51
0_Реєстр документів.pdf
19 січня 2021 17:51
6.11._Оригiнал_дипломiв.pdf
19 січня 2021 17:51
22. Ліцензія.pdf
19 січня 2021 17:51
16.1. Статут.pdf
19 січня 2021 17:51
12. Проект договору.pdf
19 січня 2021 17:51
3.5.Техніка ШБУ-50 ч3.7z
19 січня 2021 17:51
3.4.Техніка ШБУ-50 ч2.7z
19 січня 2021 17:51
3.3.Техніка ШБУ-50 ч1.7z
19 січня 2021 17:51
3.2.Техніка ТОВ БУМ.7z
19 січня 2021 17:51
3.1.Власна техніка.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 180 745 000,00
UAH з ПДВ
180 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 188 521 360,00
UAH з ПДВ
188 521 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 10:56
Електронний підпис
22 лютого 2021 10:54
19.02.2021.7z
12 лютого 2021 14:11
Електронний підпис
08 лютого 2021 16:56
Електронний підпис
08 лютого 2021 16:54
МВС.pdf
08 лютого 2021 16:54
public_doc (9).pdf
08 лютого 2021 16:54
public_doc (1).p7s
28 січня 2021 11:36
Електронний підпис
28 січня 2021 11:35
ЦПУ геодезиста.pdf
28 січня 2021 09:52
Електронний підпис
28 січня 2021 09:48
Довідка про АБЗ.pdf
19 січня 2021 18:04
Електронний підпис
19 січня 2021 18:04
Електронний підпис
19 січня 2021 17:51
0_Реєстр документів.pdf
19 січня 2021 17:51
6.11._Оригiнал_дипломiв.pdf
19 січня 2021 17:51
22. Ліцензія.pdf
19 січня 2021 17:51
16.1. Статут.pdf
19 січня 2021 17:51
12. Проект договору.pdf
19 січня 2021 17:51
3.5.Техніка ШБУ-50 ч3.7z
19 січня 2021 17:51
3.4.Техніка ШБУ-50 ч2.7z
19 січня 2021 17:51
3.3.Техніка ШБУ-50 ч1.7z
19 січня 2021 17:51
3.2.Техніка ТОВ БУМ.7z
19 січня 2021 17:51
3.1.Власна техніка.7z

Публічні документи

20 січня 2021 08:34
Електронний підпис
20 січня 2021 08:34
Електронний підпис
19 січня 2021 17:21
РЕЄСТР документів.pdf
19 січня 2021 17:21
Остапенко.pdf
19 січня 2021 17:21
Олійник.pdf
19 січня 2021 17:21
Крикливий.pdf
19 січня 2021 17:21
Джуринський Маренич.pdf
19 січня 2021 16:12
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
19 січня 2021 16:12
ліцензія банк.zip
19 січня 2021 16:12
Гарантія з додатками.zip
19 січня 2021 16:12
Транспортна схема.PDF
19 січня 2021 16:12
Статут Оттема (1).pdf
19 січня 2021 16:12
Скан витягу ПДВ.pdf
19 січня 2021 16:12
Сертифікат ИССО.PDF
19 січня 2021 16:12
Рішення Оттема (2).PDF
19 січня 2021 16:12
Рішення засновників.pdf
19 січня 2021 16:12
Проект Договору.PDF
19 січня 2021 16:12
Новий статут РДС.pdf
19 січня 2021 16:12
Інформація про АБЗ.PDF
19 січня 2021 16:12
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.PDF
19 січня 2021 16:12
Довідки за ст. 17.PDF
19 січня 2021 16:12
Витяг з ЄДР 07.07.2020.pdf
19 січня 2021 16:12
Технічні паспорти.pdf
19 січня 2021 16:12
Інвентарні картки.pdf
19 січня 2021 16:12
ЛИСТ ТФ ТОВ Ескадор.pdf
19 січня 2021 16:12
ЛИСТ ТОВ Ескадор.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір суборенди.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №6 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №5 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №4 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №3 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №2 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ №101-19 (107-111).pdf
19 січня 2021 16:12
КБ №1 дог 108-17.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 9 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 8 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 7 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 6 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 5 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.4.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.3.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.2-1.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 42Б ч.1.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 4 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 33П ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 33П ч.1.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 3 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 2 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.7.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.6.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.5.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.4.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.3.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.2.pdf
19 січня 2021 16:12
КБ 121.19 ч.1.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 12 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 11 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 10 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
КБ 1 дог №18-18П.PDF
19 січня 2021 16:12
Договір №18-18П.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №121-19.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №108-17.pdf
19 січня 2021 16:12
Договір №101-19.pdf
19 січня 2021 16:12
Дог.№42Б.pdf
19 січня 2021 16:12
Дог. №33П.pdf
19 січня 2021 16:12
Відгук САД Одеса.PDF
19 січня 2021 16:12
Договір оренди АБЗ.PDF
19 січня 2021 16:12
Атестат АБЗ нова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 180 745 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
180 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 09:06
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:14
20_4_23 Н-02 305-311.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:14
20_3_369 від 23.12.21 Н-02 км 305-311.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 16:44
Додаткова угода № 20-2-135 від 08.06.2021.pdf зміни до договору
08 червня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:17
20_1_31 від 12.03.21 Н-02 км 305-311.pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:36
договір №20 від 26.02.21р. км 305- км 311.pdf укладений
26 лютого 2021 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/1/31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 2 000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333,33 грн. (триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 91 000,00 грн. (дев’яносто одна тисяча гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 406.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2/135
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 91 000,00 грн. (дев’яносто одну тисячу гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/3/369
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року.» Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/4/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0,01
UAH з ПДВ