Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тушка курей - бройлерів, четвертина куряча, філе куряче, м'ясо свинини, печінка куряча, за ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - м’ясо
Очікувана вартість
1 133 750,00 UAH
UA-2020-11-26-005739-a b687e2447e15421fb660e9638ff11ffe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кущ Лариса Володимирівна

380962003224 Lora1902@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41777072
Місцезнаходження: 17000, Україна , Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Ф. Сидорука,9
Контактна особа: Кущ Лариса Володимирівна
380962003224
Lora1902@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 12:44
Очікувана вартість: 1 133 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля здійснюється для забезпечення закладів освіти продуктами харчування протягом 2021 року.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3430 кілограми
Тушка курей-бройлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
2660 кілограми
Четвертина куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
3000 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
3560 кілограми
М'ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт.Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
300 кілограми
Печінка
куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, Козелецький район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112300-9 — Печінка свійської птиці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
26 листопада 2020 16:18
Додаток 6.docx
26 листопада 2020 16:17
Додаток 5 проєкт договору.docx
26 листопада 2020 16:17
додаток 4.docx
26 листопада 2020 16:16
Додаток 3 ст. 17.docx
26 листопада 2020 16:16
додаток 2.docx
26 листопада 2020 16:15
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Журавка" 1 079 640,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 1 013 793,00
UAH з ПДВ
979 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:05
Довідка(1).zip
22 грудня 2020 15:05
Довідка.zip
22 грудня 2020 15:05
document.pdf
18 грудня 2020 19:42
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:01
Бобровиця.PDF
12 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
12 грудня 2020 13:15
Техпаспорти.PDF
12 грудня 2020 13:15
Медичні книжкі.PDF
12 грудня 2020 13:15
Аналогічні договора.PDF
12 грудня 2020 13:15
Тендерна пропозиція.PDF
12 грудня 2020 13:15
Статут.PDF
12 грудня 2020 13:15
Ст 17.PDF
12 грудня 2020 13:15
Рішення учасників.PDF
12 грудня 2020 13:15
Пояснення.PDF
12 грудня 2020 13:15
Наказ № 60.PDF
12 грудня 2020 13:15
Додаток 6.PDF
12 грудня 2020 13:15
Додаток 5.PDF
12 грудня 2020 13:15
Додаток 4.PDF
12 грудня 2020 13:15
Довіреність.PDF
12 грудня 2020 13:15
Декларації виробників.PDF
12 грудня 2020 13:15
Гарантійні листи.PDF
12 грудня 2020 13:15
Анкета учасника.PDF

Публічні документи

11 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:50
Відгук ЧРДА 2019.pdf
11 грудня 2020 11:42
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:41
статут 2019.pdf
11 грудня 2020 11:41
проект договору.pdf
11 грудня 2020 11:41
лист згода Качнова.pdf
11 грудня 2020 11:41
Довідка ст. 17.pdf
11 грудня 2020 11:41
Довідка працівники.pdf
11 грудня 2020 11:41
Довідка мат тех база.pdf
11 грудня 2020 11:41
Довідка довкілля.pdf
11 грудня 2020 11:41
Декларація виробника.pdf
11 грудня 2020 11:41
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2020 11:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Журавка"

АТ "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Журавка"
#31676353
Переможець 960 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в документах. Відповідно ч.9 ст.26 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та /або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: лист – відгук виконаного договору не містить інформації про обсяг поставленого товару, суму виконаного договору, строк дії договору. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації були встановлені вимоги: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаного договору з усіма додатковими угодами та додатками та документи, що підтверджують його фактичне виконання: акти та/або накладні, позитивний лист-відгук, виданий замовником з яким було укладено договір за відповідним предметом закупівлі, копію якого надано у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника, за підписом та печаткою замовника (у разі її використання). Лист-відгук повинен містити номер та дату договору, обсяг поставленого товару, суму виконаного договору, строк дії договору.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист-відгук, що має бути складений на фірмовому бланку замовника, за підписом та печаткою замовника (у разі її використання). Лист-відгук повинен містити номер та дату договору, обсяг поставленого товару, суму виконаного договору, строк дії договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Журавка"
#31676353
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 12:02
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 13:04
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:05
Договір.pdf укладений
06 січня 2021 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 1 від 26.04.2021 року. Кількість товару після внесення змін складає: тушка курей-бройлерів - 3221,79кг, четвертина куряча - 2462,32кг, філе куряче - 2789,65кг, м'ясо свинини - 3321,45кг, печінка куряча - 282,84кг. Сума договору після внесення змін складає 959998,76 грн. в т.ч. ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 2 від 25.08.2021 року. Кількість товару після внесення змін складає: тушка курей-бройлерів - 3083,1086кг, четвертина куряча - 2290,504кг, філе куряче - 2633,552кг, м'ясо свинини - 3129,3746кг, печінка куряча - 268,1355кг. Сума договору залишається без змін та складає 959998,76 грн. в т.ч. ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 3 від 28.12.2021 року. Кількість товару після внесення змін складає: тушка курей-бройлерів - 2561,7кг, четвертина куряча - 1355,4кг, філе куряче - 2380,99кг, м'ясо свинини - 2512,35кг, печінка куряча - 203,83кг. Сума договору після внесення змін складає 764788,35 грн. в т.ч. ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 764 788,35
UAH (в тому числі ПДВ 127 464,72 UAH)