Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Fentanyl (Фентаніл), Ketamine (Кетамін), Diazepam (Діазепам), Diazepam (Діазепам), Morphine (Морфін)
Fentanyl, Ketamine, Diazepam, Diazepam, Morphine
Очікувана вартість
1 202 400,00 UAH
UA-2020-11-26-005643-a 437ca6ec9d1c456e8d920fe8b9391df6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
National ID: 01994586
Contact point: Tkachenko Olena Vitaliivna
bsclinica2@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2021 11:54
Очікувана вартість: 1 202 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 012,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 листопада 2020 16:05
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 1 202 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 012 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 ампула
Fentanyl (Фентаніл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Fentanyl

Fentanyl
CPV: 33661200-3
Період постачання: по 31 грудня 2021
1200 ампула
Ketamine (Кетамін)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
ДК 021:2015: 33661100-2 — Анестетичні засоби
INN: Ketamine

Ketamine
CPV: 33661100-2
Період постачання: по 31 грудня 2021
3200 ампула
Diazepam (Діазепам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
ДК 021:2015: 33661500-6 — Психолептичні засоби
INN: Diazepam

Diazepam
CPV: 33661500-6
Період постачання: по 31 грудня 2021
500 таблетка
Diazepam (Діазепам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
ДК 021:2015: 33661500-6 — Психолептичні засоби
INN: Diazepam

Diazepam
CPV: 33661500-6
Період постачання: по 31 грудня 2021
950 ампула
Morphine (Морфін)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби
INN: Morphine

Morphine
CPV: 33661200-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:05
ДОДАТОК №4.docx
26 листопада 2020 16:05
ДОДАТОК №3 Проект договору про закупівлю.docx
26 листопада 2020 16:05
ДОДАТОК №2 .docx.doc
26 листопада 2020 16:05
ДОДАТОК №1 .docx
26 листопада 2020 16:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ фармацевтична продукція.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-26-005643-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 11 січня 2021 14:21
Скарга
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 січня 2021 13:31
рішення від 13.01.2021 №398 Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 13:31
рішення від 21.01.2021 №1071 .pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. 1. Скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ДІАТОМ» до аукціону (протокол засідання тендерного комітету від 27.01.21р №62). 2. Тендерну пропозицію ТОВ «ДІАТОМ» відхилено.
Дата виконання рішення замовником: 27 січня 2021 15:20

Документи подані скаржником

11 січня 2021 14:01
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-17-000030 ● d7e6c895f3b9410cbc81492756526f97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.09.2021 406
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 16.09.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 406

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

17 UA-2020-11-26-005643-a 26.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-09-17-000030 закупівлі код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Фармацевтична продукція) (Fentanyl (Фентаніл), Ketamine (Кетамін), Diazepam (Діазепам), Diazepam (Діазепам), Morphine (Морфін)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-26-005643-а), повідомляємо, що 13 жовтня 2021 року між КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» та ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» було укладено Додаткову угоду №2 про розірвання Договору про закупівлю №20112/69 від 15 лютого 2021 року з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (додається). Просимо прийняти дії щодо розірвання договору про закупівлю, як заходи щодо усунення порушень встановлених в ході моніторингу

2021-10-13 16:03:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто

2021-12-07 11:06:52

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2021
UA-2020-11-26-005643-a437ca6ec9d1c456e8d920fe8b9391df6
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Фармація" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:07
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:07
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 10:59
Інші документи.pdf
15 грудня 2020 10:59
Технічна частина.pdf
15 грудня 2020 10:59
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 09:53
Технічна частина.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
23 грудня 2020 09:53
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 1 201 396,00
UAH з ПДВ
1 201 396,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 1 202 399,13
UAH з ПДВ
1 202 399,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:07
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:07
Електронний підпис
15 грудня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2020 10:59
Інші документи.pdf
15 грудня 2020 10:59
Технічна частина.pdf
15 грудня 2020 10:59
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 1 201 396,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
1 201 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 16:13
Додаткова угода №2 від 13.10.21р (до Договору про закупівлю №20112 69 від 15.02.21р.).PDF укладений
13 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 15:55
Додаткова угода №1 від 12.10.21р (до Договору про закупівлю №20112 69 від 15.02.21р.).PDF зміни до договору
13 жовтня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 14:49
Договір про закупівлю №20112 69 від 15.02.21р.pdf укладений
15 лютого 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду про наступне: Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. №224, на підставі п.6 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пп.6 п. 10.3. Договору, зменшити суму Договору на 78 596,00 грн. Викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить: 1 122 800,00 грн. (один мільйон сто двадцять дві тисячі вісімсот грн. 00 коп.), без ПДВ" Додаток 1 (специфікація) до Договору викласти у редакції Додатку 1 до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 20112/69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 122 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України та статтею 652 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю №20112/69 від 15 лютого 2021 року.