Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд на об’єкті « Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Підприємницька в м.Хуст Закарпатської області»
Очікувана вартість
55 059,60 UAH
UA-2020-11-26-005302-a 961e183958864f8098fa693707e6f219
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталія Олександрівна

+380314243706 gumenyknata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053714
Вебсайт: https://khust-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Контактна особа: Гуменюк Наталія Олександрівна
+380314243706
gumenyknata@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 19:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:37
Очікувана вартість: 55 059,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд на об’єкті « Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Підприємницька в м.Хуст Закарпатської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Підприємнтцька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 10 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:41
Оголошення.doc
26 листопада 2020 15:41
Технічне Завдання.doc
26 листопада 2020 15:41
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-005302-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ", Код ЄДРПОУ:40498431
Дата подання: 17 грудня 2020 12:10
Дискваліфікація учасника є незаконною, так як обгрунтована необхідністю подання тих документів, які згідно Оголошення про закупівлю - подаються вже після завершення торгів, на етапі укладення договору. Також вказано про «не подання» документів, які фактично були подані. Встановлено вимогу подання документів – які взагалі оголошенням не вимагалися до подання.
1) В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 15 грудня 2020 року вказано, що підставою дискваліфікації ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» є: «Не подання в складі тендерної пропозиції листа підтвердження надання документів вказаних в пп.1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору».»
Вказана підстава дискваліфікації є незаконною, так як:
- подання такого документу саме «В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» не вимагалась Оголошенням про закупівлю. Жоден пункт Оголошення про закупівлю не містить обов’язку подавати цей лист саме в складі тендерної пропозиції. Розділ VI Оголошення, де говориться про надання такого листа підтвердження – регулює відносини, що виникають на етапі укладення договору, ТОБТО ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. Тобто, вказаний лист підтвердження згідно Оголошення про закупівлю мав подаватись учасником процедури – безпосередньо перед укладенням договору про закупівлю.
- Розділ Оголошення про закупівлю «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» - отже, вказаний «лист підтвердження надання» не повинен був подаватися у складі тендерної пропозиції, а вже після завершення тендеру – на етапі укладення договору.
- насправді ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» таки надано Замовнику Лист підтвердження надання документів передбачених підпунктами 1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору» (хоча такий обовязок Оголошенням і не передбачався).
Зокрема, вказаними підпунктами вимагалось надання «відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю» та «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Вказані документи ПП було подано – за пунктами 5 та 8 Переліку документів, що подаються у складі тендерної пропозиції (файли з назвами «5 Рішення про підписання договору Засновником» та «8 Довідка про ліцензії та дозволи»).
Окрім них, ПП також було подано окремий Лист «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЩО ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» вих. № б/н від 07.12.2020 року. У вказаному листі ПП підтвердив подання ним вказаних вище документів, що вимагались пунктами 1) та 2) п.2 розділу VI «Укладання договору» (у пунктах 5 та 8 даного Листа). Таким чином, вказаний Лист, яким підтверджується подання підприємством зазначених документів – і є листом підтвердженням їх подання. Який нібито «підприємством не подавався».


2) В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2 від 15 грудня 2020 року вказано, що підставою дискваліфікації ПП «Центр технічного нагляду та проектної діяльності» є те що підприємством «в складі тендерної пропозиції не надано кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, що не відповідає Постанові КМУ 903 та пункту 1.2. проекту Договору».
Вказана підстава дискваліфікації незаконна, так як:
- Оголошенням про закупівлю представлення копії такого сертифікату в складі тендерної пропозиції не вимагалось.
- Інженер технічного нагляду підприємства має такий сертифікат, як і ряд інших підтверджуючих документів, що вимагаються різними постановами Кабміну і Законами. Але так як їх подання не вимагалось Оголошенням про закупівлю – то всіх їх подавати підприємство не стало.
- Зазначена постанова Кабіну НЕ ВИМАГАЄ НАДАВАТИ ВКАЗАНІ ДОКУМЕНТИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, а лише ними володіти для здійснення даного виду діяльності. Тому переважна більшість Оголошень про закупівлю послуг із технагляду – вимагає подання такого сертифікату у складі тендерної документації. Тому, не подавши сертифікат з тендерною документацією – норми Постанови КМУ 903 учасником не були порушені.
- пункт 1.2 проекту договору не вимагає подання кваліфікаційного сертифікату у складі тендерної документації, він вимагає лише дотримання законодавства у цій сфері, яке як вже зазначалось не містить вимоги про їх подання саме в складі тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2020 13:58
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
15 грудня 2020 року пропозиція ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" відхилена в порядку п. п.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до оголошення затвердженого 26.11.2020 протоколом уповноваженої особи в п.2 розділ VI Укладання договору визначено: « Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Учасник процедури подає лист підтвердження надання документів зазначених в п.1) та 2)...»
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
18) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у
Оголошення містить чітку вимогу до Учасника.
Технічний нагляд за виконанням робіт здійснюється відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат п.З Порядку.
Учасник ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" мав гарантоване право визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, вимога UA-2020-11-26-005302-a.c1 не підлягає до задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" 32 340,00
UAH з ПДВ
32 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сабадош Віктор Олексійович 48 295,00
UAH з ПДВ
48 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 20:06
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:05
Договір.doc
08 грудня 2020 20:05
16 Опис документів.pdf
08 грудня 2020 20:05
15 Графік виходів.pdf
08 грудня 2020 20:05
14 Інформація мова.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:19
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:08
Технічне завдання.pdf
09 грудня 2020 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 11:08
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 11:08
Лист статут.pdf
09 грудня 2020 11:08
Лист згода.pdf
09 грудня 2020 11:08
Лист гарантія.pdf
09 грудня 2020 11:08
Інформація.pdf
09 грудня 2020 11:08
Довідки.pdf
09 грудня 2020 11:08
Довідка ідн код..pdf
09 грудня 2020 11:08
Витяг платника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"

ФОП Сабадош Віктор Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ТА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"
#40498431
Відхилено 32 340,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:37
ФОП Сабадош Віктор Олексійович
#2165904193
Переможець 48 295,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 13:41

Документи

15 грудня 2020 13:37
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:36
Протокол 2.pdf
15 грудня 2020 13:02
Протокол 2.pdf

Документи

15 грудня 2020 13:40
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:40
Протокол 3.pdf
15 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:39
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сабадош Віктор Олексійович
#2165904193
48 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 13:40
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:40
Протокол 3.pdf
15 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
15 грудня 2020 13:39
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 15:16
Додаткова Підприємницька 3 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 15:37
Підприємницька (1).jpg зміни до договору
18 травня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:06
Додаткова Підприємницька (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:00
Підприємницька.pdf укладений
23 грудня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, зменшити суму бюджетних призначень за рахунок видатків місцевого бюджету на виконання технічного нагляду у 2020 році за основним договором на 100,80 грн.Сторони підтверджують, що послуги технагляду за договором надаються у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 432
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних призначень на 199,40 гривень
Номер договору про закупівлю: 432
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди, внести зміни до Додаткової угоди №02 від 18.05.2021 та викласти пункт 1 в новій редакції: «1. Сторони дійшли згоди, збільшити суму бюджетних призначень за рахунок видатків місцевого бюджету на виконання технічного нагляду у 2021 році за основним договором на 119,40 (Сто дев'ятнадцять грн. 40 коп.).». 2. Загальна сума бюджетних призначень на дату укладання додаткової угоди склала 119,40 ( Сто дев'ятнадцять грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 432
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML