Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи з "Реконструкція вежі будівлі морвокзалу ХФ ДП "АМПУ" (Адміністрації Херсонського МП) за адресою: пр. Ушакова, 4 в м. Херсон" (ІНВ. № 1005721)
Очікувана вартість
686 000,00 UAH
UA-2020-11-26-004976-b 2ffb2fb8ecff4597afb101e9f52d74f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

+380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
+380552481297
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:01
Очікувана вартість: 686 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в Документації. Питома вага критеріїв не передбачається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельні роботи з "Реконструкція вежі будівлі морвокзалу ХФ ДП "АМПУ" (Адміністрації Херсонського МП) за адресою: пр. Ушакова, 4 в м. Херсон" (ІНВ. № 1005721)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник після укладення цього Договору перераховує Підряднику, на підставі оригіналу відповідно оформленого рахунка, попередню оплату у розмірі, яка не може бути більше за 30 % від ціни Договору), встановленої п. 3.1 Договору, за умови надання Підрядником оригіналу банківської гарантії повернення авансового платежу та за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) для придбання обладнання, матеріалів, виробів і конструкцій, необхідних для виконання Робіт. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Подальша оплата виконаних Робіт здійснюється в порядку, передбаченому п.п.13.6. - 13.9. Договору Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:22
Документація (нова редакція).docx
02 грудня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:22
Документація (нова редакція).docx
26 листопада 2020 12:22
Документація (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2020 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-МАРКА" 682 536,00
UAH
682 536,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 13:01
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:58
31 Кошторис.PDF
07 грудня 2020 12:58
30 Декларація МТБ.pdf
07 грудня 2020 12:58
29 Дозвіл.PDF
07 грудня 2020 12:58
28 Додаток до ліцензії.pdf
07 грудня 2020 12:58
27 Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 12:58
26 Проект договору.PDF
07 грудня 2020 12:58
23 Договірна ціна.PDF
07 грудня 2020 12:58
22 Відгук Авангард.PDF
07 грудня 2020 12:58
21 АВР Авангард.pdf
07 грудня 2020 12:58
19 ЦПХ Горук.pdf
07 грудня 2020 12:58
18 Копії наказів.PDF
07 грудня 2020 12:58
15 Довідка працівники.pdf
07 грудня 2020 12:58
12 Довідка МТБ.pdf
07 грудня 2020 12:58
11 Субпідрядник.pdf
07 грудня 2020 12:58
10 Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 12:58
8 Копія витягу ПДВ.PDF
07 грудня 2020 12:58
5 Код доступу.pdf
07 грудня 2020 12:58
4 Копія Статуту.PDF
07 грудня 2020 12:58
1 ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-МАРКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-МАРКА"
#43101397
Переможець 682 536,00
UAH
14 грудня 2020 16:09

Документи

14 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:09
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-МАРКА"
#43101397
682 536,00
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:09
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:33
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 08:15
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 09:59
Дод. угода № 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 15:23
Дод. угода № 1.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 15:22
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:03
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:53
Кошториси.pdf укладений
23 грудня 2020 15:52
Договір № 225-В-ХЕФ-20.pdf укладений
23 грудня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться в порядку, передбаченому чинним законодавством України, та не стосуються змін істотніх умов
Номер договору про закупівлю: 225-В-ХЕФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 225-В-ХЕФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 225-В-ХЕФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML