Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
2 272 000,00 UAH
UA-2020-11-26-004821-b 56d33bc42c284b9abaeb04c60aa12b02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гандзюк

+380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ)
Код ЄДРПОУ: 43316784
Вебсайт: https://justice-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91
Контактна особа: Світлана Гандзюк
+380382794430
mtz@km.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 13:00
Очікувана вартість: 2 272 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


персональні комп'ютери

Тендерна документація

26 листопада 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:14
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ № 3.doc
26 листопада 2020 12:14
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №2.doc
26 листопада 2020 12:14
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1 (1).doc
26 листопада 2020 12:14
Додатки 4_5_6 (1) .doc
26 листопада 2020 12:14
ПерелікиДокументів_Дод2 (2) .doc
26 листопада 2020 12:14
Дод 1Технічне_завдання .doc
26 листопада 2020 12:14
Дод 1 тех вимоги ПК листопад.pdf
26 листопада 2020 12:14
ДКТ_Комп 2.doc
26 листопада 2020 12:14
ТД Пк листопад.pdf
26 листопада 2020 12:14
Оголош ПК 114 шт 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 листопада 2020 16:58
Дата відповіді: 01 грудня 2020 15:44
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначеним Додатком 1 до Тендерної документації з урахуванням вимог, передбачених у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент - товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Тендер
Дата подання: 30 листопада 2020 16:58
Дата відповіді: 01 грудня 2020 15:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне. Відповідно до п. 4.1. Тендерної документації Предметом закупівлі є поставка «Машин для обробки даних (апаратна частина)»(ДК 021:2015 : 30210000-4.) Учасники торгів готують свої тендерні пропозиції на підставі тендерної документації, розробленої Замовником. Ця документація, повинна містити проект договору про закупівлю. Учасники зобов’язані надати засвідчений проект договору, який, відповідно, стає частиною їх тендерної пропозиції. Згідно з п. 2.3. проекту договору у ціну договору включено витрати на транспортування, сплату податків та усіх інших зборів та обов’язкових платежів, в т.ч. ПДВ. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації доставка товару здійснюється на адресу Замовника транспортом Учасника та за його рахунок. Таким чином, монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання не належать до предмету даної закупівлі

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис предмету закупівлі:
персональні комп'ютери
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 400,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 грудня 2020 14:23
Закінчення: 14 грудня 2020 14:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44 шт
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки: 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 12:14
Додатки 4_5_6 (1) .doc
26 листопада 2020 12:14
ТД Пк листопад.pdf
26 листопада 2020 12:14
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1 (1).doc
26 листопада 2020 12:14
ДКТ_Комп 2.doc
26 листопада 2020 12:14
Дод 1 тех вимоги ПК листопад.pdf
26 листопада 2020 12:14
Оголош ПК 114 шт 2.pdf
26 листопада 2020 12:14
ПерелікиДокументів_Дод2 (2) .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 868 164,00
UAH з ПДВ
863 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 855 000,08
UAH з ПДВ
819 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА 864 999,96
UAH з ПДВ
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 869 998,80
UAH з ПДВ
835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:08
ч. 2 ст. 17.pdf
23 грудня 2020 11:07
стаття 17.pdf
23 грудня 2020 11:07
додаток 4 пропозиція.pdf
23 грудня 2020 11:07
додаток 1 порівняльна.pdf
23 грудня 2020 11:07
довідка торгівля2.pdf
23 грудня 2020 11:07
довідка торгівля.pdf
23 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:30
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:24
стаття 17 нова.pdf
12 грудня 2020 11:24
проект договору.pdf
12 грудня 2020 11:24
Паспорт.pdf
12 грудня 2020 11:24
Лист-відгук мас транс.pdf
12 грудня 2020 11:24
лист несертифікація.pdf
12 грудня 2020 11:24
лист відгук.pdf
12 грудня 2020 11:24
Ідентифікаційний код.pdf
12 грудня 2020 11:24
Документи ФОП Зуб О.М..pdf
12 грудня 2020 11:24
додаток 5 згода.pdf
12 грудня 2020 11:24
додаток 4 пропозиція.pdf
12 грудня 2020 11:24
додаток 2 ст. 17.pdf
12 грудня 2020 11:24
додаток 2 квитанція.pdf
12 грудня 2020 11:23
додаток 2 декларація.pdf
12 грудня 2020 11:23
додаток 1 порівняльна.pdf
12 грудня 2020 11:23
додаток 1 лист.pdf
12 грудня 2020 11:23
договір з флешком.pdf
12 грудня 2020 11:23
довідка ліцензування.pdf
12 грудня 2020 11:23
відгук михайловець.pdf
12 грудня 2020 11:23
витяг.pdf
12 грудня 2020 11:23
баришівка.pdf
12 грудня 2020 10:57
Електронний підпис

Публічні документи

12 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
12 грудня 2020 09:49
22 ДОВІДКА З БАНКУ.pdf
12 грудня 2020 09:49
10 ДОВІДКА ДО СТАТТІ 17.pdf
12 грудня 2020 09:48
12 ЛИСТ ПРО форму №4-ОПП.pdf
12 грудня 2020 09:48
2 ПОДАТКОВА ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
12 грудня 2020 09:48
3 ДОВІДКА ПРО ДОСВІД.pdf
12 грудня 2020 09:48
1 ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 1.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
12 грудня 2020 11:58
35_Пропозиція_4821-b_лот 1.pdf
12 грудня 2020 11:58
36_Копія Опис від 20.03.19.pdf
12 грудня 2020 11:57
29_Гарантійний лист_19.pdf
12 грудня 2020 11:57
28_Гарантійний лист_18.pdf
12 грудня 2020 11:57
30_Гарантійний лист_20.pdf
12 грудня 2020 11:57
17_Довідка про довкілля.pdf
12 грудня 2020 11:57
18_Копія опису від 31.08.17.pdf
12 грудня 2020 11:57
16_Гарантійний лист_11.pdf
12 грудня 2020 11:57
11_Лист про об'єднання.pdf
12 грудня 2020 11:57
04_Протокол 1 від 21.08.17.pdf
12 грудня 2020 11:57
05_Протокол 55 від 03.07.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2235405611
819 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 січня 2021 14:59
Кінець періоду оскарження: 01 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 01 лютого 2021 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. В зв’язку із закінченням бюджетного року недостатньо часу на укладення договору та його виконання по закупівлі Лот №1ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), код закупівлі UA-2020-11-26-004821-b.
Документи:
21 січня 2021 14:58
Електронний підпис
21 січня 2021 14:54
обгрунтування.docx