Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
2 272 000,00 UAH
UA-2020-11-26-004821-b ● 56d33bc42c284b9abaeb04c60aa12b02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 43316784 |
Вебсайт: | https://justice-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Контактна особа: |
Світлана Гандзюк +380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 272 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
персональні комп'ютери
Тендерна документація
26 листопада 2020 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 12:14 |
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ № 3.doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №2.doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1 (1).doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
Додатки 4_5_6 (1) .doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
ПерелікиДокументів_Дод2 (2) .doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
Дод 1Технічне_завдання .doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
Дод 1 тех вимоги ПК листопад.pdf | |
26 листопада 2020 12:14 |
ДКТ_Комп 2.doc | |
26 листопада 2020 12:14 |
ТД Пк листопад.pdf | |
26 листопада 2020 12:14 |
Оголош ПК 114 шт 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 30 листопада 2020 16:58
Дата відповіді: 01 грудня 2020 15:44
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, визначеним Додатком 1 до Тендерної документації з урахуванням вимог, передбачених у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент - товар, який є рівнозначним, рівноцінним іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Тендер
Дата подання: 30 листопада 2020 16:58
Дата відповіді: 01 грудня 2020 15:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) розглянуто Ваше питання та повідомляємо наступне. Відповідно до п. 4.1. Тендерної документації Предметом закупівлі є поставка «Машин для обробки даних (апаратна частина)»(ДК 021:2015 : 30210000-4.) Учасники торгів готують свої тендерні пропозиції на підставі тендерної документації, розробленої Замовником. Ця документація, повинна містити проект договору про закупівлю. Учасники зобов’язані надати засвідчений проект договору, який, відповідно, стає частиною їх тендерної пропозиції. Згідно з п. 2.3. проекту договору у ціну договору включено витрати на транспортування, сплату податків та усіх інших зборів та обов’язкових платежів, в т.ч. ПДВ. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації доставка товару здійснюється на адресу Замовника транспортом Учасника та за його рахунок. Таким чином, монтаж, встановлення, підключення, навчання та введення в експлуатацію обладнання не належать до предмету даної закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Опис предмету закупівлі: |
персональні комп'ютери
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 880 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
44 шт
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Дата доставки:
28 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 12:14 |
Додатки 4_5_6 (1) .doc |
26 листопада 2020 12:14 |
ТД Пк листопад.pdf |
26 листопада 2020 12:14 |
Додаток .ПроектДоговору ПК ЛОТ №1 (1).doc |
26 листопада 2020 12:14 |
ДКТ_Комп 2.doc |
26 листопада 2020 12:14 |
Дод 1 тех вимоги ПК листопад.pdf |
26 листопада 2020 12:14 |
Оголош ПК 114 шт 2.pdf |
26 листопада 2020 12:14 |
ПерелікиДокументів_Дод2 (2) .doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
868 164,00
UAH з ПДВ
|
863 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
855 000,08
UAH з ПДВ
|
819 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА |
864 999,96
UAH з ПДВ
|
820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
869 998,80
UAH з ПДВ
|
835 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2235405611 |
Переможець |
819 999,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 17:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 14:59 |
Кінець періоду оскарження: | 01 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 лютого 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. В зв’язку із закінченням бюджетного року недостатньо часу на укладення договору та його виконання по закупівлі Лот №1ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), код закупівлі UA-2020-11-26-004821-b. |
Документи:
21 січня 2021 14:58
|
Електронний підпис |
21 січня 2021 14:54
|
обгрунтування.docx |