Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
3 672 000,00 UAH
UA-2020-11-26-004551-b 9ed608cf6f3b46549428c27ee509b39c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Євдокімов

+380637210759 tender_len@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611401
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а
Контактна особа: Віталій Євдокімов
+380637210759
tender_len@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2020 00:01
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:42
Очікувана вартість: 3 672 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Заклади освіти Дніпровського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковим періодом є календарний місяць Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:02
Перелік змін до тендерної документації електрична енергія.docx
27 листопада 2020 14:58
Перелік змін до тендерної документації електрична енергія.docx
27 листопада 2020 14:52
Перелік змін до тендерної документації електрична енергія.docx
27 листопада 2020 14:52
ТД електрична енергія зі змінами.docx
27 листопада 2020 14:52
Додаток 4 Проект договору.docx
27 листопада 2020 14:52
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
26 листопада 2020 12:00
ТД_електрична енергія.docx
26 листопада 2020 12:00
Додаток_5_лист-згода_електрична енергія.docx
26 листопада 2020 12:00
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги_електрична енергії.docx
26 листопада 2020 12:00
Додаток 4_проєкт договору_електрична енергія.docx
26 листопада 2020 12:00
Додаток 3_форма тендерна пропозиція_електрична енергія.docx
26 листопада 2020 12:00
Додаток 2_обсяги та місце споживання електричної енергії (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-26-004551-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, Код ЄДРПОУ:42093239
Дата подання: 28 грудня 2020 16:43
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»
Вимога щодо скасування рішення про
визначення переможця процедури відкритих торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»

Детально проаналізувавши тендерну пропозицію та документи відповідності учасника- ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та протоклом №126 засідання тендерного комітету Територіального відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від «18» грудня 2020 р. «Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 Електрична енергія (далі - відкриті торги) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю» вважаємо рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів та відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» не правомірним, таким що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству:


1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації Інших документів, що мають бути подані учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п 2 повинні бути надані документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення.
На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме наказ про призначення директора Ходак Максима Івановича та рішення учасника на призначення директора, письмове рішення учасника на вчинення значних правочинів.

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, наведеним у Таблиці 3 Інших документів, що мають бути подані учасником , у складі своєї тендерної пропозиції, учасником у складі своєї пропозиції, згідно п 2 повинні бути надані документи, для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього абзацу підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність)
- На вимогу даного пункту Учасником - ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» будо подано підтверджуючи документи у складі своєї пропозиції, а саме ДОВIРЕНIСТЬ від двадцять п'ятого листопада двi тисячi дев'ятнадцятого року на Опрєву Юлію Олегівнівну для виконання представницьких функцій без будь-яких обмежень наступні права: - представляти інтереси Товариства в усіх підприємствах, установах і організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, банківських та фінансових установах, органах нотаріату, з правом узгодження та вирішення всіх питань, що стосуватимуться Товариства, укладання та підписання необхідних договорів; - знайомитись з тендерною документацією; - звертатися до замовника публічної закупівлі за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення підчас проведення процедури закупівлі;
- отримувати, подавати та підписувати від імені Товариства будь-які документи, що стосуються публічних закупівель, незалежно від процедури публічної закупівлі, виду та вартості предмету закупівлі, в тому числі, але не виключно: подавати та підписувати тендерну пропозицію або пропозицію на переговорах, підписувати та подавати документи, що входять до складу тендерної пропозиції або пропозиції на переговорах, інші необхідні документи, заяви, звернення, вимоги, скарги, заперечення; отримувати виписані або оформлені щодо Товариства документи.
- укладати та підписувати договір за результатами публічної закупівлі (договір про закупівлю), додатки до такого договору, додаткові угоди до такого договору, підписувати будь-які документи, що стосуються виконання договору: акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), анти приймання-передачі товару, накладні, товарно-транспортні накладні тощо; підписувати звернення, претензії, вимоги, акти звірки взаємних розрахунків, інші необхідні документи та інші;

Також у складі своєї пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» та на підтвердження інформації про уповноваженого представника учасника - Опрєвої Юлії Олегівнівну надані наступні документи:
- 29. Довіреність представник.pdf
- 16. Лист про наявність представника.pdf
- 28. Наказ представник.pdf

ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі в повному обсязі, оскільки Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі» ТОВ"ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ вказані Опрєву Юлію Олегівну та директорХодак Максима Івановича.

При підтвердженні інформації щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ інформація була надана тільки на директора Ходак Максима Івановича.

На підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а саме статтею 17 Закону Закону “Про публічні закупівлі” ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» надано не в повному обсязі відповідну інформацію, а саме відсутня інформація передбачена пунктами 6 та 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” на другого уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі Опрєву Юлію Олегівну, яку уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.

Також в свою чергу, на вимогу Замовника вказаній у тендерній документації незаповнена в повному обсязі форма «Анкета учасника», згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, а саме не зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб).
Незаповнені дані у Анкеті учасника (згідно п.8 таблиці 3 Додатку 2 тендерної пропозиції) не відносяться до прикладів формальних (несуттєвих) помилок, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тобто невідповідністю вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню.

2. Враховуючи наведену нами інформацію у даній вимогі, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не відповідає кваліфікаційним критеріям передбачених пунктами 6, 12 частини першої статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, та іншим вимогам встановленим в тендерній документації Замовника та підлягає відхиленню да дискваліфікації ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ".
3. Учасник- ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ", у складі своєї пропозиції не підтвердив відповідність своєї участі у тендері вимогам (згідно п.12 Кваліфікаційних вимог учасника Додатку ) щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року, на не подав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції та на надав копію наказу підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також копію настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.
Таким, чином Учасник- ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не підтвердив відповідність відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам передбачених ДОДАТОКОМ 1
до тендерної документації, Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, така пропозиція учасника підлягає відхиленю.

4. Учасник- ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам передбачених ДОДАТОКОМ 1
до тендерної документації, Переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, а саме не надав наступні документи:
 Для підтвердження добросовісного виконання правил ПРЕЕ Постачальником, учасник закупівлі у складі пропозиції надає довідку щодо виконання Постачальником електричної енергії та учасником закупівлі ПРЕЕ, а саме наявності у учасника веб-сайту (п. 21 Додатку 1).
 Лист-гарантію учасника щодо можливості здійснювати поставку електричної енергії(п. 22 Додатку 1).
 Довідка щодо укладення усіх необхідних договорів передбачених Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 №2019-УШ для забезпечення безперебійного енергопостачання об’єктів Замовника. (п. 23 Додатку 1).
 Лист-згода учасника щодо змісту тендерної пропозиції (п. 24 Додатку 1).
 Лист-згода щодо строку поставки товар(п. 25 Додатку 1).
 Довідка щодо ознайомлення з описом формальних помилок(п. 26 Додатку 1).


Учасник- ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам передбачених ДОДАТОКОМ 1, наведеним у п.4 даної вимоги, така пропозиція учасника підлягає відхиленю.

Просимо відмінити рішення тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів, згідно Протоколу №126 засідання тендерного комітету Територіального відділу освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради «Про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09310000-5 Електрична енергія (далі - відкриті торги) та просимо розглянути наступну тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000022 ● e4333f8d365f4b3694f167f2a5cd4da7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

13.01.2021 № 12

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Електрична енергія» (код ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія), ID: UA-2020-11-26-004551-b, яка проводиться Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-13 16:27:11

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі: «Електрична енергія» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-26-004551-b), яка проводиться Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 18 грудня 2020 року оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ».
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
При цьому станом на 13.01.2021 (дата початку моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та будь які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
З огляду на викладене, прошу надати пояснення щодо причин відсутності в електронній системі закупівель інформації та/або документів (договір, рішення тендерного комітету і таке інше).

Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-15 14:34:53

Пояснення

Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Повідомлення про намір укласти договір за закупівлею UA-2020-11-26-004551-b сформовано 18.12.2020. Відповідно до частини 1 статті 253 Цивільного кодексу України: «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Дата укладання договору №1 про постачання електричної енергії споживачу 06.01.2021. Тобто, договір про постачання електричної енергії споживачу від 06.01.2021 №1 укладено територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради без порушення строку у 20 днів, встановленого частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Договір про постачання електричної енергії від 06.01.2021 №1 оприлюднено без порушення строку у 3 робочі дні, встановленого пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того повідомляємо, що строк для опублікування договору про постачання електричної енергії споживачу від 06.01.2021 №1, на дату початку моніторингу 13.01.2021 не закінчився.
В переліку наведенному частиною 1 статті 10 Закону України «Пр публічні закупівлі» інформації обов`язкової для самостійного та безоплатного оприлюднення замовником відсутній протокол про продовження строку для укладання договору про публічну закупівлю.
Крім того, елетронне поле для оприлюднення протоколу про продовження строку укладання договору про закупівлю в електронній системі закупівель відсутнє.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-20 11:15:54

Звернення за роз`ясненнями

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупілі»: «Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутись до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту висновку та його зобов`язань, визначених у висновку».
Як зазначено в інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення закупівлі: «Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального відділу освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2020 № 118, зі змінами (далі – ТД); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ»; протокол розгляду тендерних пропозицій 18.12.2020 № 126; пояснення Замовника, надані 15.01.2021 через електронну систему закупівель».
Проте, відповідно до запиту Замовнику на пояснення оприлюдненого 13.01.2021 управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області здійснювався й аналіз Повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі UA-2020-11-26-004551-b. Про аналіз управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області Повідомлення про намір укласти договір не зазначено в висновку.
Відповідно до Вашого висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області проведено аналіз пояснень наданих територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради через електронну систему закупівель 15.01.2021, проте, не вказано, що Замовником пояснення надані саме з власної ініціативи, саме на підставі абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до запиту до територіального відділу освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради на пояснення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.01.2021, у управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області виникала потреба тільки у поясненнях стосовно оприлюднення договору про закупівлю. У запиті Замовнику на пояснення відсутні питання стосовно повноти викладення інформації про закупівлю UA-2020-11-26-004551-b, відповідність оголошення про проведення закупівлі, тендерної документації вимогам частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області до переліку порушених норм законодавства входить: частина 2 статті 21 Закону України «Про пубілчні закупівлі», пункт 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Запит Замовнику на пояснення стосовно вищезазначених можливих порушень до територіального відділу освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області не оприлюднено через електронну систему закупівель. У висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області відсутня інформація про наявність/відсутність порушень стосовно строків оприлюднення договору про закупівлю.
Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради надавались 15.01.2021 пояснення з власної ініціативи на підставі абзацу 2 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно оприлюднення договору про закупівлю, проте у висновку не зазначено, що запит Замовнику на пояснення стосовно пропущення строку оприлюднення договору про закупівлю UA-2020-11-26-004551-b направлено до закінчення строку для оприлюднення договору від 06.01.2021 №1.
Відповідно до пункту 4 частини 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку обов`язково зазначається опис порушення (порушень) законодавчства у сфері публічних закупівель. Відповідно до висновку оприлюдненого в електронній системі закупівель 16.01.2021: «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону…». В тендерній документації до закупівлі міститься інформація про мову тендерних пропозицій. Інформація про контактну особу, її номер телефону, адресу електронної пошти зазначено в електронному полі відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку за результатами проведеної процедури публічних закупівель обов`язково повинно бути зазначено, які зобов`язання покладено на Замовника щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо роз`яснити зміст зобов`язань Замовника відповідно до висновку від 16.01.2021 (спосіб усунення порушення, які заходити необхідно, можна вжити з урахування стадії процедури закупівлі та реалізованих технічних можливостей електронної системи закупівель).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Територіальним відділом освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради подано позов для оскарження Висновку
Дата публікації: 29 січня 2021
Номер відкриття провадження: Справа №280/835/21
Дата відкриття провадження: 15 лютого 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" 3 230 000,00
UAH з ПДВ
3 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ 3 213 000,00
UAH з ПДВ
3 213 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:41
Dovidka_МВС.pdf
20 грудня 2020 14:41
Лист 2.pdf
20 грудня 2020 14:41
Лист 1.pdf
11 грудня 2020 11:36
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:27
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 10:27
37. Лист про договір.pdf
11 грудня 2020 10:27
36. Договір позички.pdf
11 грудня 2020 10:27
35. Довідка про МТБ.pdf
11 грудня 2020 10:27
34. Анкета учасника.pdf
11 грудня 2020 10:27
31. Реєстр.pdf
11 грудня 2020 10:27
30. Довідка ДФС.pdf
11 грудня 2020 10:27
28. Наказ представник.pdf
11 грудня 2020 10:27
25. Довідка з банку 2.pdf
11 грудня 2020 10:27
24. Довідка з банку 1.pdf
11 грудня 2020 10:27
23. Довідка Укренерго.pdf
11 грудня 2020 10:27
22. Лист про реєстр.pdf
11 грудня 2020 10:27
18. Антикоруп.програма.pdf
11 грудня 2020 10:27
13. ЄДР.pdf
11 грудня 2020 10:27
11. Свідоцтво ПДВ.pdf
11 грудня 2020 10:27
1. Супровідний ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"

ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"
#35859031
Переможець 3 145 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ"
#35859031
3 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 16:51
Додаткова угода №8 від 19.10.2021.pdf укладений
21 жовтня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 09:19
Додатоква угода №7.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 09:11
Додаткова года №6.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 09:03
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 09:01
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 15:15
Додаткова угода №4 до договору від 06.01.2021 №1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 14:57
Додаткова угода №3 до договору №1.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 14:28
Дод. угода.pdf зміни до договору
16 березня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:04
Договір №1.pdf укладений
13 січня 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення очікуваного обсягу постачання електричної енергії; збільшення ціни за одиницю товару; погодження ціни договору в біік зменшення
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв`язку з коливанням ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв`язку з коливанням ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв`язку з коливанням ціни електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 711 953,36
UAH (в тому числі ПДВ 451 992,23 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано у зв’язку із істотною зміною обставин, якими Постачальник керувався при укладенні договору.